"רוצים לתקוע יתד בליגה ב', משם השמיים הם הגבול"

כך אמר יניב אוחנה, היו"ר החדש והצעיר של עירוני צפת שכבר בעונתו הראשונה הספיק לעלות ליגה. צפת אמנם עלתה ליגה לאחר החלטת ההתאחדות להעלות אותה בזכות אחוזי הצלחה טובים, אך אוחנה יודע שקבוצתו הייתה עולה בכל מקרה: "היינו הקבוצה הכי טובה בליגה והיינו מסיימים במקום הראשון גם אם לא הייתה הקורונה"

  • על ידי: ליאד סופר
  • 01-07-2020
  • 13:29

יניב, איך אתה מסכם את העונה הראשונה שלך בתור יושב ראש?

"הייתה עונה מאתגרת, עונה של למידה. כיף גדול להכיר מערכת של אנשים מדהימים, שבזכותם בנינו בסיס מצוין לשנים הבאות."

 

יניב ספר לנו איך קרה שהכדורגל בצפת חזר לחיים וכבר בשנה הראשונה הספקתם לעלות ליגה? 
"העיר צפת זאת עיר של כדורגל. נבחר ראש עיר שראש מעיינו זה הספורט בצפת ביחד עם מחזיקת תיק הספורט. קיבלתי יד חופשית משניהם להביא את המאמן הכי טוב באזור, יוסי סופר, וביחד עם יוסי הצלחנו לגבש סגל שרובו בנוי על שחקני הבית הצפתיים ביחד עם שחקנים מחצור, קריית שמונה והמגזר, שבמהלך העונה הפכו גם הם לשחקני בית, נוצרה כאן משפחה אחת גדולה וככה עלינו ליגה."

 

האם בעונה הקרובה אתם כבר תארחו במגרש החדש בצפת?
"כן! השנה נארח במגרש בצפת לאחר שנים שלא היה מגרש ראוי לשחק בו. השנה יהיה לנו מתקן שלא מבייש קבוצות מהליגה הלאומית ובליגת העל."

 

המגרש החדש של צפת

 

מה אתה חושב על ההחלטה של ההתאחדות לסיים את הליגות ולעלות את הקבוצות לפי אחוזי הצלחה?
"זה נכון שכולם רצו לסיים את העונה במגרש, לדעתי היינו הקבוצה הכי טובה בליגה והיינו מסיימים במקום הראשון גם אם לא הייתה הקורונה. בסופו של דבר החליטו להעלות אותנו ואת שעב, בגלל אחוזי ההצלחה שהיו יותר טובים משל שאר הקבוצות - אנחנו שמחים שעמדנו במטרה שלנו כבר בשנה הראשונה."

 

מהן המטרות של הפועל צפת בעונה הקרובה לאחר שהחתמתם שחקנים בכירים כמו השוער בשאר דהאר, הקשר עדי אלישע ועוד...?
"המטרות שלנו הן קודם כל לתקוע יתד בליגה וברגע שנבטיח את זה נעשה את כל המאמצים כדי לנסות להגיע לפלייאוף העליון, אני חושב שאם נגיע לשם השמיים הם הגבול."

 

האם בעונה הבאה הקבוצה תמשיך להתבסס על שחקני הבית?
"הקבוצה תמשיך להיות בנויה על השחקנים הצפתיים. כמו שאתם יודעים, בצפת לא הייתה מחלקת נוער 10 שנים שזה חיסרון גדול מאוד ויש פער בין הדורות של השחקנים הצפתיים וזה קשה מאוד, אבל כבר בשנה הבאה אנחנו נפתח עוד 3 קבוצות במחלקת הנוער שהם יהיו העתיד של המועדון שלנו."

 

לסיכום, מה אתה מאחל לך ולקבוצה בעונה הקרובה?
"מאחל לקבוצה הצלחה כמו בעונה הקודמת ויותר. שנהנה מכדורגל במגרש החדש. אני מאחל שהקהל הצפתי יחזור ויבוא לתמוך בקבוצה, ולי באופן אישי ללמוד עוד ולהצעיד את המועדון להישגים."

יניב אוחנה בהחלט יכול להיות גאה בעבודתו בעונה הראשונה שלו כיו"ר

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לצפת בליגה ב (רוי 01-07-2020, 15:58)
    ראש עיר בצפת מס 1 בארץ ! יו״ר צעיר והכי מקצעי מאמן תותח על ! שנה הבאה בליגה א! צוות של אלופים כולם בצפת.
  2. בהצלחה לכם בצפת ,איזה כייף מגרש חדש ותנאים טובים (אזורי 01-07-2020, 23:40)