סיכום עונה - מ.ס. כפר קאסם: עונה גדולה!

מ.ס. כפר קאסם סיימה את העונה במקום הראשון, עלתה לליגה הלאומית ועכשיו הגיע זמן הסיכומים. הנהלה, שחקנים, תגליות וקהל... כולם קיבלו ציון, אבל השאלה האם הם יהיו כמו נס ציונה בלאומית? או אולי יותר בכיוון של איכסל? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-06-2019
  • 17:20

עונת 2018-19 הסתיימה ועכשיו הגיע זמן הסיכומים, אנחנו באתר 'גולר' ננסה לסכם עונה עם ציונים לכל הקבוצות המעניינות בליגה א', ועכשיו על שולחן הסיכומים: מ.ס. כפר קאסם. 

 

הקבוצה מכפר קאסם עלתה ליגה! נכון יש שיגידו שהיה לה את התקציב הגדול ביותר, אבל גם בחמש השנים האחרונות הקבוצה מכפר קאסם השקיעה משאבים רבים שלרוב הסתיימו בהפסד על חודו של גול במשחקי הפלייאוף, ולכן מגיע לכפר קאסם כל הכבוד על העליה. הם עשו זאת והם עמדו במשימה ורק על כך מגיע להם על העונה ציון 10!

 

ועכשיו לניתוח הקבוצה:

תגלית-הפתעת העונה: לא זכור לנו שיש שחקנים צעירים שפרצו העונה בכפר קאסם. הקבוצה התבססה על שחקני רכש בכירים שעולים הרבה כסף, וחבל שלא שילבו צעירים, כי כפר קאסם זאת עיר של כדורגל ויש הרבה צעירים מוכשרים שהיו צריכים לקבל את ההזדמנות. הרכש שהגיע היה מצוין וללא ספק אפילו התקדם מאד בכפר קאסם, יוסי אסייג קיבע את מעמדו כחלוץ הכי טוב בליגה בשנים האחרונות, אוהד אדלשטיין סיים עונה מדהימה ואלון סולטן הוכיח את עצמו במספר רב של משחקים ואפילו צליל חתוכה השוער שהגיע מהלאומית, שיחק אותה בענק. אבל רוב הסגל היה מצוין לליגה א', ולא ברור אם ימשיך בליגה הלאומית וגם אם ימשיך לא ברור שיהיה מעל הליגה כפי שהיה בליגה א' ולכן זה מזכיר לי מאד את איכסל של אשתקד, שגם התבססו על רכש ופחות על שחקני בית, ורק נקווה שידעו ללמוד מהטעויות של איכסל ויישארו בלאומית יותר מעונה, כי יש להם את הכל בכדי להגיע אפילו לליגת העל. 

 

שחקן העונה שקיבע את מעמדו כחלוץ הטוב בליגה! (מני בן ארי)

 

קהל: קהל גדול הגיע למשחקי כפר קאסם העונה, אבל בידיעה שהקבוצה במקום הראשון... מעניין יהיה לראות את הקבוצה בליגה הלאומית כשהם לא יהיו מקום ראשון, רק נקווה שהקהל הגדול ימשיך ללוות את הקבוצה כי יש הרבה אנשים בפכר קאסם שאוהבים ותומכים בקבוצה.

 

הקהל של כפר קאסם צריך לתמוך בקבוצה גם ברגעים הקשים (מני בן ארי)

 

הנהלה: שאפו ענק! הם עלו ליגה ומגיע להם כל הכבוד. אבל שחקני בית ושלד של שחקני בית בהרכב הקבוצה אין להם, ולכן יתבססו בעונה הבאה בעיקר על רכש וכנראה רכש יקר מאד ויהיה מעניין לראות את מי יביאו וכמה יעלה להם התענוג. ציון הנהלה: 10!

 

שחקני בית: לא התקדמו יותר מדי בקבוצה, אפילו סאמח מרעב שהוא הכוכב הכי גדול של כפר קאסם, לא היה הכי בולט העונה וחבל... כי קבוצה בריאה שחושבת קדימה, חייבת שחקני בית והם העתיד של המועדון ושל העיר כולה. שחקן בית שמצליח סוחף אחריו אוהדים מקומיים, ורק נקווה שבליגה הלאומית יפרצו שחקני בית מוכשרים שיובילו את המועדון הזה מספר שנים קדימה. ציון: נמוך...וחבל...

 

איסמעיל עאמר - יקבל את השקט שהוא צריך? (מני בן ארי)

 

מאמן - איסמעיל עאמר: עונה גדולה עשה איסמעיל שבעונה הראשונה בה לקח קבוצה מתחילת העונה (אימן עונה קודם מספר מחזורים לסיום העונה), העלה את הקבוצה ליגה. איסמעיל מי שלא יודע, שחקן עבר מליגת העל, שחקן ששיחק ברמות הגבוהות ביותר, תושב כפר קאסם. הוא השילוב של מאמן צעיר מוכשר עם יכולות אדירות. איסמעיל הוא נקודת האור הכי גדולה בכפר קאסם העונה, השאלה היא האם יתנו לו את השקט אותו הוא צריך כדי לבנות קבוצה חזקה בלאומית. ציון מאמן: 10! 

 

לסיכום: כפר קאסם עלתה לליגה הלאומית ומגיע לה על העונה שעברה את הציון הגבוה ביותר - 10!  אבל יש אבל גדול לקראת העונה הבאה ורק נקווה שלא יחזרו על הטעויות של איכסל. שיהיה בהצלחה בלאומית!

סיכום עונה - מ.ס. כפר קאסם (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלם (ואלי 16-06-2019, 19:15)
    צריכים לקחת את הבלם הטוב ביותרבליגות לאומית וא ברק לביא קפטן מכבי הרצליה