מדברים בשמיניות: 8-0 לספורטינג ת"א על כפר קאסם ניברס

זה לא סוד שספורטינג ת"א היא הקבוצה הדומיננטית ביותר בליגה שמשחקת את הכדורגל היפה ביותר בשליש הראשון של העונה. הקבוצה כבשה עד כה 49 שערים וספגה רק 9. לספורטינג יש את החלוצים הטובים בליגה כמו עומר דייגי, יעקב יאבוב ואבי מלאש. ציון אשטגה (צמד), עמרם אוטמזגין, יעקב יואבוב (צמד), סהר דנן ועומר דייגי (גם הוא עם צמד), קבעו ניצחון גדול של ספורטינג מול כפר קאסם

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 02-12-2019
  • 08:17

השבוע התארחו ספורטינג תל אביב בכפר קאסם לעיני 60 צופים והוכיחו פעם נוספת מדוע הם הפייבוריטיים לעלות לליגה ב'. במשחק ה-10 של ליגה ג' שרון אירחה כפר קאסם ניבראס את ספורטינג תל אביב ומהפתיחה ולאורך כל המשחק שלטו ספורטינג במשחק עד לסיומו. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

כבר בדקה הראשונה קרן לספורטינג תל אביב, אברהם ימרהן מרים לרחבה ויעקב יואבוב נוגח, הכדור נהדף ומגיע לראובן טביקה שבתוך הערבוביה בועט מקרוב החוצה. בדקה 4 ספורטינג תל אביב עולה ליתרון 0-1, כאשר התקפה מתפרצת מימין בה סטיב כהן מוציא כדור רוחב לציון אשטגה שמקרוב בועט פנימה וקובע 1-0.

 

ציון אשטגה כובש את הראשון עבור ספורטינג (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-11 אברהם ימרהן המצטיין במשחק, משתלט על הכדור, עובר שני שחקנים ומוציא כדור עומק ליעקב יואבוב שפותח רגליים ועמרם אוטמזגין עובר שחקן הגנה ובועט ממרחק של 15 מטרים כדור מדויק לפינה הימנית וקובע 2-0. בדקה 28 התקפה לכפר קאסם, חמיס עמר עם כדור לאחמד עמר שבועט מעל השער.

 

חמיס עמר לא הצליח לעזור לכפר קאסם (אלי שמואלי)

 

שתי דקות עוברות והתקפה משמאל של ספורטינג, דניאל ביטון מוסר כדור עומק ליעקב יואבוב שעובר שני שחקנים ואת השוער ומגלגל מקרוב פנימה 3-0.

 

3-0 מהיר לספורטינג (אלי שמואלי)

 

ארבע דקות לסיום המחצית, מתפרצת לספורטינג תל אביב, סטיב כהן מרים לרחבה ליעקב יואבוב שמקרוב קורע את הרשת וקובע 4-0 גדול.

 

יעקב יואבוב כובש את הרביעי עבור ספורטינג (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-46 אברהם ימרהן חוטף כדור באמצע המגרש ושולח את יעקב יואבוב בכדור עומק שמול השוער מפרגן ומוסר לציון אשטגה שבועט פנימה, 5-0 לספורטינג. שלוש דקות עוברות, התקפה משמאל לספורטינג תל אביב, דניאל ביטון מוסר כדור לאברהם ימרהן שפורץ ומוסר לאבי מלאש באמצע המגרש ששולח כדור עומק לסהר דנן שמול השוער בועט פנימה וזה כבר 6-0.

 

ספורטינג בדרך לניצחון גדול (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-62 עוד התקפה לספורטינג, סהר דנן מוסר לאברהם ימרהן ששולח כדור עומק לעומר דייגי שמול השוער בועט פנימה וקובע 7-0 לספורטינג. 

בדקה 70 התקפה נדירה לכפר קאסם, מגד מראר שולח כדור לרחבה לעבד סרסור ומול השוער בועט מעל השער. 15 דקות לסיום, התקפה מימין לספורטינג תל אביב, דניאל ביטון שולח כדור לרחבה לעומר דייגי ומול השוער בועט פנימה וקובע את תוצאת המשחק, 8-0 נהדר לספורטינג בסיום. 

 

ספורטינג כובשת שמינייה לרשתה של כפר קאסם (אלי שמואלי)

שחקני ספורטינג חוגגים ניצחון גדול מול כפר קאסם (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות