רועי סימוני מארח את שמעון הדרי: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 29

המחזור ה-29 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את שמעון הדרי מאמנה של הפועל אום אל פאחם העולה הטריה לליגה הלאומית. קרבות בתחתית צור שלום מארחת את טבריה, אסי גלבוע תפגוש את בני זלפה, הפועל ירושלים תארח את מגדל העמק, וכפר כנא מארחת את עירוני נשר.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-04-2019
  • 18:37

שלום לכולם! 

אחרי ההעפלה הרשמית של אום אל פאחם לליגה הלאומית, כעת יהיה מעניין לדעת מי תרד ליגה ומי תגיע למבחנים. התחתית בוערת כאשר הפועל ירושלים מגלה סימני התאוששות ויהיה מעניין לראות כיצד זה יגמר. השבוע בחרתי לאחר את שמעון הדרי, איש יקר, מאמן גדול, וחבר יקר אחרי שהעפיל עם קבוצתו לליגה הלאומית. יהיה מעניין לראות מי מכיר את ליגה א׳ טוב יותר.

 

מכבי צור שלום - עירוני טבריה

רועי - טבריה רושמת ניצחון ענק בשבוע שעבר לאחר עבאד גאברין כובש גול ששווה עונה שלמה. נקודה במגרש הקשה בצור שלום, תבטיח את ההישארות באופן סופי. בצור שלום יודעים שהפסד יסבך אותם חזק בתחתית. ההימור שלי: תיקו.

שמעון - צור שלום חייבת לנצח וכל תוצאה מלבד ניצחון תשלח את צור שלום למבחנים או ירידת ליגה. טבריה מגיעה עם ביטחון אחרי הניצחון האחרון. ההימור שלי: תיקו.

 

שער ענק של עבאד ג'אברין במחזור האחרון (עודד חסין)

 

בני זלפה - הפועל אסי גלבוע

רועי - בזלפה כנראה לא רוצים להגיע לפלייאוף העליון, באסי גלבוע רשמו ניצחון חשוב בשבוע שעבר וירצו להמשיך במומנטום החיובי בכדי להבטיח את ההישארות בליגה. ההימור שלי: ניצחון לאסי. 

שמעון - משחק בין שתי קבוצות טובות, רק שהיתרון של אסי גלבוע זה בנזקקות לנקודות, כשזלפה כבר סיימה את העונה. ההימור שלי: נצחון לאסי גלבוע.

 

אבי סבג רוצה להשיג עוד 3 נקודות בדרך להישארות בליגה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל הרצליה - הפועל כאוכב

רועי - הרצליה מועדת בשבועיים האחרונים והמקום השלישי נמצא בסכנה, כאשר מולה מגיעה כאוכב שנמצאת בכושר נהדר והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. ההימור שלי: תיקו.

שמעון - שתי קבוצות שהבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון. הרצליה נמצאת במומנטום שלילי וכאוכב נראת טוב יותר. ההימור שלי: ניצחון של כאוכב.

 

מומו ניסטל לא רוצה לאבד את המקום השלישי רגע לפני הפלייאוף (איתן ידגר)

 

מ.ס טירה - 'רובי שפירא' חיפה

רועי - ההזדמנות האחרונה של שתי הקבוצות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. רובי מגיעים אחרי ניצחון גדול נגד נשר ויעשו הכל לחזור עם 3 הנקודות. ההימור שלי: נצחון לרובי.

שמעון - רובי במשחק ההיזדמנות האחרונה להיכנס למאבקי הפלייאוף, מצד שני אם טירה מנצחת היא מבטיחה את הכניסה למשחקי הפליאוף. משחק בין שתי קבוצות שמאומנות היטב. ההימור שלי:תיקו.

 

הפועל כפר כנא - עירוני נשר

רועי - בכפר כנא החליטו להריץ את השחקנים הצעירים עד לסיום העונה ווויתרו על הכרטיס לפלייאוף העליון, בנשר יודעים שזאת ההזדמנות האחרונה בכדי להבטיח את ההישארות בליגה. ההימור שלי: ניצחון לנשר.

שמעון - לא נראה לי שכפר כנא רוצה להיכנס למשחקי הפליאוף ונשר משוועת לנקודות. ההימור שלי: ניצחון לנשר.

 

אופיר עזו, מאמן ששייך לליגות הגבוהות (חגאג רחאל)

 

הפועל ירושלים - הפועל מגדל העמק

רועי - ירושלים מחוללים ניסים. אופיר עזו מוכיח שהוא מאמן ששייך לרמות הגבוהות ורושם שני ניצחונות רצופים שמשאירים סיכוי להשאר בליגה. במגדל העמק הסתבכו בתחתית וחייבים לפחות נקודה. ההימור שלי: ניצחון לירושלים.

שמעון - ירושלים אחרי שני ניצחונות משמעותיים, מגדל העמק בסדרה פחות טובה. משחק בין שני מאמנים צעירים וכריזמטים. ההימור שלי: תיקו.

 

באקה אל גארביה - עירוני קרית אתא

רועי - בבאקה מחכים כבר לפתיחת הפלייאוף העליון וינסו להעפיל משם לליגה הלאומית. בקרית אתא הסתבכו בשבוע שעבר וחייבים נקודה. ההימור שלי: תיקו.

שמעון - באקה נראית מאוד כבויה בעוד קרית אתא חייבת נקודה כדי להבטיח את ההישארות. ההימור שלי: תיקו.

רועי סימוני מארח את שמעון הדרי: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 29

הוסף תגובה
תגובות
  1. צור שלום (אלי 16-04-2019, 19:52)
    קהל גדול בסביבות 2000 איש, צפויים להגיע למישחק לאחר שקברניטי העיר והקבוצה ביקשו בכל מקום להגיע למישחק. צפוי מישחק רותח וצור שלום ינצחו בשיניים. אגב, מאז הגיע קובי דנינו, הקבוצה ללא הפסד מזה 6 משחקים.
  2. צופים (גלזר א . 16-04-2019, 22:56)
    לאלי , הגזמות לא עוזרות . אין מקום ל 2000 צופים במגרש בצור שלום . לדעתי יגיעו 70 טבריינים ו 200 מצור שלום . מקווה לניצחון קטן אבל גדול שיבטיח עוד עונה בליגה .
  3. כפר כנא (גלזר א . 16-04-2019, 23:02)
    החוקה מחייבת את הקבוצות לעלות עם ההרכב החזק ביותר הבריא . אין דבר כזה להריץ שחקנים . במשחק האחרון הם שיתפו שוער שלא שיחק העונה ועוד 4 שחקנים ששיחקו דקות בודדות העונה . בקיצור החלישו את הקבוצה בכוונה . סיסו הבלם נפצע , קיבל טיפול רצה לחזור לשחק אבל ההנהלה לא נתנה לו . מעניין למה .
  4. בזיון (טברייני רציני 17-04-2019, 21:34)
    הפועל כפר כנא יזבלות מוכרים משחקים