שלומי אלבז מחפש אתגר חדש!

שלומי אלבז, שחקנה של כפר כמא בשנתיים האחרונות בהן הוא מסיים בשתי העונות כמלך שערי הליגה, עם עליית ליגה בעונה האחרונה יחד עם כפר כמא: "אחד המקומות שהכי נהניתי בהם". אלבז שוויתר על קריירה ברמות הגבוהות, מחפש כעת אתגר חדש בוא הוא יוכל להביא את היכולות שלו בכדי לעלות ליגה שנה שנייה ברציפות! שלומי מספר על חברו הטוב שיעזור לו למצוא קבוצה בה הוא יוכל למצות את היכולות שלו

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-09-2020
  • 09:08

שלומי אלבז (27) גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב והיה באקדמיה לכדורגל של הפועל ת"א בבית האדום שבחולון. עם שירותו הצבאי שלומי חזר לצפון ועבר לשחק בהפועל אסי גלבוע שבליגה א'. בתום שירותו הצבאי שלומי בחר לוותר על קריירה ברמות הגבוהות והמשיך לשחק כדורגל בליגות הנמוכות עקב עבודתו במכבי אש. לפני כשתי עונות שלומי הגיע לכפר כמא במחזור השביעי וסיים את העונה כמלך שערי הליגה עם 38 שערים כשהקבוצה סיימה את העונה במקום השלישי בטבלה.


שלומי, איך מסכם את העונה האחרונה?
"השנה הייתה עונה מיוחדת עבורי, כי עם האוכל בא התיאבון והמטרה של הקבוצה הייתה ברורה והיא עליית ליגה. אחרי עונה קשה ולא פשוטה בניצוחו של המאמן הענק רומן זולו וקבוצה של גברים אחד אחד, עשינו זאת ועלינו ליגה כשסיימתי את העונה 20 כיבושים ושוב זכיתי בתואר מלך השערים."
עוד הוסיף אלבד: "חשוב לציין שבכפר כמא יש הרבה שחקנים מוכשרים שנתנו הכל על המגרש וראו בכל משחק את הרצון והרעב לנצח ואני שמח שזכיתי לזה."

 

בשנים האחרונות כמו שאמרת אתה מלך השערים בכל קבוצה, אתה לא חושב להתקדם?
"אני מסיים בשנים האחרונות כמלך השערים כי אני כל הזמן רעב להבקיע ולנצח וזה מניע אותי לתת מעצמי יותר. אני לא מעוניין להתקדם יותר בכדורגל מכיוון שאני עובד במכבי אש ואני עובד במשמרות של 24-48. אני שמח על כך ואוהב את המקצוע שלי, בנוסף אני גם לומד לימודי הנדסאי בניין, כך שאני מנסה לשלב את כל הדברים ביחד ואני שמח שאני מצליח, כי בכל זאת הכדורגל זה חלק בלתי נפרד ממני ואני אמשיך לשחק בליגות הנמוכות ולשלב את הכל ביחד."

 

למי שלא מכיר את הקבוצה, איך זה לשחק בכפר כמא? ספר לנו על התנאים, על ההנהלה וכו'...
"כפר כמא זה מועדון מצוין, עם תנאים שמתאימים לרמות יותר גבוהות, מתקן טוב, אנשים טובים שרעבים לכדורגל ולהצלחות. יש לקבוצה קהל מדהים, מאמן גדול שידע איך לחבר את כולם ולעשות חדר הלבשה בריא וכמובן קבוצה של גברים שנתנו את הלב והנשמה בכל משחק. זה אחד המקומות שהכי נהניתי לשחק בהם."

 

איפה תשחק בעונה הבאה?
"יש לי כרגע כמה הצעות ואני בודק אותן טוב. חבר טוב שלי, שרון סוויסה מנהל הקבוצה של הפועל נוף הגליל מטפל לי בעניינים ובודק את ההצעות ובגדול אני רוצה אתגר. אני רוצה ללכת לקבוצה שרוצה לעלות ליגה, אני סומך על שרון סוויסה ובזמן הקרוב נקבל החלטה היכן אני אשחק."

מלך שערי כפר כמא מחפש אתגר חדש (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות