בתום דרמה ענקית: הכח מנצחת 3-2 את מחנה יהודה

הכח ר"ג יצאה למשחק חוץ אולי במגרש הכי קשה בליגה, מול הפועל מחנה יהודה. הכל עלתה ליתרון במחצית הראשונה, מחנה חזרה עם שני שערים מהירים בפתיחת המחצית השנייה, אך אריאל לזמי ופנדל דרמטי בתוספת הזמן של מוחמד אזברגה קבעו ניצחון ענק להכח ר"ג ששומרת על המקום הראשון, וכעת פניה לעבר משחק הגביע מול הפועל רעננה

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-12-2018
  • 12:39

במסגרת המחזור ה-13 של ליגה א' דרום, מוליכת הטבלה הכח ר"ג התארחה אצל מחנה יהודה מתחתית הטבלה, לעיני כ-300 צופים סגולים ששרים שירי הלל לקבוצתם. 

 

אוהדי הכח הגיעו לתמוך בקבוצתם (דן יידוב)


המשחק נפתח כאשר הכח ר"ג פתחו חזק בעיקר מצד ימין, אצל עובדיה דרוויש ואריאל לזמי שעושים הרמות נהדרות ללא סיומת מצד חלוצי הכח. בדקות אלו מחנה יהודה מתבססת על מתפרצות, בעיקר עם עידן בנימין המוכשר שבדקה ה-7 מכניס כדור טוב על הפינה של קו ה-16 לשלומי לוי שבועט ליד הקורה והחוצה.

 

עובדיה דרוויש עם כמה הגבהות טובות לרחבה במחצית הראשונה (דן יידוב)

 

יש לציין שהמשחק נפתח בקצב גבוה מאד כאשר הכח לוחצים ומחנה יהודה מנסים להפתיע. בדקה ה-19 סתיו זליאט מכניס כדור ענק לאריאל לזמי שמגיע מול השוער, בועט עליו ורושם החמצה אדירה להכח.

 

כדור נהדר של סתיו זליאט (דן יידוב)

 

בדקה ה-21 מגנה של הכח עובדיה דרוויש מוציא להתקפה את אריאל לזמי, שמרים כדור היישר לשרון גורמזנו שמוריד כדור עם החזה ליאיר שפונגין שבועט חזק מהאוויר ופנימה 1-0 להכח לאחר שער קבוצתי יפייפה.

 

יאיר שפונגין כובש שער נהדר וחוגג עם גיל סלם ומוחמד אזברגה. (דן יידוב)

 

אחרי השער מחנה יהודה קצת השתפרה וניסתה יותר, כשהכח החלו להסתגר במעט, ועד המחצית לא ראינו מצבים יוצאי דופן בשני הצדדים, והמחצית מסתיימת ביתרון של 1-0 להכח ר"ג.


המחצית שניה נפחתה שקולה בדקות הראשונות, אך בדקה ה-55 תאמר עטראש מקבל כדור במצב של אחד על אחד מול אלדר פשכצקי, שוערה של הכח שהודף את הכדור בקפיצה גדולה לרגליים של החלוץ, הכדור מגיע לעדן בנימין שמול שער חשוף בועט פנימה וקובע 1-1.

 

פשכצקי הודף את הניסיון הראשון של מחנה (דן יידוב)


שתי דקות עוברות, טל ארז מוצא נפלא את תאמר עטראש שבתנועה נפלאה מגיע מול שוער פשכצקי, כובש ומשלים מהפך. 1-2 מדהים למחנה יהודה.

 

לאחר שער היתרון של מחנה יהודה, הכח החלו לתקוף יותר ומחנה יהודה יוצאת למתפרצות נהדרות. בדקה ה-62 קיבלנו התקפה יפה של הכח שמתחילה בצד שמאל אצל מוטי אוחיון ומסתיימת בשער של אריאל לזמי. אוחיון מעביר לאזברגה שמכניס כדור ענק ללזמי שמול שוערה של מחנה יהודה כובש וקובע שוויון 2-2.

 

שחקני הכח חוגגים את שער השוויון (דן יידוב)


הלחץ של הכח נמשך וכעבור 5 דקות לזמי מקבל עוד הזדמנות נהדרת מול שוערה של מחנה, לזמי כובש בבעיטה מתוך הרחבה לחיבורים אך השער נפסל בטענת נבדל. בדקה ה-74 אופק מרום ומוטי אוחיון במספר מסירות ביניהם, בסופן אוחיון משחרר בעיטה מצד לצד שפוגשת את המשקוף והחוצה. בדקות אלה מחנה יהודה מגיעה לשני מצבים טובים, שבלם הכח גיל סלם מציל מהקו. אין ספק מחנה יהודה היו שווים עוד שער אבל הגנת הכח מנעה מהם את השער השלישי.

 

בלם הכח גיל סלם, הוציא לפחות כדור שהיה בדרכו לשער (דן יידוב)

 

עשר דקות לסיום המשחק, ליאל ביטון ומוטי אוחיון עושים מסירות על הקו, בסיומן המגן מכניס כדור ענק ואופק מרום מתוך הרחבה בועט היישר לידיים של שוער מחנה יהודה שהודף היטב החוצה.

 

שוערה של מחנה עוצר את התקפת הכח (דן יידוב)

 

איזה לחץ של הכח בדקות אלה שמנסים לכבוש מצד ימין, מצד שמאל מכל מקום במגרש. חמש דקות עוברות ומוטי אוחיון בועט ליד הקורה מצד לצד, אבל הכדור חומק החוצה.

 

בעיטה טובה של מוטי אוחיון לא מוצאת את המסגרת (דן יידוב)

 

הדקה ה-90 מגיעה ושופט המשחק מורה על תוספת זמן של 6 דקות. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, אוחיון מרים כדור לשרון גורמזנו שמוריד יפה ללזמי שבועט בחצי גובה ושוער מחנה הודף, הכדור מגיע לאוחיון שנופל ברחבה לאחר עבירה ברורה של שקד יפרח מגנה של מחנה, השופט קובע פנדל דרמטי לזכותה של הכח. מוחמד אזברגה עם המון קור רוח כובש את הפנדל וקובע ניצחון ענק להכח ר"ג, 3-2 בסיום.

 

משחק טוב לשרון גורמזנו (דן יידוב)

 

עומר פרץ מאמנה של הכח ר"ג אמר בסיום המשחק: "היה פה הכל! המגרש הוא אסון למשחק כדורגל. חזרנו מפיגור והראינו הרבה אופי. אני שמח על הניצחון אבל עדיין עצוב, כי איבדנו שחקן שנפצע, מור נעמן שנפצע במהלך המשחק. הפנים למשחק הגביע מול רעננה".

 

עומר פרץ שמח על הניצחון וכבר מסתכל על משחק הגביע (דן יידוב)

 

קפטן הכח, מוטי אוחיון מי שהיה מעורב בשלושת הגולים של קבוצתו, אמר בסיום: "היה פנדל מאה אחוז! הוא בעט לי ברגל. לקחנו נקודות במגרש הכי קשה בליגה, מגרש שהרבה יאבדו בו הרבה נקודות. אני שמח שאני חלק מקבוצה כזאת ועכשיו הפנים לרעננה במשחק הגביע שבוע הבא".

 

עדן בינימין כובש שער למחנה יהודה נשמע מאוכזב בסיום: "אני יוצא מאד מאוכזב מהמשחק. כואב לקבל גול בדקה כזאת. שיחקנו כמו גברים ועם קצת ריכוז ומזל, יכולנו לנצח את המשחק. אבל אנחנו מרימים את הראש וממשיכים קדימה הפנים לקראת בקעת הירדן עוד שבועיים".

 

דורון ממן יורד מאוכזב בסיום (דן יידוב)

שחקני הכח חוגגים ניצחון יקר (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לזמי (ששון 15-12-2018, 12:56)
    שחקן שחקן הצגה לא ישאר בהכוח
  2. אין עליכם שחקני נשמה (יחיאל 15-12-2018, 13:24)
    הראתם שאתם גברים אחד אחד המשיכו ככה אוהדי הכח אוהבים אותכם
  3. הקבוצה (שלום 15-12-2018, 13:38)
    מיגרש גרוע אין מישחק קל צריל להמשיך מילחמה ולהיות מרוכזים מפוקסים מור שתהיה בריא ותחזור מהר את נשמה
  4. מור נעמן- החלמה מהירה (הסגול 15-12-2018, 18:07)
    מס' 19 של מחנה גרם לפציעה.שחקן שמשחק מלוכלך.נתן לו בעיטה מול הקוון.מור,אוהבים אותך החלמה מהירה.
  5. דוקא שרון היה יחסית חלש (הסגול צהוב 15-12-2018, 18:08)
    חוץ מהעובדה לבעיטה לשפונגין לא ראינו הרבה ממנו,למרות שבזכות השמירה עליו,לזמי אוחיון היו פנויים וחגגו
  6. אלופים (שלומי 16-12-2018, 10:31)
    הכחח איזה קבוצה אתם יללה הכח בהצלחה במשחק בשישי מבחינתי אתם האלופים
  7. הכח הוכיחה את פוטנציאל הקהל (סגול עמוק 16-12-2018, 11:37)
    300 סגולים שעודדו בלי סוף .תתחילו לחזור אוהדי הכח יש הרבה פרצופים שעדיין לא מגיעים . ולגבי המשחק כל הכבוד לנו מול הכסחנים במיוחד 18 האפס ו19 הכסחן
  8. שאפו להכח (רמי 16-12-2018, 13:08)
    לנצח במגרש כזה .שהדשא כולו תפור זה משימה לא קלה . אוהבים אותכם