תופסת תאוצה: מ.ס כפר קאסם מנצחת את נורדיה

במסגרת המחזור ה-13 בליגה א' דרום אירחה מ.ס כפר קאסם את בית"ר נורדיה, ובתום 90 דקות של כדורגל כפר קאסם מנצחת 0-2. ציון זקן: "החמצנו מצב מצוין לשער", איסמעיל עמאר: "שלטנו ברוב שלבי המשחק והכתבנו את הקצב"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 15-12-2018
  • 17:26

המחצית הראשונה הייתה מאוזנת, כפר קאסם התקשתה מעט מול נורדיה ולא הגיעה למצבים מסוכנים. לנורדיה היה מצב מצוין להבקיע, אך מתן טולדנו החמיץ מול שער ריק ושתי הקבוצות לא השכילו להבקיע שערים, והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 0-0. 

המחצית השנייה הייתה בשליטה של כפר קאסם, ובדקה ה-53 אלון סולטן כבש את השער הראשון והעלה את כפר קאסם ליתרון. בדקה ה-62 אוהד אדלשטיין הכפיל וקבע את תוצאת המשחק.

 

מ.ס כפר קאסם, שומרת על מרחק 2 נקודות מהמקום הראשון, שם נמצאת הכח ר"ג.

 

ציון זקן מאמן נורדיה מאוכזב מההפסד לכפר קאסם (צילום: מני בן ארי)

 

ציון זקן מאמנה של נורדיה אמר בסיום המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד שרוצה לעלות ליגה. מחצית ראשונה טובה שלנו, כפר קאסם כמעט ולא הגיעו למצבים מסוכנים ואנחנו החמצנו מצב מצוין לשער. במחצית שנייה קיבלנו שער ממצב נייח ואיבדנו את המשחק. חבל, אבל אנחנו ממשיכים הלאה."

 

איסמעיל עמאר רוצה לשמור על המומנטום החיובי (צילום: גיא צמח)

 

איסמעיל עמאר מאמנה של כפר קאסם אמר לאחר ניצחון קבוצתו: "זה היה משחק קצבי, שלטנו ברוב שלבי המשחק והכתבנו את הקצב שמתאים לנו. אני שמח שכל שחקן נתן את הכל, ואני מקווה להמשיך את המומנטום החיובי הזה על מנת להשיג את המטרה שלנו".

מ.ס כפר קאסם ממשיכה ברצף הניצחונות (צילום:אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תפרגנו לכפר קאסם, לא יפה (אברום מהסטייקים 15-12-2018, 18:28)
    רק קובי סויסה ילמד איך להתנהג
  2. רק קובי סויסה ילמד אותכם שיעור (עאמר 15-12-2018, 22:27)
    קובי סויסה צריך להיות הדובר של ליגה א דרום קובי האיש החזק