ליאור אסולין חתם בבני הרצליה שרוצה לעלות ליגה

חלוץ ליגת העל בעבר, ליאור אסולין, חתם בבני הרצליה וישחק תחת אחיו משה אסולין שמשמש כמאמן שחקן. משה אסולין: "החתמנו את ליאור במטרה לעלות ליגה בעונה הבאה. רוצים עוד שחקנים שיגיעו למבחנים ב-6.7 וישנה עדיפות לתושבי הרצליה והסביבה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-06-2020
  • 16:21

בני הרצליה, מי שסיימה את העונה האחרונה במקום השביעי בליגה ג' שרון, רוצה לעלות ליגה בעונה הבאה ולשם כך החתימה הקבוצה את ליאור אסולין, לו יש עבר גדול מאוד בליגת העל. ליאור, מגיע להרצליה וישחק תחת אחיו, משה אסולין, שמשמש כמאמן שחקן בקבוצה. לקראת פתיחת אימוני הקבוצה, תפסנו את מאמן הקבוצה, משה אסולין לראיון קצר...

משה, איך אתה מסכם את העונה האחרונה?
"העונה האחרונה הייתה עונה מאתגרת עם הרבה למידה, הן קבוצתית והן מבחינת הליגה. יש לנו שחקנים צעירים עם המון מוטיבציה להצלחה, שחקנים מגובשים והאווירה באימונים באה לידי ביטוי במגרש. לא זכור לי שום מקרה בכדורגל כמו שעברנו עם הקורונה. זה מצב לא פשוט והייתה אי וודאות מוחלטת. יש הרבה תוכניות לשנה הבאה, אנחנו מגבשים סגל שאני בטוח שיהיה למעלה בטבלה וכמובן השאיפה היא לעלות ליגה. מבחינת התקציב, כמובן שתמיד תוספות לא יזיקו, אבל כרגע אנחנו בסדר גמור."

 

משה אסולין, יוביל את בני הרצליה לליגה ב'? (גיא גולדפרב)

 

משה, החתמתם את ליאור אסולין - אחיך , תרחיב קצת על ההחתמה...
"כן. החתמנו את ליאור אסולין, שחקן ליגת על לשעבר שיהיה בעמדת החלוץ ויהיו עוד כמה שחקנים מוכשרים שכרגע שמם חסוי עד פתיחת העונה. בנוסף אני רוצה לציין את מנהלי הקבוצה ליאור טל ניר ואריק, שעושים ימים כלילות על מנת להביא את הקבוצה לעליית ליגה. תודה נוספת מגיעה לעופר לוי - סגן ראש עיריית הרצליה שהאמין ותמך בקבוצה מתחילת הדרך."

משה, ספר על עצמך קצת למי שלא מכיר: "גדלתי ברעננה, מגיל 6 התחלתי לשחק כדורגל במחלקת הנוער ברעננה, שיחקתי בהפועל רעננה, מכבי הרצליה, עליתי ליגה עם בית"ר כפר סבא, כל השנים הובלתי כמלך שערים בליגות הנמוכות והיום אני מאמן שחקן בבני הרצליה." 
כמו שאמרת, אתם מכוונים לעליה, מאיפה הכסף? 
"יהלומן מהבורסה שקוראים לו שנטי ג’יימס ישמש הספונסר של בני הרצליה העונה, וגם חברת טיולי גבלים ההרצליינית תורמת, כל זאת כדי לעלות ליגה. כמו כן כל הצוות שברשותנו, משקיע עוד כספים אישיים כדי ליצור תחרות בעיר."

 

בני הרצליה תערוך שני ימי מבחנים לקבוצה, שייערכו ביום שני, 6.7.20 וביום רביעי 8.7.20, והרצליה תרצה לבחון שחקנים שיהיו מעוניינים להשתלב בקבוצה. לתיאום הגעה למבחנים יש ליצור קשר עם משה אסולין - 0507332232. בהרצליה מציינים שהם מאוד רוצים שחקנים מהעיר הרצליה על מנת ליצור שייכות לעיר.

ליאור אסולין רוצה לעלות ליגה יחד עם אחיו (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד שנתיים בליגה א דרבי (הרצלייני 30-06-2020, 17:28)
    כל הכבוד לאנשים שהרימו את הכפפה ופתחו תחרות בעיר אני לא מכיר אף אחד מהמנהלים אבל עושה רושם שהם אנשים רציננים את מי שאני מכיר זה את הספונסר שהוא איש עמיד מאוד שם בכיס הקטן את שיימן וגמיל מהפועל ומכבי הרצליה הוא שווה 100 מליון שקל לפחות שאפו
  2. אני רוצה לשבח את האמינות של גולר (יוסף מוכתר 30-06-2020, 18:36)
    רבותיי לעבור לגולן דאבל פס מערבבים אוהד רון אחי אמיתי תשימו לב בדאבל פס
  3. איזה כייף (תושב הרצליה 01-07-2020, 12:24)
    איזה כייף לשמוע שפתחו קבוצה נוספת בעיר כל הכבוד! מכיר את משה אסולין והוא בן אדם שמבין ים כדורגל לב זהב ונשמה ענקית בהצלחה לך מושיקו ❤️
  4. כל הכבוד (מאור 01-07-2020, 13:23)
    איזה כיף שיהיה בהצלחה
  5. בהצלחה אסולין (מתן 01-07-2020, 14:10)
    בהצלחה ליאור יאלוף אמן תעלו ליגה השנה !!!
  6. פנסיונר תושב המקום (שמעון ישראלי 01-07-2020, 14:31)
    ראיתי שנה שעברה כמה משחקים בודדים ליד הקאנטרי נראה לא רע בכלל באמת נראים חברה שיודעים לשחק כדוגל שיהיה בהצלחה