"היינו צריכים להיות לפחות בחמש הראשונות בטבלה"

יוחאי כהן הוא אחד השחקנים הבולטים בקריית אתא, ואחת מנקודות האור בעונה מאכזבת עבור הקבוצה. במחזור האחרון מול באקה כהן כבש שלושער, והביא ניצחון חשוב לקבוצתו שניצלה ממבחנים. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונה..מספר על האכזבה מהתוצאות..ומדבר על המשך דרכו במועדון בעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 18-04-2019
  • 08:37

כבשת שלושער במחזור האחרון והבאת לניצחון של קבוצתך על באקה, איך התחושה?

"זה היה משחק חשוב כי הכל היה צמוד בתחתית וגם תיקו לא היה עוזר, ואם לא היינו מנצחים היינו הולכים למבחנים לפי כל שאר התוצאות. פתחנו טוב את המשחק, קיבלנו גול וידענו לחזור ממנו. הרמתי כדור, הכדור היה על הקו ואחד הבלמים נגע בו והכדור נכנס והשווינו. חצי שני פתחנו טוב והיו פנדלים וכבשתי שערים נוספים, הגיע לנו לנצח כי באקה לא הגיעו למשחק".

האם אתה מאוכזב מהתוצאות של הקבוצה במהלך העונה?

"הציפיות לא היו כאלה בהתחלה, עשינו הרבה תוצאות תיקו, התוצאות לא היו טובות ואיבדנו הרבה נקודות. לדעתי היינו צריכים להיות לפחות בחמש הראשונות בטבלה, ולא עשינו זאת  כי לפעמים לא הולך, אני מסתכל קדימה כי כבר נגמרה העונה."

 

יוחאי כהן, "אני מאושר שניצחנו והצלחנו להישאר בליגה" (מאור אלקסלסי)

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"השקיעו הרבה כסף העונה בקריית אתא, אבל לא הגענו להרבה ניצחונות במהלך העונה. הביאו הרבה שחקנים טובים ודברים לא הלכו , גם השינוי שנעשה בגזרת המאמן השפיע כשחיים לוי הלך והקבוצה קיבלה זעזוע, אח"כ פטריסו הגיע והתחיל טוב אבל התדרדרנו. הרבה דברים השפיעו וקורה שדברים לא מתחברים. אני מעורבת כמעט בכל הנקודות שהקבוצה צברה, הבקעתי עשרה שערים ומתחילת העונה, ועוד ארבע עשרה בישולים".

האם הצלחתם להגשים את המטרות שלכם העונה?

"אני הכי מאושר בעולם שניצחנו! הניצחון במשחק היה חשוב לקבוצה, כי הוא מנע מאיתנו ללכת למבחנים והבטחנו את ההישארות שלנו בליגה". 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? האם אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"אני כבר לא צעיר אני לא יודע מה יהיה, אני צריך לחשוב ולהחליט מה קורה לגבי שנה הבאה. יכול להיות שאמשוך עוד שנה כשחקן, ואולי אכנס לצוות המקצועי של קריית אתא. אני מקווה שהעונה הבאה תהיה טובה יותר".

יוחאי כהן שחקן ותיק ומנוסה שתורם רבות לקבוצה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עונת הכדורגל (גולן כרמל 18-04-2019, 12:13)
    בושה וחרפה לאן הדרדרה ק ,אתא איפה הימים של צבי צימט זל
  2. שמור לי אשמור לך. (אוהד אש 18-04-2019, 12:36)
    משחק לא כשר...רואים...ברור לכולם... באקה החזירה חוב...
  3. ניצחון לא ספורטיבי (יוסי 18-04-2019, 17:31)
    באקה קבוצה מסריחה שחייבים להעיף מהליגה. תחילה תקפו באלימות את רובי שפירא ועכשיו מכרו משחק
  4. מסחרה (טברייני רציני 19-04-2019, 06:28)
    כרגיל כמו כל עונה הרבה קבוצות מוכרות משחקים ,אם לא בכסף אז בכך שמעלים שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן ושחקנים בלי נסיון, כפר כנא למשל מוכרת בכסף גם הם הבזיון הכי גדול וכולם יודעים
  5. הדג מסריח מהראש (אבו עלי 19-04-2019, 07:06)
    אך אחד לא אשם המכירות והקניות היו ןתמיד יהיו, צי שאשם אלה המושחתים בהיתאחדות לכדורגל כולל חברת החקירות ויצמן יער, כולם מיותרים ומרויחים כסף ע"ח ליגות א', ככה מנהלים גוף שמתעסק בספורט כמו בראשות הפלסטינית של ג'בריל רגו'ב, מדינת עולם שלישי
  6. פעם היתה פה קבוצה וגאווה (קרייתי 19-04-2019, 09:54)