חולון הצנועה ניצחה את מ.ס. כפר קאסם העשירה

'ירמיהו' חולון אירחו את הקבוצה העשירה מ.ס. כפר קאסם. בכל השבוע חולון האמינו שהם יכולים לנצח, הגיעו למשחק וניצחו ולא נתנו לכפר קאסם אפילו הזדמנות להשוות. לחולון כבשו בן דיגה ועומר ארצי. סאמח מרעב ואיוב סבית הורחקו בכפר קאסם. האם קבוצת המיליונים מכפר קאסם תאכזב שוב העונה?

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-10-2018
  • 10:54

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלעד ירקון)

 

מאור לובין מנסה לכבוש עבור חולון (אלעד ירקון)

 

המשחק נפתח בשליטה של חולון, כשמאור לובין הגיע פעמיים מול השוער, אך בעט מעל השער. בדקה ה-15 קיבלנו התקפה יפה של חולון, צירוף מסירות של מוטי עלפי שמגביה לרחבה רועי דיין מוריד את הכדור עם הרגל לבן דיגה שבועט לפינה וקובע 0-1 למארחים, שער יפה לחולון. 

 

שחקני חולון חוגגים את השער הראשון של בן דיגה (אלעד ירקון)

 

עד המחצית חולון המשיכה לשלוט בכדור וכפר קאסם מצידה ניסתה להשוות. בדקה ה-35 איוב אבו סבית נתן מכה לקשר חולון דסה וראה כרטיס אדום ישיר. טעות חמורה לחלוצה של כפר קאסם.

 

איסמעיל עאמר נותר עם 10 שחקנים על כר הדשא (אלעד ירקון)

 

את המחצית השנייה כפר קאסם פתחו בלחץ וניסו להשוות, אבל לאחר כמה דקות חולון נכנסו למשחק והקשו מאוד על שחקני כפר קאסם.
עמוק בתוך תוספת הזמן, עומר ארצי הקשר החל התקפה כשמסר לחלימי המגן, האחרון לו פס ארוך וארצי השתלט על הכדור וכבש את השני עבור חולון ובעצם קבע את תוצאת המשחק. 0-2 לחולון. 

 

ספסלה של חולון חוגג שער ניצחון חשוב מאוד (אלעד ירקון)

 

עוד לפני כן חולון יכלו לכבוש עוד כמה שערים אבל החמצות ענקיות של לובין, עומר ארצי וחן לביאן השאירו את התוצאה בעינה. מיד לאחר השער כפר קאסם נותרה ב-9 שחקנים, סאמח מרעב לקח כדור ובעט על הספסל של חולון ומיד ראה את האדום. 

 

ירימהו חולון יכולים להיות מרוצים מאד מפתיחת עונה חלומית מבחינתם, הם נמצאיםן במקום השני עם 10 נקודות לאחר חמישה מחזורים ומגיע שאפו ענק למאמן שלומי שלמה ולבעלים ליאור שלומן על בניית קבוצה מצויינת בתקציב מהנמוכים בליגה.

 

לעומת זאת, מ.ס. כפר קאסם שוב מאכזבת. הקבוצה שכמו בכל עונה משקיעה כספים רבים והעונה תקציבה על פי מקורות כבר עבר את ה2.5 מיליון, ופשוט לא מצליחה לתפקד. הקבוצה כנראה לחוצה אם תהיה ההצלחה  לשמשון כפר קאסם ולכן תמישך לחזק ולהתחזק בכל עמדה על המגרש רק כדי לא לאבד את השליטה בעיר לקבוצה החדשה והמרעננת שמשון כפר קאסם.

 

סאמח מרעב הורחק גם הוא וכפר קאסם מסיימת את המשחק ב-9 שחקנים (אלעד ירקון)


שלומי שלמה, מאמנה של חולון אמר בסיום: "כל הכבוד לשחקנים שלי, הם היו ממושמעים. אני לא מתעסק ביריבה אלא רק בקבוצה שלי. הניצחון מוקדש לאיציק ששון הבעלים של הקבוצה ששוכב בבית חולים, מאחלים לו מכאן החלמה מהירה וכמובן שהניצחון מוקדש גם לליאור שלומן שטס לחו"ל". 

 

שלומי שלמה מרוצה, אך כבר מסתכל על המשחק הבא מול כפ"ס (אלעד ירקון)


כמה מילים לקראת לקראת המשחק הקרוב מול כפ"ס?
"המשחק מול כפר קאסם זה היסטוריה, הפנים כבר למשחק ביום שישי שזה המשחק החשוב שלנו ואפילו משחק עונה בשבילנו. באים במטרה לנצח". 

 

שלומי רצה להוסיף בסיום כמה מחמאות לשחקניו: "כל הכבוד לשחקנים שלי שנתנו מעל ומעבר במשחק, ובמיוחד לשחקני הספסל שנכנסו למשחק והביאו שינוי חיובי. הם נכנסו מחויבים ולכן ניצחנו".

 

לטענות של כפר קאסם שחולון בזבזו זמן אמר שלומי: "אני מבין לליבם ולא מתעסק בטענות שלהם, אני מתעסק אך ורק במשחק הבא. מאחל להם בהצלחה בהמשך".

שחקני חולון חוגגים ניצחון יקר מול כפר קאסם (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון יא כלב (כיף לך ש מ.ס כפר קאסם מפסידים ??? 17-10-2018, 11:23)
    תחגוג עכשיו יא זבל
  2. אוהד רון יטיפש (אחמד 17-10-2018, 12:11)
    מה קשור שמשון??לך לעזאזאל אתה ושימשון שמשלמים לך שתיכתוב עליהם המעטפות שאתה מקבל משמשון כולם יודעים תמשיך לאכול את הלב והנשמה יאפס
  3. מ ס בלב ובנשמה (אוהד יא רכיס 17-10-2018, 14:13)
    לא פלא שאתה מסקר בליגות הנמוכות כזה משאתה )ואחד ואטי)
  4. אוהד רון (חולוני 17-10-2018, 14:26)
    אוהד היקר ליאור שולמן לא הבעלים לידיעתך הבעלים הם איציק ששון ועפר דילאן שולמן הוא נציג הבעלים ויחד אם שלומי ארזי הם מנהלים בפועל את הקבוצה ליאור וארזי אנשים שאוהבים מאד את הקבוצה שפו למאמן על הניצחון בהצלחה בהמשך
  5. תנו למ.ס כפר קאסם לעלות אחרת אתם גזענים (עכשיו אוהד רון אשם מצאו סיבה להפסד 17-10-2018, 16:20)
    מעשה בקבוצה ברמה של ליגה למקומות עבודה בקושי שמי שמסקר או חלילה מנצח אותה הופך לאוייב גזען וכו הקהל שלה הם בהמות אלימים מנבלי פה וממורמרים מערבבים תקללות עם גזענות יאללה תעופו לנו מהליגה נמאסתם אתם והפה והאלימות שלכם
  6. רק המיוחד (הסוכן 18-10-2018, 09:48)
    רק אילן אטלי יעלה אותכם ליגה