סיכום מחזור ה-6 בליגות ג'

המחזור השישי בליגות ג' המשיך להיות מלא בשערים שהניצחונות של בית"ר עזרא, בני רעננה, בית"ר אשדוד, בית"ר חיפה, הפועל מרחבים ובני בענה בלטו מעל כולם

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 29-10-2019
  • 08:23

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 31 שערים, נשלפו 20 כרטיסים צהובים ואדום אחד.  התוצאה הגבוהה שייכת השבוע לבית"ר עזרא שהביסה 0-15 את מכבי פרדס כץ, עם שלישיה לעבו בוטרוס וצמדים ליוסף סקא, מוסטפה שקרה ומוחמד חוגי. רמת ישראל ניצחה את בית"ר יפו 2-5 עם רביעיה ליניב אבדר. השקמה רמת גן ניצחה 0-1 את אינטר תל אביב משער של אביתר נדלר. א.ס חולון ניצחה 0-1 את בני יהוד משער של דן ארביב. אליצור יפו גברה 0-3 על ספרטק רמת גן עם צמד ללירון טחן שאת השער השלישי כבש שמעון בנדי, אבישי איפרגן מספרטק רמת גן הורחק. שלושה משחקים הסתיימו בתיקו, המוליכה אור יהודה נפרדה בתיקו 0-0 עם צפרירים חולון ובמשחקים הבאים נפרדו אליצור יהוד ורו''ח תל אביב בתוצאה 1-1 ושיכון ותיקים ונווה גולן נפרדה באותה התוצאה.

 

אביתר נדלר מנצח עבור קבוצתו את המשחק

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 41 שערים, נשלפו 26 כרטיסיפ צהובים ו-2 אדומים. נחלת יהודה ממשיכה להיות מושלמת בפסגה לאחר ניצחון שישי העונה, הפעם בחוץ 1-4 על בית"ר גבעת זאב, אמיל אלייב, שי גרוספלד מנחם דקל ועידו ישראלי כבשו. בית"ר אשדוד הביסה 0-5 את בית"ר גדרה עם צמד לאלנור אלייב, השתתפו בחגיגה דודו בלולו, אלירן כהן ומתן גנון. מ.כ ירושלים ניצחה 0-4 את בית"ר גן יבנה, כבשו רן דידיה, תומר ניסים, דוד ישי וניב עמר. מ.ס ראשל''צ מנצחת 2-4 את מבשרת ציון עם צמד לדן אלעד. צעירי לוד ניצחה 2-5 את טירת שלום עם שלישיה לסמיר אלעוברה. בני יצ'אלאל ניצחה 0-2 את אשדוד סיטי, שחר בן שבת ויוני מנגיסטו כבשו. קרית עקרון ניצחה 2-3 את בני אשדוד עם שלישיה לבירהנו אינקואהונה, טל ציון מאשדוד הורחק. בדרבי של רמלה, מ.ס רמלה ניצחה 2-5 את הפועל רמלה עם צמדים לדור אבינו וליאור סגל.

 

אלייב כובש שער בדרך לניצחון קבוצתו

 

מחוז שרון

במחוז השרון נכבשו 41 שערים, נשלפו 21 כרטיסים צהובים ו-2 אדומים. התוצאה הגבוהה שייכת למ.ס נתניה שהביסה 0-10 את הפועל גלגוליה. בני רעננה ממשיכה להוביל את הטבלה לאחר ניצחון ענק 2-8 על מכבי גבעת שמואל עם שלישיה לאופיר חלאווני. הפועל פרדסיה ניצחה 0-4 את בית"ר מ.א שומרון מצמד למשה אסייג, כשאלון כתר ודניאל סולימן הוסיפו שער כ"א. ניצחון חוץ לעירוני אריאל 0-2 על כפר יונה מצמד ליוסי מסיקה, ניר ברונפלד מאריאל הורחק. בני הרצליה הביסה 2-6 את בית"ר טוברוק עם צמד לטל גרינברג. צעירי טירה הובילה 0-2 על ספורטינג תל אביב משערים של עומר עיראקי ומוחמד עיסווי, בדקות הסיום דור בללי ואברהם ימרהן השוו וקבעו 2-2 דרמטי, מסרוואה מטירה הורחק. כפר קאסם ניצחו 0-2 את בני טירה, כבשו בהה אבו בלאל ועבד סרסור. השרון נתניה ניצחה 0-1 את הפועל אורנית משער של מורן רוטהולץ, רועי אבנון מאורנית הורחק.

 

ניצחון ענק למ.ס. נתניה

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו 36 שערים ונשלפו 19 כרטיסים צהובים. התוצאה הגבוהה שייכת לבית"ר חיפה שהביסה 0-6 את מכבי ברקאי עם צמד לאושר איזנקוט. הפועל קרית ים ניצחה 0-4 את הפועל יוקנעם. עירוני אור עקיבא ניצחה 2-3 את הפועל קריית חיים, כבשו בליק דמיטרי, לירון רוזיליו וטומי בדש. בני גסר אל זרקא ניצחו 3-5 בחוץ את בית"ר פרדס חנה עם שלישייה לסעיד נגנאגיה. מכבי קריית ים הביסה 1-6 את בית"ר קריית אתא מצמדים של עידן צור וחיים בן שמואל. מ.ס טירת הכרמל הביסה 1-5 את צעירי חיפה. הפועל דליית אל כרמל ניצחה 2-3 את בני קלנסווה.

 

בני יצ'אלאל מנצחת את אשדוד סיטי

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 32 שערים, נשלפו 28 כרטיסים צהובים ו-6 אדומים. התוצאה הגבוהה של השבוע שייכת לצעירי לקייה שהביסו 3-6 את עוצמה ב''ש עם צמדים לראגי שווארבה ולאחמד אבו עביד, יוחאי אוקנינה ועידן פלס מעוצמה ב''ש הורחקו. הפועל מרחבים הביסה 0-5 את מכבי ירוחם מ.כ ערד הביסה 0-5 את הפועל מטה יהודה עם שלישיה לנתנאל פרדו. מכבי ב''ש מנצחת 0-1 את שדרות משער של דור דדוש. שגב שלום ניצחה 0-3 את עירוני חורה עם מד לסעיד זיד. הפועל רהט ניצחה 1-3 את צעירי אלהושלה ונשארו בשמונה שחקנים לאחר הרחקתם של עומאר אלעתמין, עזמי אלחמידי ועמיר אלהושלה. מכבי אשקלון הביסה 1-4 את בית שמש מצמדים של איתי אלגרבלי ונתנאל זריהן. מ.כ ב''ש ניצחה 1-3 את מכבי דימונה, מאיר בוקובזה, יוסף זרו ודורון בוהדנה כבשו, יניב סטדניק מדימונה הורחק.

 

מחוז גליל עליון

הפועל תרשיחא - עירוני צפת 3-0

בני בענה - הפועל שלומי 2-6

הפועל דיר חנא - בני דיר אל אסד 1-5

אחווה שעב - איחוד בני סמיע  2-6

הפועל כרמיאל - בני גדיידה 1-2

 

מחוז גליל תחתון

אהלי טמרה - עירוני יפיע 3-2

סלאמה משגב - בועיינה נוגידת 2-0

בני שפרעם - צעירי טורען 0-0

עירוני עראבה - בסמת טבעון 2-4

בני שעב - בני כפר יאסיף 2-6

 

מחוז יזרעאל

אלאתאיחד נצרת - בני מושריפה ביידה 0-0

מ.ס כפר כמא - איחוד ביר אל מכסור 2-2

בני רעננה ממשיכה להוביל את הטבלה

הוסף תגובה
תגובות