תחזית משחקי הגביע של טל ואיציק חכים מסוכנות השחקנים level up

האחים טל ואיציק חכים, מסוכנות השחקנים level up, אשר מכירים היטב את ליגה א' צלחו יפה בתחזית משחקי הגביע שהתקיים בסוף השבוע החולף. שאלנו אותם מה דעתם על משחקי הליגה שיתקיימו היום ומחר. מי ינצח? מרמורק או אור יהודה? יפו או בקעת הירדן? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-11-2020
  • 12:24

מ.ס. כסייפה – בית"ר נורדיה

טל חכים: "שתי קבוצות שמתבססות על צעירים בשילוב של שחקנים ותיקים. מצד אחד, מ.ס. כסייפה עם המאמן אמיר כהן, כרגע לא נרשמו חיזוקים משמעותיים למ.ס. כסייפה. לדעתי, ההתחלה קצת מנומנמת ויכול לעלות ביותר בהמשך העונה. ההנהלה עובדת קשה מאוד כדי להתחזק, נדע בהמשך לאן נושבת הרוח בכסייפה

מנגד, בית"ר נורדיה עם המאמן ויקטור גניש שהשאירו את אסף גובזה ומתן טולדנו. אני מאמין שעד תחילת הליגה הקבוצות עוד יתחזקו. ויקטור גניש מכיר את ליגה א' מצוין לאחר כמה שנים בליגה והניסיון שלו יכריע

הימור שלי: תיקו ב 90 דקות, נורדיה עולה שלב."

 

איציק חכים:  "העולה החדשה לליגה בנתה קבוצה לוחמת ועקשנית, אני עדיין לא יודע אם הם ישחקו במגרש הביתי שלהם העונה, אבל אם כן אז כל קבוצה תתקשה שם. המאמן אמיר כהן בנה סגל שרובו מורכב משחקנים צעירים בתוספת מס' קטן של שחקנים שמכירים כבר את ליגה א' והם ינסו להישאר בליגה כמה שיותר מוקדם. מנגד, מגיעה נורדיה לאחר עונה שרצו להשיג בה הרבה יותר והעונה התקציב שלהם ירד משמעותית. מאמן אותם ויקטור גניש המנוסה שחוזר לקדנציה שנייה שם כמדומני הוא מגיע לאחר מספר עונות טובות בליגה א' וינסה לשחזר את העונות הקודמות. הסגל של נורדיה מונה שחקנים צעירים לצד שחקנים עם ניסיון כמו מתן טולדנו המצוין ואסף גובזה והם ינסו להישאר בליגה כמה שיותר מהר. הניחוש שלי נורדיה מנצחת."

 

האם שחקני נורדיה יצליחו לעבור שלב? צילום: דן יידוב

 

הכח עמידר רמת גן  - בני לוד

טל חכים: "בני לוד תעלומה שעדיין לא ידועה, מועדון גדול ביחס לליגה א' אחרי שנים בליגה הלאומית. יהיה מעניין לראות מה יעשה אביבי זוהר עם הקבוצה שלו ואילו חיזוקים ומה יהיה תקציב הקבוצה. מה שבטוח, אביבי זוהר איש מקצוע מצוין וותיק שידע איך להביא את הקבוצה שלו מוכנה לליגה. מנגד, הכח רמת גן ברשותו של האיש והזקן עידן ליטבק. קבוצה שבשקט בשקט נראית טוב מאוד במשחקי האימון עם סתיו זלאיט בעל הבית במרכז הכח, שלומי דגאני ואלי ביביאשווילי בחוד הכח יעברו שלב. הימור שלי - ניצחון להכח."

 

איציק חכים: "בשקט בשקט הכח בנו קבוצה לא רעה, יאמר לזכות ההנהלה בראשות איציק זוויגי שכל עונה הם בונים קבוצה ראויה שעונה על הציפיות לכל הדעות. העונה, החזירו שחקנים כמו סתיו זלאיט המצוין ומוחמד אזברגה שכנראה לא חתם עדיין, אבל בהחלט שחקן ראוי. זאת בנוסף לצעירים כמו ירדן סידי המצוין, שאני צופה לו עתיד ורוד וגל בכר. עם עוד חיזוק במקומות הנכונים יכולים לשחזר את העונות הקודמות. מולה, מגיעה בני לוד היורדת הטרייה שהיא בעיניי תעלומה כרגע , עוד לא ממש התחילו לעבוד שם מכמה סיבות ואין החתמות משמעותיות, אבל אני סומך על אביבי זוהר שידע להביא את הקבוצה למסלול הנכון ויחתים שחקנים איכותיים. הניחוש שלי הכח יעברו."

 

מכבי יבנה -הפועל אשקלון

טל חכים: "הפועל אשקלון היורדת מהליגה הלאומית, מי שעד לא מזמן הייתה בליגת העל לאחר פירוק הועברה לידי יאיר דניאל ושניר נפתלי, אנשים שמבינים כדורגל ועושים ימים כלילות כדי לחזק את הקבוצה ולהחתים שחקנים מהטופ של ליגה א', כדי לעשות עונה מוצלחת. יש להם שלד טוב של אליעזר יוסף ציון צמח שהוא מעל הליגה בשתי דרגות. אליהם יתווספו ליאל סספורטס ועמרי כהן והם לא המילה האחרונה בחיזוק של הקבוצה. מנגד, מכבי יבנה שמורגלת לתקציבים גבוהים ביחס לליגה בשנים האחרונות. ביבנה הולכים על קבוצה צנועה יותר, השאירו שלד מבנה שעברה שכולל את טרס שולקובסקי ומור מדהלה בהגנה. אדי אדרי, אושרי טוויל ותום מדהלה בהתקפה. נראה קבוצה מהירה שמתבססת על יציאות מהירות קדימה בראשות יוסי זוזוט. נראה קבוצה אטרקטיבית בתקציב שפוי. הימור שלי – תיקו לאחר 90 דקות והפועל אשקלון תעלה שלב."

 

שי מאור, קיבל הזדמנות לאמן קבוצה גדולה. ירצה לנצח את קבוצתו לשעבר מיבנה ולהוכיח שהם טעו לגביו. צילום: אשר חיים.

 

איציק חכים: "יבנה העונה נבנתה בתקציב די צנוע למונחים שהורגלו ביבנה בשנים האחרונות, היתרונות של יבנה העונה ללא ספק בעמדות הכנפיים כאשר נמצאים שם שני שחקנים מהמהירים והכישרוניים בליגה תום מדהלה ואדי אדרי בנוסף עם שחקנים כמו יוני שגיא הכישרוני מור מדהלה שהוא נכס לכל קבוצה ומאמן מעולה כמו יוסי זוזוט. הקבוצה הזו יכולה להיות הפתעה נעימה. מנגד, מגיעה הפועל אשקלון שהתחילו לעבוד מאוחר יחסית ועדיין לא מגובשים על סגל סופי, אבל עושים מאמצים גדולים להשלים סגל טוב ואיכותי. אשקלון הוא מועדון ששייך לליגות הגבוהות והוא לא יישאר בליגה א' עוד הרבה זמן. את הקבוצה לקחו שניר נפתלי ויאיר דניאל שאני בטוח שייקחו את הקבוצה חזק קדימה. בשלב הראשון הביאו מאמן מנוסה שמכיר את הליגה בדמותו של שי מאור ועם שחקנים כמו ציון צמח שהוא שחקן שובר שוויון, עומרי כהן ואליעזר יוסף המצוין אמורים להעביר עונה שקטה בצמרת. הניחוש שלי תיקו ב 90 דקות ויבנה עוברת."

 

הפועל אזור – מ.ס. דימונה

טל חכים: "בדימונה הכוויה מליגה א' עדיין פתוחה, ירידת הליגה עם תקציב העתק לפני מספר שנים עוד יושב להם בראש. השנה, הם החליטו להחתים מאמן יסודי כמו אבי בוחבוט והחליטו ללכת על סגל יותר צנוע כדי להעביר עונה בליגה א' ללא תקלות ואולי בשנה הבאה שתהיה נטולת קורונה אמן להשקיע יותר ואולי להתמודד בצמרת. מנגד, מגיעה הפועל אזור, המגרש באזור נחשב לאחד המגרשים הקשים בליגה בשנים האחרונות. כדי לנצח שם צריך ״להקיא דם״, הרכש הכי טוב שעשו העונה לדעתי זה השארת הבלם גל ספיר שהוא אחד הטובים בליגה. לדעתי, בתוספת לקובי כהן ומאור חלבי עם שחקני רכש כמו אדיר רחמים ויוסי סלליך אזור נראת כמו קבוצה איכותית ומאוזנת. הימור שלי ניצחון לאזור."

 

איציק חכים: "גילוי נאות -  אזור זה מקום שיקר לליבי מקום שגדלתי בו ואוהב את האנשים שם. נעבור לצד המקצועי, העונה באזור המאמן הוא ליאור ראובן שבנה קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים כמו קובי כהן הוותיק והטוב, אדיר רחמים המצוין, גל ספיר הבלם המנוסה ששווה ליגה לאומית ויוסי סלליך הטיסן. העונה התקציב באזור גדל ואני מאמין שיתמודדו בצמרת. מנגד, מגיעה העולה החדשה דימונה, עם המאמן אבי בוחבוט שיחפש להעביר עונה שקטה במרכז הטבלה. הרבה שחקנים המשיכו עם דימונה בתוספת  חיזוק לסגל של שחקנים כמו נועם דיעי ויואל גנון. אני מקווה שזה יספיק להם והם יעבירו עונה שקטה הניחוש שלי - אזור תנצח."

 

אור יהודה - הפועל מרמורק 

טל חכים: "אור יהודה מגיעה לאחר ניצחון על כפר קאסם בפנדלים, הישג יפה לכל הדעות. אור יהודה ברשות יעקב טל הוכיחו שהם לא באו לשמש תפאורה. עשו משחק מצוין והצליחו לשמור על רשת נקייה נגד התקפה איכותית של שמשון כפר קאסם. זה שהם שיחקו 120 דקות יכול להוות להם מכשול מבחינת כושר גופני, אבל אני מאמין שהצוות ידע לעשות את ההתאמות ולהכין אותם כמו שצריך. מנגד, מגיעה הפועל מרמורק הטוענת לכתר העליה, עם מאמן מצוין כמו ארז בנודיס ולאחר ש ״G.R.Y״ הם הספונסרים הראשיים של הקבוצה ועל פי מקורות החליטו ללכת בכל הכוח על עליה ללאומית. הפועל מרמורק התחזקה במספר שוברי שוויון הן בהגנה והן בהתקפה. בהגנה מעוז סמיה, גל פורת וים ששון שחקנים מוכחים ואיכותיים, סתיו נסיקובסקי והמאסטר ערן לוי בתוספת של עידו אקסברד, עידן דוד ורז יצחק מציגים קבוצה טופ 3 בליגה. המגרש הסינטטי באור יהודה יקשה על מרמורק, אבל האיכויות יכריעו. ההימור שלי – ניצחון למרמורק."

 

איציק חכים: "משחק מעולה ומבחן לשתי הקבוצות. אור יהודה מגיעה לאחר ניצחון בפנדלים על שמשון כפר קאסם , כאשר מצד אחד לא ספגה נגד קבוצה מצוינת, אך מצד שני גם לא הבקיעה. אור יהודה קבוצת הגנה טובה אך בשלב הזה קבוצות עדיין לא בכושר וקשה לקבוע לגבי החלק ההתקפי שלא היה במיטבו במשחק האחרון. נגדה, מגיעה הפועל מרמורק עם צוות ניהולי מדהים החל מהאחים חופי, יחד עם מוטי אברג'יל, אייל גולן ניסן יחזקאל ועד למאמן שהוא ללא ספק בין המאמנים הטובים בליגה ארז בנודיס. במרמורק נבנתה העונה קבוצה חזקה מאוד כאשר בסגל השחקנים שלה נמצאים שחקנים כמו ערן לוי שהוא כוכב בליגה א', סתיו נסיקובסקי קשר בין הטובים בליגה, גל פורת המצוין, רז יצחק, עידו אקסברד, שחר שפייר ועוד רבים וטובים. זו קבוצה שללא ספק תתמודד על העלייה ולשם כך היא נבנתה. לטעמי, צריכים עוד קצת להעמיק את הסגל מפאת עונת הקורונה והם לגמרי מתמודדים רציניים. הניחוש שלי מרמורק תנצח ב 90 דקות ותעפיל לשלב הבא."

 

קהל הפועל מרמורק - מתגעגע למגרשים. צילום: יוסי סוריק.

 

עירוני טבריה - הפועל הרצליה

טל חכים: "טבריה סיפקו את הסחורה מול כאוכב ועלו שלב, לירון אלימלך וניראל מחפוד סיפקו את הסחורה ועשו את ההבדל. טבריה נראית טוב ועושה קולות של מתמודדת חזקה בצמרת של ליגה א' צפון. מנגד, מומו ניסטל בונה קבוצה צעירה ותוססת שתציג כדורגל התקפי, עם חיזוק נכון הפועל הרצליה יכולה להיות המרעננת של הליגה. עידן גמליאל, דור חי חמו ודניאל אגמי בתוספת צעירים טובים והפועל הרצליה יכולים להפתיע ובגדול. הימור שלי - משחק קשה מאוד לניחוש, טבריה עולים שלב."

 

איציק חכים: "טבריה מגיעה אחרי שהביסה בשלב הקודם את כאוכב. טבריה נראית טוב ויש לה התקפה אימתנית שיכולה לאתגר כל הגנה בליגה. מנגד, הפועל הרצליה שמציגה קבוצה צעירה ותוססת בדמותו של המאמן מומו ניסטל המצוין ומציגה שחקנים כמו עידן גמליאל ודודי הילל הטובים והם יכולים לעשות בעיות לכל קבוצה בליגה. הניחוש שלי - טבריה עוברת שלב."

 

טבריה חגגו במשחק נגד כאוכב, האם יחגגו גם נגד הרצליה? צילום: עודד חסין

 

באקה אל גרבייה- בני ריינה

טל חכים: "בבאקה אל גרביה כל שנה בונים קבוצה עם שאיפות לצמרת. השנה מינו אל אלעד בוארון, מאמן צעיר ומבטיח שהביא איתו כמה שחקני רכש מהטובים בליגה ויכולים להתמודד על הפלייאוף העליון ואני צופה להם עונה טובה. מנגד, בני ריינה עם תקציב גדול עשו החתמות מרעישות עם שחקני שוברי שוויון בליגה א' צפון, עם עוד חיזוק ובני ריינה יכולה למצוא את עצמה בליגה הלאומית בעונה הבאה. הכל תלוי בשאלה של סבלנות ועמידות כלכלית. הימור שלי – ניצחון לבאקה אל גרבייה."

 

איציק חכים: "באקה בראשותו של המאמן המצוין אלעד בר און מציגה קבוצה טובה עם סגל רחב שמונה שחקנים כמו רן ברקוביץ הבלם המצוין, תאמר אטרש המהיר, אבירם זיאת השוער הגדול ודן פרידריך בחלק האחורי. באקה קבוצה טובה ואני בטוח שאלעד יצעיד אותה לצמרת העונה. מנגד, מגיעה העולה החדשה שעושה קולות של קבוצה שרוצה להיאבק בצמרת כאשר החתימה עכשיו את אבירם תורג'מן שמגיע אחרי עליית ליגה עם כפר שלם. נמצא שם בסגל את ויקטור מרעי החלוץ המסוכן, אמיר אבו ניל וחיים זיסקינד הותיקים והטובים וזה נראה טוב כרגע, אך לא מספיק. עוד כמה התאמות קטנות של שחקנים איכותיים והם יאבקו חזק למעלה. הניחוש שלי -  בני ריינה עוברת."

 

בקעת הירדן  - מכבי קביליו יפו

טל חכים: "בקעת הירדן עם ניצחון גדול בפנדלים אל מול ירמיהו גריל טאון חולון, למרות החמצות ענקיות של חולון במהלך המשחק. הבקעה הציגה משחק טוב, לא נפלה מחולון והצליחה לנצח בפנדלים ולהעפיל לשלב הבא. מנגד, מגיעה מכבי יפו עם הסלוגן ״השנה זה שלנו״ מכבי יפו התחזקו בצורה משמעותית, גייסו כמה וכמה ספונסרים שהכניסו כספים לקופת הקבוצה, ברחוב הספורטיבי ביפו מדברים על עליה ומכוונים לשם. הקבוצה התחזקה ברונן ונתנאל פרץ, גיא עיני ומספר שחקנים מוכשרים. מפה חובת ההוכחה עליהם ועל המאמן איציק ברוך. הימור שלי  - ניצחון למכבי יפו."

 

איציק חכים:" הקבוצה המרגשת מיפו הכניסה דם חדש להנהלה בדמותו של מאיר דרעי, שהוא גם שיחק בקבוצה בעבר הלא רחוק ואני צופה שידוך טוב. בשנים הקודמות הקהל של יפו היה השחקן ה – 12, אך העונה הנתון הזה לא מהווה פקטור ולכן יצטרכו למצוא פתרון אחר כדי להחדיר מוטיבציה לשחקנים ואני בטוח שהמאמן המצוין איציק ברוך ימצא את הדרך לעשות זאת. הסגל של יפו זה סגל שיש לו יתרון משמעותי מכיוון שזה סגל שברובו רץ יחד כבר מספר שנים וחיבור זה פור משמעותי בליגה. אני צופה ליפו עונה טובה מאוד בצמרת ואם ביפו ניסו לעלות ליגה בעונות קודמות העונה זו ההזדמנות שלה. מולה מגיעה בקעת הירדן אחרי ניצחון על חולון בגביע שהוכרע בפנדלים. הקבוצה עמדה טוב בהגנה אך לא השכילה לסכן את שערה של חולון. לבקעה שחקני התקפה מספיק טובים וכשהם יכנסו לכושר ויתחברו הקבוצה תיראה יותר טוב גם בחלק ההתקפי. הניחוש שלי  - יפו עוברים."

האחים חכים מסוכנות השחקנים LEVEL UP, האם ידעו מי ינצח גם במשחקים היום?

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאיר דרעי הביא את השינוי והרענון להנהלה של יפו (אוהד יפו 23-11-2020, 16:04)
    הכסף שלו והשחקנים שהביא זה הימור בטוח.