סיכום עונה - ליגה ג' גליל עליון

אחווה שעב והפועל צפת עלו לליגה ב', מאמן העונה היה יוסי סופר, עובאדיה רפאעי הפציץ, אבו סנאן הפתיעה, כפר סמיע אכזבה, יאיר שריקי קיבל את תואר שחקן העונה ואושרי לוי נבחר לשוער העונה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 15-05-2020
  • 09:24

העונה בליגה ג' גליל עליון הייתה עונה מרתקת וצמודה, שלראשונה בכדורגל עלו קבוצות שסיימו במקומות שלוש וארבע בליגה - עירוני צפת ואחווה שעב שעלות במקום הפועל כרמיאל ואיחוד כפר סמיע שסיימו במקומות הראשונים בליגה, אך השתיים עלו בגלל אחוזי הצלחה טובים יותר בעקבות חיסרון של משחקים לעומת היריבות.

ממוצע השערים למחזור עמד העונה על 22.2 שערים ועל 4.3 שערים למשחק בודד. עובאדיה רפאעי נבחר למלך השערים, איציק כהן מכרמיאל, יאמין כנעאן מבני בענה והאדי כיאל מבני גדיידה היו שיאני הצהובים עם שמונה כאלה ואילו מקסים תיתי מבני בענה ופראס סויטי מתרשיחא היו מלכי האדומים עם 2 כל אחד. לקבוצה ההוגנת של העונה נבחרה בני דיר אל אסד. המפתיעה הייתה אבו סנאן ומי שאכזבו היו כפר סמיע והמתפרקת מכבי עמאשה דנון.

 

צפת עולה לליגה ב'

 

הקבוצה של העונה: עירוני צפת

עירוני צפת שעלתה ליגה מהמקום הרביעי נבחרה לקבוצה של העונה עם אחוזי ההצלחה הטובים שהפסידה רק פעם אחת העונה. החבורה של  יוסי סופר השיגה 12 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו וסיימה את העונה עם הפסד בודד, צפת כבשה 53 שערים (ממוצע של 2.9 למשחק) וספגה 18 שערים (ממוצע של  0.9 שערים למשחק)

 

מאמן העונה: יוסי סופר (עירוני צפת)   

יוסי סופר (52), מאמן מוערך מאוד בליגות הנמוכות וקבלן עליות. מדובר במאמן קשוח מאוד, עקשן שמתמחה בשיטות אימונים חדשניות ומחזיק את השחקנים קצר.

 

מלך השערים: עובאדיה רפאעי (אחווה שעב)

 

יאיר שריקי - שחקן העונה

 

שחקן העונה: יאיר שריקי (עירוני צפת)

יאיר שריקי (29), חלוץ מהיר וחזק, שחקן רחבה מדהים שבעונה שעברה כבש 28 שערים במדי חצור הגלילית והשנה המשיך להפציץ והבקיע 15 שערים במדי צפת והיה שותף להצלחתה של הקבוצה שהעפילה לליגה ב'. 

 

שוער העונה - אושרי לוי

 

שוער העונה: אושרי לוי (הפועל כרמיאל)

אושרי לוי, השוער בן ה-46 עם 400 הופעות בליגת העל ובלאומית, מי שרשם 13 עליות ליגה בקריירה, כבש 37 שערים כשוער במהלך הקריירה והשיא שלו עומד על כך שהוא כבש שער בכל ליגה בישראל כשוער. מלבד היותו שוער הקבוצה בהפועל כרמיאל, הוא משמש גם כמנהל המקצועי של המועדון. 

                        

הקבוצה ההוגנת של העונה: בני דיר אל אסד

הקבוצה המפתיעה: אבו סנאן

הקבוצה המאכזבת: כפר סמיע

 

תגלית העונה: דין כהן (הפועל כרמיאל)

דין כהן (23), שחקן כנף ימין מהיר מאוד וטכני, בעל יכולת ראייה משחק טובה מאוד, בישל העונה 10 שערים והבקיע עוד 10 שערים. כעת כמה קבוצות מליגות בכירות כבר לוטשות עיניים ומתעניינות בו.

 

נבחרת העונה:

שוער: אושרי לוי (כרמיאל)

הגנה:

נבו גוואטה (עירוני צפת)

ישראל דרור (כרמיאל)

רביע אבו אל היגא (אחווה שעב)

צח טופורק (כרמיאל)

קישור:

יאיר שריקי (עירוני צפת)

אור בן סימון (עירוני צפת)

תאמר נמארנה (אחווה שעב)

סהר דהאן (כרמיאל)

התקפה:

עובאדיה רפאעי (אחווה שעב)

שלומי אביסדריס (עירוני צפת)

 

הנבחרת השנייה של העונה:

גד מוזלבט (עירוני צפת)

מוחמד סוויד (כרמיאל)

מוסא ויאם (אחווה שעב)

סלאח סלאח כפר בני סמיע)

דין כהן כרמיאל)

אוהד עדי (כרמיאל)  

אמיר טרביה (אחווה שעב)  

 אחמד דחמארה (עירוני צפת)

גיהאד רביע (אחווה שעב)

נביל סלאח (אבו סנאן)

אליה זאיקה (כרמיאל)

אחווה שעב ועירוני צפת עולות לליגה ב'

הוסף תגובה
תגובות