"רוצה להיות בקבוצה שרוצה להתברג בצמרת"

כך אמר אלון לוי, המגן הימני ששיחק בשנה שעברה בהפועל קלנסווה שהייתה בדרך לליגה א', אך הקורונה עצרה את הליגות וקלנסווה שהייתה רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום השני, סיימה את העונה מאוכזבת. לוי שלפני כשנתיים עלה ליגה יחד עם אור יהודה לליגה א', מחפש את האתגר הבא כשהוא מחזיק במספר הצעות מקבוצות בליגה א' ובליגה ב'

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-09-2020
  • 09:21

אלון לוי, ימני שמוגדר כשחקן נשמה בקבוצות בהן הוא משחק, ניחן ביכולות פיזיות מעולות שמשלב מהירות וחוזק. אלון הוא בין המגנים הטובים ביותר בליגה א', כשכל החיים שיחק בליגה א בקבוצות שהתמודדו בצמרת.

 

אלון מספר על השנתיים האחרונות שלו לאתר גולר: "לפני כשנתיים קראו לי לפרויקט שבנו באור יהודה בליגה ב' והייתה לי עונה מוצלחת באופן אישי ורשמתי עליית ליגה. בעונה האחרונה שיחקתי בהפועל קלנסוואה וגם שם התמודדנו על עליית ליגה לאורך כל העונה, אך אני מאוכזב מזה שהליגה הסתיימה מוקדם בעקבות הקורונה. אילולא הקורונה אני בטוח שהיינו מגיעים לפלייאוף ואף עולים ליגה, למרות זאת אני מאוד מרוצה מהמקום שהגענו אליו כשסיימנו את העונה נקודה מהמקום השני."

 

ספר לנו על העונה שעברת באופן אישי: "אני יכול להגיד שאני מאוד מרוצה מהישג האישי שלי. סיימתי את העונה עם למעלה מ-12 בישולים וכבשתי שער אחד."

 

עברו מספר חודשים לא קטן מאז שהליגות נעצרו, ספר לנו על התקופה שאת חווה?

"אני מתאמן באופן אישי ושומר על כושר. התקופה הזאת עם הקורונה היא אינה פשוטה, לא כל הקבוצות הספיקו להתארגן לקראת פתיחת הליגה - בתקווה שהיא תיפתח והמשחקים יהיו כסדרם."

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?

"כרגע אני בוחן שתי אופציות בליגה א' ויש לי הצעות נוספות גם מליגה ב'. אני אבחר בקבוצה הרצינית ביותר ושהמטרות שלה תואמות את שלי. אני רוצה להיות בקבוצה שרוצה להתברג בצמרת וששואפת גבוה."

אלון לוי, מהשחקנים היותר טובים שיש בליגה שלנו...צילום: תאמר סרסור

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין ליגה (לצמי 20-09-2020, 11:40)
    אין צורך בליגה חובבנים שחקו בפראק עדיף תחסכו לקבוצות לא צריך לבזבז כספי ציבור
  2. החבר של יוסי בינגו (פלוני אלמוני 20-09-2020, 20:02)
    תגובה לאחד לך תשחק אתה בפארק על אפכה ועל חמתכה אני תהיה העונה כדורגל בליגה א" ואתה יכול רק ליקפוץ ושתהיה לנו אחלה שנה טובה מוצלחת ומתוקה
  3. איש רע (אוהד 21-09-2020, 14:12)
    תגובה ל 1 כנראה הבן שלך משחק בליגה למקומות עבודה ואתה מתוסכל כשמפגר כמוך רע לא אתה רוצה שיהיה רע לכולם לך לברבנל לקבל זריקה אשפוז קל
  4. רק אור יהודה (יוני 21-09-2020, 15:17)
    תפור למ.כ. אור יהודה. בהצלחה.
  5. שחקן מהיר כמו סופה (אוהד ברצלונה 21-09-2020, 15:29)
  6. למגיב 3 (שואל בשביל חבר 21-09-2020, 15:29)
    יש מצב אתה כותב בעברית? פשוט הגוגל טרנסלייט לא מצליח לתרגם