רועי סימוני מארח את ליאור סימוני: משחקי הגביע של ליגה א' צפון

אחרי קיץ עמוס ומייגע, ליגה א׳ צפון חוזרת עם מחזור גביע המדינה. רועי סימוני סוכן השחקנים מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״, מארח את חבר הנהלת עירוני טבריה ליאור סימוני. באקה אל גארביה מארחת את מגדל העמק, איכסל תארח את דבוריה, טמרה תפגוש את בני זלפה, קרית אתא ורובי תיפגשנה לדרבי הקריות ומעניין יהיה לראות מי תעפיל לשלב הבא... ומי מוכנה לליגה שתיפתח רשמית בשבוע הבא!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-09-2019
  • 16:05

שלום לכולם!

ליגה א׳ צפון חוזרת עם מחזור גביע המדינה וכמה שאנחנו התגעגענו אליה משחקי הגביע תמיד מספקים לנו דרמות ומעוררים עניין ואני בטוח שכך גם יהיה בסופ״ש הקרוב. השבוע בחרתי לארח את אחד האנשים שעבדו הכי קשה בקיץ האחרון, חבר הנהלת עירוני טבריה ליאור סימוני, יהיה מעניין לראות מי מאיתנו חזר טוב יותר ובקיא יותר.

 

הפועל איכסל - מ.ס. דבוריה 

רועי - מפגש מרתק בין העולה החדשה לבין היורדת הטרייה. באיכסל רוצים להתמודד על הכרטיס לליגה הלאומית השנה, והחתימו מספר שחקנים משמעותיים לצד שחקנים מהעונה שעברה ששיחקו בליגה הלאומית. בדבוריה עושה רושם שנבנתה קבוצה צעירה ונמרצת עם וואסים עבאס על הקווים. צפוי להיות משחק פתוח ומעניין. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

ליאור - איכסל עם אלירן חודדה על הקווים תתמודד חזק בצמרת הגבוהה, מולה תגיע העולה החדשה שתרצה לעבור את המשחק הזה בשלום. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

אלירן חודדה רוצה להוביל את איכסל חזרה לליגה הלאומית

 

עירוני קרית אתא - ״רובי״ שפירא חיפה 

רועי - בדרבי הקריות תמיד יש עניין, בטח במשחק גביע. קרית אתא לא התחזקו יותר מדי, אך יוחאי כהן נשאר כדי להוביל את הקבוצה. ברובי ביצעו חריש עמוק והוחתמו שחקנים צעירים לצד וותיקים. צפוי משחק פתוח שכל תוצאה בו אפשרית. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

ליאור - לדרבי יש חוקים משלו! בקרית אתא הכל נראה רגוע ושליו, ברובי ממשיכים עם בניה עתידית ע״י החתמת שחקנים צעירים לצד ותיקים ומנוסים. משחק פתוח ומעניין. ההימור שלי: ניצחון לרובי

 

הפועל אסי גלבוע - מכבי צור שלום

רועי - למרות קיץ קשה מאוד, הצליחו בגלבוע להעמיד קבוצה שתתבסס בעיקר משחקני בית. על פניו זה לא יספיק לליגה ובטח לא לגביע, בצור שלום עבדו בשקט בשקט ומתחת לראדר וקובי דנינו ויגאל אלקסלסי בנו קבוצה נהדרת. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום. 

ליאור - ליבי ליבי עם אנשי הגלבוע, אני מקווה שהם יידעו לצאת מחוזקים מהמצב בו הם נמצאים ויצליחו לשרוד. בצור שלום מוכיחים שבשקט תעשייתי בונים קבוצה צעירה וטובה. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

 

מ.ס טירה - הפועל הרצליה 

רועי - בטירה עבדו קשה בקיץ וניראה כי נבנתה קבוצה שתתמודד על כרטיס העליה לליגה הלאומית. חיים סירוטקין מגיע למחוז הצפוני וירצה לרשום ניצחון ראשון בגביע. בהרצליה ביצעו חריש עמוק בסגל ובני טבק מונה למאמן הקבוצה, יהיה מעניין לראות האם השידוך הזה יצליח. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

ליאור - שתי קבוצות שתרצנה להתמודד העונה בצמרת. בטירה בנו סגל שחקנים מרשים מאוד, בהרצליה כל שנה מגיעים שחקנים צעירים מקבוצות האזור שמקבלים את הבמה ומכוונים גבוה. אני צופה משחק צמוד שילך להארכה. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

חיים סירוטקין מגיע למחוז הצפוני (רמי גרידיש)

 

בני ערערה - הפועל כפר כנא 

רועי - העולה הטרייה לא ביצעה חיזוק משמעותי ויהיה מעניין לראות כמה זה יספיק לה העונה. בכפר כנא שמרו על רוב הסגל מהעונה שעברה וביצעו מספר החתמות מעניינות שיעזרו לקבוצה של אחמד סבע להיאבק בצמרת הגבוהה. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

ליאור - קודם כל ברוכים הבאים לליגה ערערה. אני לא מכיר במיוחד את הקבוצה, אך עושה רושם שהכל מתנהל נהדר. כפר כנא מוכיחה שהיא קבוצה טובה כמו בעונה שעברה ורוב הסגל גם נשאר. אני מאמין שהם יעברו לשלב הבא. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

 

עירוני טמרה - בני זלפה 

רועי - מפגש בין שני מאמנים מהטובים בליגה, מוריס אוזן וברוך סער שבנו קבוצות עם סגל שחקנים מצוין וככל הנראה יתמודדו על כרטיס לפלייאוף העליון העונה. במשחק הגביע הכל פתוח ואני חושב שזה ילך לדו קרב פנדלים. ההימור שלי: ניצחון לטמרה.

ליאור - בטמרה החתימו מספר שחקנים שוברי שוויון בליגה א׳ שאמורים לעזור לקבוצה להתמודד בצמרת הגבוהה. בזלפה רוב הסגל מהעונה שעברה נשאר והצטרפו שחקנים וותיקים לצד שחקנים צעירים ומוכשרים צפוי משחק מהנה. ההימור שלי: ניצחון לזלפה.

 

אילן סוויסה רוצה לשמוח גם בסיום המשחק מול באקה (מני בן ארי)

 

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל מגדל העמק 

רועי - ללא ספק המשחק המסקרן של המחזור. בבאקה מינו את אבי סבג שבנה קבוצה מצוינת, עם סגל שחקנים מרשים ביותר שיאבק על הכרטיס לליגה הלאומית. במגדל העמק מינו את אילן סוויסה (הרבה בריאות), שבנה סגל שחקנים שיתמודד בצמרת הגבוהה. כדורגל נהדר בטוח יהיה במשחק, כך שכל תוצאה נלקחת בחשבון. ההימור שלי: ניצחון לבאקה. 

ליאור - משחק מסקרן מאוד. מצד אחד באקה של אבי סבג שלדעתי בנתה את הקבוצה הטובה ביותר בליגה עד כה, מנגד מגדל העמק המתחדשת של אילן סוויסה. בטוח שכדורגל טוב יהיה כאן והכל יכול להיות. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

 

 

עירוני טבריה - הפועל כאוכב -בוטל בגלל שלא אישרו את המגרש בטבריה.

רועי סימוני מארח את ליאור סימוני: משחקי הגביע של ליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. מתי ובאיזה שעה המשחק של טבריה? (אוהד עירוני טבריה 05-09-2019, 17:16)
  2. לפי הבנתי לא אושר המגרש אז אין משחק של טבריה (ל1 06-09-2019, 07:20)