סיכום סופ''ש בליגות ג'

הישורת האחרונה של העונה מגיעה לסיומה. מחזור אחד לסיום ליגות ג' לקראת הפלייאוף, ובקרוב נדע סופית מי עלתה ומי תגיע לפלייאוף... אלי שמואלי מסכם את המחזור לפני האחרון...

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 02-04-2019
  • 08:25

מחוז תל אביב:

העולה לליגה ב' עוצמה חולון הפסידה לסגניתה השקמה, 1-3 מצמד של שחר שלפר. בני יהוד כמעט והבטיחה את המקום השלישי שהביסה 0-6 את בית"ר עזרא, עם שלישיה לאלירן מגול כשגל חיימוב מיהוד ויחיאל עקיבא מבית"ר עזרא הורחקו. רמת ישראל שרצתה להגיע לפלייאוף, הביסה את אליצור יפו 0-12 עם שישייה ליניב אבדר ורביעייה לברקט אקלה. שיכון ותיקים הביסה 1-7 את א.ס חולון כשבר יולזרי כבש רביעייה ואבירן דלל סיים עם צמד.  נווה גולן ניצחה במשחק רב שערים את אור יהודה 3-4 כשאייל דואק כובש רביעייה. אינטר ת"א ניצחה 2-3 את צפרירים חולון, גבאי, קראט וגולפור כבשו. ספרטק רמת גן ניצחה 1-5 את פרדס כץ עם צמד לארטיום. בית"ר יפו ניצחה 1-2 את אליצור יהוד, כבשו אבירן ראובן וירין חרמון ליהוד אלעד שקד.

 

יניב אבדר מוביל את רמת ישראל לניצחון עם שישייה

 

מחוז מרכז:

הקרב על העלייה ממשיך עד מחזור הסיום כאשר הפועל גדרה ניצחה 1-2 בחוץ את מ.ס. ראשון לציון מצמד של ליאור סויסה וצימקה את ההפרש לנקודה אחת. קריית עקרון סיימה בתיקו 0-0 מול המוליכה בית"ר יבנה. בני אשדוד מתקרבת לפלייאוף לאחר שניצחה בחוץ 1-3 את מ.ס רמלה. חי שמואלוב, אבשלום ביטון ועומרי אטיה כבשו, דור אוסדון מרמלה הורחק. בית"ר אשדוד הביסה 3-11 את הפועל מצליח, שמעון ביטון כבש חמישייה ויואב מלאכי סיים עם צמד , למצליח כבש משה נונה (צמד). עירוני בית שמש הביסה 4-8 את הפועל רמלה כשאסף עזו ונמרוד שמש כבשו שלושער כל אחד, מיכאל איפרגן הוסיף צמד. אשדוד סיטי סיימה בתיקו 3-3 מול בת ים, אביב כהן מבת ים כבש צמד.

תוצאות נוספות:

צעירי לוד – טירת שלום 0-0

בית"ר גדרה – מבשרת ציון – המשחק פוצץ.

 

בית"ר יבנה תנסה להשלים את העלייה במחזור הסיום

 

מחוז השרון:

העולה לליגה ב' הפועל קלנסווה, ניצחה 1-4 את בני רעננה. כבשו אלעד דן, ארז פוניה, שירן היימן וננו ועקנין. הפועל פרדסיה הביסה 0-11 את בני טירה, יאן סולימינוב כבש רביעייה ועומר סמינה ואילן בבייב כבשו צמד כל אחד. עירוני אריאל ניצחה 1-4 את כפר קאסם ניבראס. הפועל אורנית ניצחה בחוץ 1-2 את צעירי טירה לאחר צמד של אבירן בניטה. בדרבי של נתניה, מ.ס. ניצחה 1-2 את השרון, יוסף מולאט ועמית עזרא כבשו, עמרם  אוטמזגין הורחק, הפועל גלגוליה ובית"ר טוברוק נפרדו בתיקו 2-2, עודי גאבר כבש לשני הכיוונים.

 

מחוז שומרון:

העולה החדשה, נווה שאנן נפרדה בתיקו 1-1 מול בית"ר חיפה, שלומי ביטון כבש לנווה שאנן וגל מזרחי איזן. בני קלנסווה ניצחה 1-3 את אור עקיבא, איברהים אבו שאח, עיסא מרעי וסלים גנטוס כבשו. בית"ר פרדס חנה ניצחה 0-1 את טירת הכרמל משער של ניסים בן דקון. קריית חיים ניצחה 2-3 את בית"ר קרית אתא, אדם סלביאנו סיים עם צמד. אחווה פרדיס ניצחה 0-1 את בני גסר אל זרקא משער ניצחון של מחמד אל חאג.

תוצאות נוספות:

מכבי ברקאי- קרית ים 3-1

 

בני קלנסווה עם ניצחון מול אור עקיבא

 

מחוז הדרום:

מטה יהודה ניצחה 1-4 את מכבי דימונה עם צמד של אבבה אטנאו. מכבי ב''ש ניצחה 1-3 את עירוני חורה בוסקילה. אללוף ואוחיון כבשו. הפועל שדרות ניצחה 0-2 את צעירי אלהושלה משערים של שיטרית וגוזלן. המשחקים של מכבי ירוחם מול שגב שלום ומ.כ ערד  מול מכבי אשקלון לא נערכו.

קלנסווה ממחוז שרון עולה לליגה ב'

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה ג תל אביב (בני יהוד לא הבטיחה את הפלייאוף 02-04-2019, 08:33)
    יש עוד משחק אחד וההפרש ממקום רביעי הוא 2 נק
  2. למספר1 (אלי 02-04-2019, 16:41)
    תקרא טוב רשום כמעט הבטיחה
  3. אבו קפ (מועאד 07-11-2019, 09:50)
    דרום