"צריך להתפלל שהמלחמה הארורה הזו תנטוש את כולנו"

כך אמר איימן חליילה, מאמנה של מכבי טמרה מליגה א׳ צפון שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הכדורגל הישראלי בעקבות משבר הקורונה. לגבי המשך העונה אמר חליילה: "צריך כרגע להקפיא, ולסיים את העונה על כר הדשא שהמשבר יסתיים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-03-2020
  • 16:55

איימן חליילה מאמנה של מכבי טמרה מליגה א' צפון אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "המצב הוא מצב חירום כללי ויש הרבה סימני שאלה סביב מה מצפה לנו הלאה. מה שחשוב יותר מהכל בזמנים כאלה, זה בריאות הציבור הכללי כי אנחנו רואים כל יום שיש עלייה רצינית בקרב הנדבקים מהווירוס הארור הזה. כדורגל מבחינתי הוא לא דבר שצריך לחשוב עליו עכשיו, מכיוון שיש דברים חשובים יותר לחשוב ולדאוג להם והיא בריאותם של כולם והחזרה לשגרת חיים רגילה כמה שיותר מהר".

 

יש כאלה שקוראים להתאחדות להודיע על סיום הליגות, מה דעתך?

"אני חושב שצריכים להקפיא את העונה הנוכחית ולראות מה מתפתח בחודשים הקרובים ולצפות לימים טובים ובריאים יותר, ואז אולי יהיה מצב לחדש את העונה לפני תחילת עונת 20/21 בצורה דחוסה, משמע לקיים שני משחקים בשבוע ולסיים את העונה כמה שיותר מהר ואז מי שצריך לעלות עולה ומי שצריך לרדת יורד. יש פה קבוצות שמושקעות בהמון כסף וזה יהווה נזק כלכלי כבד מאוד במידה וישביתו את העונה הנוכחית".

 

לסיום, האם לדעתך נראה עוד כדורגל בעונת 2019-2020?

"אני תמיד מאמין ואופטימי! נרים ידיים לבורא עולם אשר מעמיד את כל העולם כולו במבחן של אמונה, ונתפלל שהמלחמה הארורה הזו תנטוש את כולנו, שנהיה בריאים והשגרה תחזור להרגלה ובין היתר גם הכדורגל ונוכל לסיים את העונה הנוכחית ונתחיל את העונה הבאה שכולם בריאים ושלמים אמן".

איימן חליילה מאמין שהמגיפה תחלוף מהמדינה בהקדם (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות