סיכום המחזור ה-18 בליגות ג'

המחזור ה-18 בליגות ג' המשיך להיות מעניין ומותח עם הרבה שערי. הניצחונות הבולטים של המחזור היו של השקמה ר''ג, שיכון ותיקים, נחלת יהודה, בית"ר אשדוד, השרון נתניה, בית"ר חיפה, מכבי עוספיא, מרחבים ומ.כ ערד. הפתעות השבוע הגיעו מאינטר ת''א וקריית עקרון

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 29-01-2020
  • 07:25

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 40 שערים. המוליכה השקמה רמת גן ממשיכה לנצח ולשמור על מרחק 3 נקודות מסגניתה לאחר ניצחון חשוב על צפרירים חולון 1-5, כבשו גיא אליהו, איתי בוקסנבאום, אילן כהן, אביב מזרחי ואביתר נדלר. סגניתה רו''ח תל אביב חזרה לנצח והתאוששה מהתבוסה לאינטר וניצחה 1-2 את נווה גולן, כבשו נועם דווידסון ואברהם אביאל, קובי רום הורחק, רו"ח פתחה פער מהשלישית הפועל רמת ישראל שהפסידה במפתיע 0-1 לאינטר תל אביב משער של יובל לוי בדקה ה-90 שמתחילה להתקרב לצמרת העליונה ורחוקה רק 2 נקודות מהשלישית. אור יהודה חוזרת לנצח והביסה 0-4 את ספרטק רמת גן עם צמד לסהר פתאל, הוסיפו מיכה סוויסה ורועי אסייג שער כ"א. בית"ר עזרא חוזרת עם ניצחון חוץ 0-2 על אליצור יהוד.

יתר התוצאות:

א.ס חולון - אליצור יפו 0-1

בית"ר יפו - בני יהוד 2-4

שיכון ותיקים - מכבי פרדס כץ 0-18

 

נחלת יהודה עולה למקום הראשון באופן זמני

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 35 שערים והוא המשיך להביא הפתעות כמו מדי שבוע. קריית עקרון ניצחה 1-3 את בני יצאלאל מצמד של ביהרהנו אינקואהונה. בית"ר אשדוד חזרה למקום הראשון שהביסה 0-4 את צעירי לוד, כבשו אלנור אלייב, דוראל איטח וצמד לאריאל טרבלסי. נחלת יהודה טיפסה למקום הראשון באופן זמני כאשר ניצחה 0-5 את בית"ר גן יבנה עם שלישייה לרון מורג. אשדוד סיטי ניצחה 2-4 את מ.ס ראשל''צ. בני אשדוד ומבשרת ציון סיימו בתיקו 3-3. הפועל רמלה התאוששה מהתבוסה וניצחה 1-2 את בית"ר גדרה.

גבעת זאב – טירת שלום 2-5

 

בית"ר אשדוד מביסה את צעירי לוד

 

מחוז שרון

במחוז השרון 29 נכבשו שערים כשהמוליכה הפועל פרדסיה ניצחה 0-1 את ספורטינג תל אביב משער של שי רוטמן ופתחה פער של 3 נקודות מהמקום השני, בני רעננה שסיימה מול צעירי טירה בתיקו 0-0 וספורטינג תל אביב התדרדרה למקום הרביעי. מי שמתאוששת היא עירוני אריאל שחזרה עם ניצחון 0-1 על בית"ר טוברוק וחזרה למאבק העלייה. 

יתר התוצאות:

בית"ר שומרון - הפועל אורנית 4-1

השרון נתניה – הפועל גלגוליה 1-8

בני הרצליה – כפר קאסם 3-6

גבעת שמואל – מ.ס נתניה 2-2

 

פרדסיה פותחת פער של 3 נקודות בפסגה

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו 41 שערים, המוליכה בית"ר חיפה ממשיכה להיות הקבוצה המושלמת והפעם ניצחה 0-12 את בני קלנסווה עם שישעיה לאליהו דרעי וצמד ליעקב שריקי. סגניתה מ.ס טירת הכרמל ניצחה 1-3 את השלישית הפועל דליית אל כרמל מצמד של בר שם טוב. מכבי עוספיא טיפסה ומתקרבת למקום השלישי שהביסה 0-9 את בית"ר קרית אתא עם שלישיות לסאמר אבוסעדה ועומרי מלאק וצמד לאמיר מרזוק. עוד קבוצה שנלחמת בצמרת היא הפועל יוקנעם שניצחה 1-3 את מכבי ברקאי עם צמד לאביהוא שלמון.

יתר התוצאות:

בית"ר פרדס חנה - מכבי קרית ים 3-1

עירוני אור עקיבא - צעירי חיפה 3-3

הפועל קרית ים - הפועל קרית חיים 0-2

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 29 שערים. המוליכה הפועל מרחבים ממשיכה לנצח והפעם 1-5 את מכבי אשקלון עם חמישיה לאייל דיין, לירן שירי מאשקלון הורחק.  סגניתה מ.כ ערד ניצחה 1-4 את עוצמה ב''ש עם צמד למור בן חמו. שגב שלום שדולקת אחריהן ניצחה 0-4 את מכבי ירוחם. מי שטיפסה למקום הרביעי היא מכבי ב''ש שניצחה 0-1 בדרבי את מ.כ ב''ש.

יתר התוצאות:

עירוני חורה - מכבי דימונה 3-4

צעירי לקייה – צעירי אלהושלה 1-2

מטה יהודה- הפועל רהט 2-1

קריית עקרון מפתיעה את בני יצאלאל

הוסף תגובה
תגובות