''מאוד מרגש לחזור סוף סוף לשחק כדורגל''

אחמד סבע והפועל בועיינה בהכנות אחרונות לקראת המשחק הראשון של העונה מול הפועל רובי שפירא חיפה במסגרת גביע המדינה. המאמן, שכיכב בעבר כחלוץ בליגת העל, התייחס לתחושות במועדון ולהכנות עד כה – '' אני חושב שייקח עוד לנו קצת זמן להיערך''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 24-11-2020
  • 08:21

אחמד סבע, שנחשב בעבר לחלוץ מוביל בליגת העל, מונה בסוף חודש מאי למאמנה של הפועל בועיינה שתערוך השנה עונת בכורה בליגה א'. אשתקד המאמן הצעיר הוביל את הפועל כפר כנא למקום ה-12 בטבלה עד לעצירת הליגה.

רגע לפני המשחק הרשמי הראשון שלו על הקווים בבועיינה במסגרת גביע המדינה מול הפועל רובי שפירא שיתקיים ביום שלישי בשעה 13:30, סבע התפנה לענות על מספר שאלות.

 

לאחר שמונה חודשים של המתנה, הקבוצה תשחק סוף סוף משחק רשמי, ספר על התחושות במועדון וברמה האישית

''באמת מרגש שסוף סוף חוזרים לכדורגל, בטח עבור המועדון עצמו שישחק לראשונה בליגה א'. אני מקווה שנצליח כולנו ביחד לעבור את התקופה הזאת ולסיים את העונה כמו שצריך''

 

תאר את ההכנות לעונה עד כה, אתה מרגיש שהקבוצה מוכנה למשחק?

''אנחנו הקבוצה האחרונה שהחלה להתאמן. היינו במומנטום טוב עד העצירה. יצאנו למחנה אימונים, שיחקנו הרבה משחקי הכנה שברובם הצגנו כדורגל טוב ויכולת גבוהה. לצערי אני לא יכול להגיד שהקבוצה מוכנה מבחינת סגל, אומנם סגרנו את רשימת השחקנים אך מבחינת ההכנה אני חושב שייקח עוד לנו קצת זמן להיערך. אני מקווה שנתמודד עם התקופה הזאת ונעבור אותה על הצד הטוב ביותר''.

 

מילה לסיום?

''אני מקווה שכולם יהנו מהחזרה של הכדורגל ושהקהל יחזור למגרשים. הבריאות הכי חשובה לכולנו, מקווה שתהיה עונה מוצלחת להפועל בועיינה.

אחמד סבע יחל השבוע את עונתו הראשונה בבועיינה (צילום - רחאל חגאג)

הוסף תגובה
תגובות