גביע המדינה: סיכום תוצאות הסיבוב השביעי בגביע המדינה

יום המשחקים הראשון של הסיבוב השביעי בגביע המדינה, לא סיפק הפתעות מיוחדות והקבוצות הפייבוריטיות עברו לשלב הבא. הפועל קטמון ניצחה את מכבי יבנה, הפועל כפ"ס ניצחה את מכבי בני ריינה והפועל איכסל ניצחה את שמשון ת"א. כל זאת בסיכום שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 29-10-2018
  • 21:41

מכבי בני ריינה - הפועל כפ"ס : 2-0

מכבי בני ריינה מוליכת ליגה ב' צפון ב', אירחה את הפועל כפ"ס סגנית המוליכה בליגה הלאומית. הפועל כפ"ס לא התקשתה במיוחד על מנת לעבור את בני ריינה האלמונית, וכבר בדקה העשירית עלתה ליתרון משערו של אלמוג אוחיון. כעבור 10 דקות, כפ"ס הגדילה את יתרונה משער של פיטר אוניקאצ'י, עד לסיום כפ"ס הייתה יכולה להגדיל את יתרונה, אבל לא השכילה לעשות זאת. בסיום ניצחון לחניכיו של ארז בנודיס וכפר סבא בשלב הבא בגביע המדינה.

 

שחקני הפועל כפ"ס חוגגים את העליה לשלב הבא (ONE, עמרי שטיין)

 

הפועל קטמון ירושלים – מכבי יבנה : 1-2

המשחק שהיה הכי קרוב להפתעה אבל לבסוף הפועל קטמון ניצחה ועברה לשלב הבא. הפועל קטמון ירושלים מוליכת הליגה הלאומית, אירחה במגרשה את מוליכת ליגה א', מכבי יבנה, למשחק שקול שהוכרע רק בדקות הסיום. הפתיחה היתה שייכת לחניכיו של ליאור זדה שכבר בדקה הרביעית עלתה ליתרון משערו של אריאל אדר, אבל בדקה ה-13 מולאט גברה איזן וקבע את תוצאת המחצית. המחצית השנייה הייתה שקולה ומכבי יבנה הייתה קרובה ליתרון, אבל בדקה ה-82 עדן דהאן כבש את השני של קטמון וקבע את תוצאת המשחק, 1-2 לקטמון. המחמאות למכבי יבנה, הכרטיס לשלב הבא בגביע המדינה לקטמון.

 

שחקני קטמון חוגגים את העלייה לשלב הבא (ONE, אורן בן חקון)

 

הפועל איכסל – שמשון ת"א 0:2

הפועל איכסל מהליגה הלאומית אירחה את מוליכת ליגה ב' דרום ב'. המשחק נפתח בשליטה של איכסל שלא התקשתה לעלות ליתרון 1-0 בדקה ה-38, משערו של מוחמד בדארנה, שקבע גם את תוצאת המחצית. במחצית השניה המגמה לא השתנתה ואיכסל הייתה עדיפה, ובדקה ה-65 מוחמד בדארנה משלים צמד בחצי מספרת מדהימה, וקובע את תוצאת המשחק, 0-2 לאיכסל שעולה לשלב הבא.

 

מחר יושלמו משחקי הסיבוב השביעי של גביע המדינה וכולנו מחכים לסינדרלה, בהצלחה לקבוצות.

גביע המדינה: סיכום תוצאות הסיבוב השביעי בגביע המדינה (ONE, איציק בלניצקי)

הוסף תגובה
תגובות