0-1 לפרדסיה מול ספורטינג שחייבת להתעורר

הפועל פרדסיה אירחה במגרשה הביתי בפרדסיה לעיני 80 צופים, את ספורטינג תל אביב למשחק צמרת וניצחה 0-1 משער של שי רוטמן בדקה ה-38. ספורטינג תל אביב ממשיכה לאבד גובה אחרי 2 הפסדים רצופים

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 26-01-2020
  • 11:08

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

המשחק נפתח בהתלהבות של שתי הקבוצות  כדי להכריע את המשחק כבר בפתיחה. בדקה ה-7 קרן לספורטינג תל אביב שבה עמרם אוטמזגין מרים כדור לרחבה, הכדור מסתובב ובעזרת הרוח כמעט ונכנס פנימה, אבל יכולת טובה של שוער פרדסיה שבזינוק הודף לקרן. עוברות דקות וקיבלנו התקפה מנגד לפרדסיה מימין, אביחי שמחי שולח כדור לרחבה לשי רוטמן שנופל ברחבה אך השופט מסמן להמשיך. בדקה ה-18 נגיעת יד ברחבה של שחקן פרדסיה והשופט מתעלם ולא שורק. שתי דקות עוברות וספורטינג יוצאת להתקפה מימין, עירון כהן שולח כדור לרחבה ליעקב יואבוב שנוגח מעל השער.

בדקה 30 התקפה משמאל לפרדסיה, אלון כתר שולח כדור לנתנאל סבג שבועט לשער אך הגנת ספורטינג מרחיקה. שמונה דקות מאוחר יותר, מתפרצת לפרדסיה כשאביחי שמחי שולח כדור עומק בן שני שחקני ספורטינג, הכדור עובר את תום אלחדד ומגיע לשי רוטמן שמול ארז כובני בועט לפינה השמאלית ופנימה, 0-1 לפרדסיה עם סיום המחצית הראשונה.

 

שחקני פרדסיה חוגגים! (אלי שמואלי) 

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של ספורטינג תל אביב כדי לחזור למשחק, בדקה ה-52 דניאל ביטון מרים כדור לרחבה שמגיע לאברהם ימרהן שנופל ברחבה אך שוב השופט בוחר שלא לשרוק. בדקה 55 התקפה לפרדסיה, אביחי שמחי שולח כדור עומק לשי רוטמן שבועט לשער, הכדור נהדף על ידי הגנת ספורטינג תל אביב וחוזר לאביחי שמחי שבועט ממרחק של 25 מטרים כדור חזק וארז כובני הודף לקרן. 7 דקות עוברות וקיבלנו כדור עונשין לפרדסיה, אילן בבייב מרים לרחבה לנתנאל סבג שנוגח לשער, הכדור מורחק ומגיע לדניאל סולימן שממטר בועט מעל השער. החמצה ענקית לפרדסיה. 10 דקות לסיום, ספורטינג יוצאת להתקפה מימין, סהר דנן פורץ לרחבה מוציא כדור לאבי מלאש שמתוך הרחבה בועט מעל השער ומפספס הזדמנות לקבוע שוויון ובסיום פרדסיה מנצחת את ספורטינג שרושמת שני הפסדים רצופים.

 

שחקני פרדסיה יכולים לחייך בסיום הניצחון (אלי שמואלי)

 

תגובת מאמן פרדסיה: "משחק קשוח ומותח של שתי הקבוצות הטובות בליגה. עשינו ניצחון שנותן לנו המון אופטימיות להמשך המסע שלנו לסיים את העונה במקום הראשון. ספורטינג תל אביב קבוצה מצוינת ואני בטוח שהם לא אמרו את המילה האחרונה".

 

מאמנה של פרדסיה יכול להיות אופטימי (אלי שמואלי)

 

תגובת מאמן ספורטינג תל אביב, אלן מסודי, בסיום המשחק: "משחק עם תוצאה מבאסת מאוד עבורנו. פרדסיה סגרה בהגנה, שיחקה סגור ועקצה פעם אחת וזה הספיק לה לשמור על התוצאה עם בזבוזי זמן ללא הפסקה. רוב המשחק שלטנו והכדור היה אצלנו, אבל לא ייצרנו מספיק מצבים. המחצית הראשונה שלנו הייתה יחסית טובה והמחצית השנייה הייתה גרועה. כל הכבוד לפרדסיה על הניצחון. אני מקווה שהעונה לא הלכה לפח, נרים את השחקנים ונמשיך לעשות את המקסימום עד סוף בתקווה להמשיך להתמודד על העלייה, הליגה צמודה וכל משחק קריטי לכולם".

 

אלן מסודי מאוכזב בסיום (אלי שמואלי)

0-1 לפרדסיה מול ספורטינג שחייבת להתעורר (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות