הדרבי הגדול! מכבי "קביליו" יפו מחכה להפועל כפר שלם

המחזור ה-13 בליגה א' דרום, יפגיש למשחק שתמיד מרגש ומסקרן את מכבי יפו והפועל כפר שלם כל זאת לנוכח העבר. הקבוצות נמצאות באמצע הטבלה כשנקודה אחת מפרידה ביניהן. שתי הקבוצות תגענה כדי להילחם על ניצחון חשוב ביריבות רבת השנים, ועל שלוש נקודות חשובות להמשך העונה. ויקטור גניש: "משחק קשה זו קבוצה קשה, אבל אני סומך על השחקנים שלי." רוני אוואט: "צפוי משחק קשה מאד נגד יריבה חזקה וקשוחה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-12-2018
  • 19:37

מכבי יפו, שתופסת את המקום ה-8 עם 16 נקודות, עדיין מדשדשת באמצע טבלה. היא מגיעה כשלה יתרון הביתיות, ולאחר תיקו עם בית"ר נורדיה מגול שהבקיע סולליך עמוק בתוך תוספת הזמן, שער שהציל את הקבוצה מהפסד. תוצאת התיקו מתווספת לתיקו נוסף, מול אשדוד ולניצחון על קריית גת וזאת בשלושת המחזורים האחרון. למרות שמכבי יפו קבוצה בינונית העונה, היא התמודדה יפה מאוד במחזורים ששוחקו מול קבוצות שמוליכות את טבלת הליגה. אך הקבוצה שואפת להתקדם בטבלה ולצבור נקודות, לכן יפו לא תעשה חיים קלים לכפר שלם, בעיקר בגלל חשיבות המשחק עבורם.

 

רוני אווט מאמנה של מכבי יפו בתגובה לקראת המשחק: "צפוי משחק קשה מאד נגד יריבה חזקה וקשוחה, לדעתי הקבוצה שתעשה פחות טעויות ותדע לנצל את מצבי ההבקעה המעטים שיהיו תנצח, ואני מקווה שזה יהיה לזכותנו."

 

רוני אוואט, מהמאמנים היותר טובים בליגה. האם ינצח את כפר שלם? צילום: איתן ידגר

 

מנגד כפר שלם שתופסת את מקום ה-10 בטבלה עם 15 נקודות. לא מציגה יכולה טובה ולא מצליחה לשמור על יציבות מתחילת העונה. אך למרות זאת, היא הצליחה לסיים משחק מול יבנה בתיקו וגרמה לה לאבד נקודות חשובות, ואף לנצח את חולון, זאת לאחר שלא הצליחה לרשום ניצחון במשך חמישה המחזורים הקודמים למשחק. כפר שלם תגיע להילחם על 3 נקודות חשובות מאוד עבורה.

 

ויקטור גניש מאמנה של כפר שלם בתגובה: "היריבות בין הקבוצות מוכרת אני אימנתי אז בעבר בכפר שלם. אני לא נכנס לכל ההיסטוריה, היחסים טובים בין המועדונים ואין יריבות ומשקעים. זה מבחינתי משחק ליגה לכל דבר, הטבלה כרגע צפופה מאוד ואנחנו רוצים להיות במרכז טבלה. אנחנו לומדים ממשחקים קודמים, יש תחושה טובה ורוצים להמשיך המומנטום שלנו. זה יהיה משחק קשה זו קבוצה קשה, אבל אני סומך על השחקנים שלי." 

 

המשחק יתקיים ביום שישי 14/2/18 באצטדיון שכונת התקווה. 

האם שחקני יפו ישמחו את הקהל בשישי ? (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אני מגיע (ינקו 14-12-2018, 07:38)
    תפסיקו לחמם את הגיזרה שלם ויפו אחים לא חשוב העיקר שכפר שלם ינצחו כולנו אחים בהצלחה