סיכום המחזור ה-10 בליגות ג'

המחזור העשירי שמסיים שליש עונה בליגות ג' הסתיים וממשיך להיות מלא בשערים. הניצחונות של רמת ישראל, בני רעננה, ספורטינג תל אביב, כפר יונה, מ.ס. רמלה, מ.כ באר שבע, בית"ר חיפה ועירוני כרמיאל היו מעל כולם

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 04-12-2019
  • 08:16

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 54 שערים, נשלפו 19 כרטיסים  צהובים והיו שלושה מורחקים. התוצאה הגבוהה שייכת השבוע לרמת ישראל שהביסה 1-20 את מכבי פרדס כץ עם 13 שערים לבן דיין ושישייה ליניב אבדר. השקמה רמת גן הביסה 0-6 את אליצור יהוד, כבשו אביתר נדלר (צמד), דוד רביבו, שון צופי, אלעד שקד ואילן כהן, אור עטיה מיהוד הורחק. רו"ח תל אביב ניצחה 1-5 את אליצור יפו. צפרירים חולון הביסה 1-7 את ספרטק רמת גן מצמדים של אביב כהן, יובל עופרי ושלומי עמוס. בית"ר עזרא ניצחו 2-3 את בני יהוד, כבשו אבו בוטרוס (צמד) ויוסף סקא. שיכון ותיקים ובית"ר יפו נפרדו בתיקו 1-1, איתי לוין כבש לשיכון ומאור בן שמעון כבש ליפו, צח זוהר ויוטב מצליח הורחקו. אור יהודה ונווה גולן נפרדו בתיקו 2-2.

 

בן דיין כובש 13 שערים!

 

ניצחון ענק לרמת ישראל

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 53 שערים, נשלפו 26 כרטיסים צהובים והיו חמישה מורחקים. מ.ס רמלה הביסה 0-11 את בית"ר גדרה, ליאור סגל כבש שלושער וצמדים לדור אבינו, דוד אדיס ואברהם מלסה. אשדוד סיטי הביסה 2-8 את טירת שלום מצמדים של שי אמר ושמעון בן לולו. בני אשדוד הביסה 1-7 את הפועל רמלה עם שלישייה לאלעד אברמסון, שלומי קנפו, ניב עשור, מישל רוס וחי שמואלוב כבשו גם הם. קריית עקרון ניצחה 1-5 את גבעת זאב עם צמד לבירהנו אינקואהונה. בית"ר אשדוד ניצחה 1-5 את מבשרת ציון, כבשו אלנור אלייב, דודו בלולו, אלירן כהן, משה שוקרון ומתן גנון, אדם אוחיון ממבשרת ציון וחיים קנפו מאשדוד הורחקו. מ.ס ראשון לציון סיימה בתיקו 3-3 מול מ.כ ירושלים, צמד לאלעד דן מראשון וצמד לניסים תומר מירושלים, עוז אריאל ועמית שרעבי מירושלים הורחקו. בני יצ'אלאל סיימה בתיקו 1-1 מול נחלת יהודה, יוסי קוסטה העלה את בני יצ'אלאל ליתרון ועידן ישראלי השווה עבור נחלת יהודה, אלי מזוז מנחלת יהודה הורחק. צעירי לוד ובית"ר גן יבנה נפרדו בתיקו 2-2.

 

מחוז שרון

במחוז השרון נכבשו 45 שערים ונשלפו 25 כרטיסים צהובים. התוצאה הגבוהה השבוע שייכת לכפר יונה שהביסה 0-10 את בית"ר שומרון עם שלישיה לצחי גמליאל וצמדים ליצחק עסיס ויוסף סולימאן. המוליכה בני רעננה ניצחה 1-4 את בני טירה, כבשו אופיר חלוואני, גיא פסטרנק, טל קורקוס ויניב אוסטורוסבקי. הפועל אורנית ניצחה 1-7 את הפועל גלגוליה עם שלישיה ללירון יצחק. ספורטינג תל אביב הביסה 0-8 את כפר קאסם ניברס, צמדים ליעקב יואבוב, ציון אשטגה ועומר דייגי, סהר דנן ועמרם אוטמזגין הוסיפו שער כ''א. צעירי טירה ניצחה 0-4 את בני הרצליה, כבשו מוחמד עמאר, מוחמד גינגיה, מאיסר גאמוס וגד תלמי (עצמי). עירוני אריאל ניצחה 3-4 את מ.ס נתניה. עירוני אריאל ניצחה 3-4 את מ.ס נתניה, כבשו יוסי מסיקה עם צמד לבר פולק ואבירן בניטה. הפועל פרדסיה ניצחה 0-2 את מכבי גבעת שמואל, כבשו אילן בבייב ונתנאל אסייג. מכבי השרון נתניה ובית"ר טוברוק סיימו בתיקו 0-0.

 

בני רעננה ממשיכה להוליך את הטבלה לאחר ניצחון מול בני טירה

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו  40 שערים, נשלפו 27 כרטיסים צהובים ו-2 אדומים. התוצאה הגבוהה של השבוע שייכת לבית"ר חיפה שהביסה 0-12 את בית"ר פרדס חנה עם  שמיניה לאליהו דרעי וצמד לגל מלכה, רון שפר מפרדס חנה הורחק. מ.ס טירת הכרמל הביסה 1-9 את בני קלנסווה, רביעיה לבר שם טוב וצמדים לירין זגורי ואיתן יואש. הפועל קריית חיים ניצחה 1-4 את מכבי קריית ים עם שלישייה לעדן עובדיה. הפועל יוקנעם ניצחה 1-5 את בית"ר קריית אתא. עירוני אור עקיבא ניצחה 0-1 את מכבי ברקאי. הפועל קריית ים ניצחה 0-3 את מכבי עוספיא. בני ג'סר אל זרקא ניצחה 1-2 את צעירי חיפה, גמיל עמאש ואיברהים שהאב כבשו, יוסף נגנאגיה מזרקא הורחק.

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 33 שערים ונשלפו 29 כרטיסים צהובים. התוצאה הגבוהה שייכת למ.כ באר שבע שהביסה 3-9 את מכבי ירוחם עם חמישייה לקלי דריי וצמד לדורון בוהדנה. מכבי דימונה ניצחה 1-2 את הפועל רהט, אלי מזרחי וליאל לוי כבשו. עירוני בית שמש ניצחה 0-6 את עוצמה באר שבע עם שלושער לנמרוד שמש. מכבי ערד ניצחה 0-3 את מכבי באר שבע, צמד לנתנאל פקדו ושער נוסף של עידן קינדה. מכבי אשקלון ניצחה 0-1 את הפועל שדרות. הפועל מרחבים ניצחה 0-2 את מטה יהודה, כבשו מואמן רגיאלת ואבו בלאל באסם. שגב שלום ניצחה 1-3 את צעירי אלהושלה מצמד של אחמד אבו בלאל. צעירי לקייה ועירוני חורה נפרדו בתיקו 1-1.

 

מחוז גליל עליון

איחוד בני סמיע - הפועל שלומי 0-3

בני דיר אל אסד - עירוני כרמיאל 6-1

 

מחוז גליל תחתון

בסמת טבעון - איחוד בני שפרעם 3-1

בית"ר כפר כנא - עירוני עראבה 2-1

הפועל אלבטוף – מ.ס כפר כמא 1-0

הפועל פרדסיה ניצחה 0-2 את מכבי גבעת שמואל

הוסף תגובה
תגובות