הכח ר"ג מנצחת את מכבי קריית גת 0-1

במסגרת המחזור ה-20 בליגה א' דרום, אירחה מכבי קריית גת את קבוצת הצמרת הכח ר"ג. קריית גת הציגה יכולת טובה, אבל חניכיו של עומר פרץ הראו הרבה אופי ויריב קלמרו כבש כבר במחצית הראשונה. שחקני הכוח שמרו על היתרון עד לסוף המשחק. שלומי משה: " ביטלנו אותם רוב המשחק, הגענו למצבים ולא השכלנו לכבוש", אלדר פשכצקי: " ניצחון שכולו התלכדות למען המטרה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 16-02-2019
  • 10:24

מכבי עירוני קריית גת, שתופסת את המקום ה-12 בטבלה עם 20 נקודות, אירחה במסגרת המחזור ה-20 את הכח ר"ג, קבוצת הצמרת שתופסת המקום השני בטבלה עם 42 נקודות. 
קריית גת הגיעה למשחק אחרי שכבר שבעה מחזורים היא נעה בין תוצאות תיקו להפסדים ולא מצליחה לרשום ניצחון, מנגד הכח מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים.

 

קריית גת הייתה שווה לפחות נקודה, אך לא השכילה להבקיע שעריים. גורמזנו נלחם. (צילום: יח"צ)

 

קריית גת הציגה יכולת טובה מול הקבוצה המצוינת הכח, אך לא הצליחה לתרגם זאת לשערים. בדקה ה-24 יריב קלמרו העלה את הכח ליתרון. חוליית ההגנה המצוינת של הכח הצליחה לשמור על היתרון עד לסוף המשחק ולרשום ניצחון שלישי ברציפות, וחשוב מאוד להמשיך דרכה במאבק מול כפר קאסם, שגם ניצחה במחזור הנוכחי ועדיין מפרידות בין שתי הקבוצות 3 נקודות.

 

שלומי משה מאמנה של קריית גת אמר בסיום המשחק: "היינו עדיפים על הכח, ביטלנו אותם רוב המשחק, הגענו למצבים ולא השכלנו לכבוש. חבל לי שבמשחקים כאלה אנחנו לא לוקחים נקודות. אדי אדרי כבש שער שעבר את הקו לדעתי, ומשום מה השופט סימן להמשיך. נצטרך בשני משחקים הבאים לקחת נקודות".

 

שלומי משה, "היינו עדיפים במשחק" (דן יידוב)

 

עובדיה דרוויש מגנה של הכח: "אני שמח על הניצחון היום. זה ניצחון חשוב מאוד במגרש קשה והראנו הרבה אופי לאורך כל המשחק. אנחנו מקווים להמשיך ביכולת הזאת לאורך כל העונה".

 

דרוויש, "ניצחון חשוב במגרש קשה" (צילום: יח"צ)

 

עוד הוסיף ואמר דרוויש לגבי המאבק עם כפר קאסם: "הם יאבדו נקודות עד סוף העונה, אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולהמשיך ביכולת שלנו".

גיל סלם בלמה של הכח: "היה משחק פחות טוב שלנו היום, אבל אנחנו מאוד שמחים על 3 נקודות מאוד חשובות שעשינו, וזה מה שאנחנו לוקחים מהמשחק הזה".

 

גיל סלם, "אנחנו שמחים על 3 נקודות" (מני בן ארי)

 

סלם הוסיף לגבי המאבק עם כפר קאסם: "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, אם נעשה את העבודה שלנו אני מאמין שבסוף העונה אנחנו אלה שנעלה ליגה".

 

פשכצקי " הכח רמת גן בעונה מדהימה" (צילום: גיא צמח)

 

אלדר פשכצקי שוערה של הכח אמר בסיום המשחק: "ניצחון שכולו התלכדות למען המטרה בכל המערכות של הקבוצה. זו הגדולה של הכח ר"ג בעונה המדהימה שאנו עושים. לגבי כפר קאסם, זו קבוצה מדהימה שמושקע בה מיליונים, וכל דבר מלבד עלייה שלהם יהיה סנסציה בליגה א' ".

אריאל לזמי עם הכדור. שחקני הכח הראו הרבה אופי במשחק (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד בחורים!! (סגול גדול 16-02-2019, 10:54)
    במשחק פחות טוב שלנו לקחנו את הנקודות. אם זה לא אופי,מה אופי? עומר פרץ- תחדיר בבחורים שיש סיכוי.
  2. אם אלו כפר קאסם (חחחחחחחח 16-02-2019, 11:36)
    לא הייתם חוסכים בביקורת, נכון אנחנו נאבד נקודות, גם אתם יקירי הטמבל
  3. Hakoach (Eli chakimi 16-02-2019, 11:42)
    Who the oldest player on the team. Just do not lose your faith and do not lose your head keep being there for each other and stick with the mission as long as that you keep winning you will be on the shore way do the Knicks division.yesar keach with you all the way from New York. Eli.c.
  4. קאסם אתם עם תקציב של מיליונים (תגובה ל 2 16-02-2019, 13:35)
    ו שמשון נתנו לכם את המשחק .אנחנו עם רבע תקציב שלכם ודבוקים אליכם בטבלה זה ההבדל . אנחנו נעלה כי כמה מזל יכול להיות לכם ?
  5. שלנו (הקבוצה 16-02-2019, 13:37)
    אנחנו צריכים לנצח כל המישחקים בשביל להיתמודד לעלות כפר קסם מנצחים מיבחן התוצאה הכי חשוב
  6. קדימה מ`ס (אחמד מ ס קאסם 16-02-2019, 14:03)
    גם כסף גם מזל ולא לדבר על איכויות ברוך השם לא מתלוננים ועולים ליגה בסוף העונה הוכחנו את זה ב2 מפגשים נגד ( המתחרים שלנו ) תתפללו שקבוצות אחרות יעשו לכם אתהעבודה למה כי אתם בעצמכם לא מסוגלים הייתי מת על עוד משחק נגדכם תפרגנו לעולה החדשה ותנסו לעשות את זה מה פלייאוף
  7. כל הכבוד לכם (ל- 4 16-02-2019, 14:27)
    כל הכבוד לכם, אין לי טענות אליכם, אלא לגישה של התקשורת. בכל זאת אנחנו עושים עונה נפלאה, שעריים, אשקלון, נס ציונה ומרמורק בתקופות דומות היו עם אותן נקודות זהות כמו שלנו.. גם להן היה תקציב כמו שלנו.. אנחנו עושים את העונה כמצופה מאיתנו, אתם עושים את העונה מעבר למצופה וכל הכבוד לכם !
  8. הכוח בעה בסוף נעלה ללאומית (מוטי 16-02-2019, 15:24)
    עם צניעות ובשקט אתם תראו שמעלה זאת החוכמה לא להתרברב כמו הרבה שמעלינו אתם אלופים תמשיכו לדבוק במטרה ולהצליח
  9. מה עם מור נעמן נפצע שוב? (מביו 16-02-2019, 17:59)
  10. סגול (אסי 16-02-2019, 22:32)
    מישהו יודע מה עם מוטי אוחיון