מושלמת: בני זלפה מנצחת את קרית אתא 1-0

הפועל בני זלפה, הקבוצה שהשיגה 4 ניצחונות בארבעת המחזורים הראשונים, יצאה למשחק חוץ מול קרית אתא שהתחזקה מאוד בשבוע האחרון. שער בודד של סעיד דיאב בדקה ה-24 מהנקודה הלבנה, העניק לזלפה 3 נקודות יקרות ו-100% הצלחה לאחר חמישה מחזורים

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-10-2018
  • 18:02

במחזור החמישי בליגה א׳ צפון נפגשו שתי הקבוצות הבלתי מנוצחות עד כה, מצד אחד קריית אתא של חיים לוי שהגיעה עם 6 נקודות, מול בני זלפה המוליכה המושלמת שחיפשה להמשיך את רצף הניצחונות שלה.
קריית אתא שהגיעה למשחק לאחר תיקו 2-2 עם הפועל הרצליה, והרכש הנוצץ אלירן חודדה שפתח בהרכב ולירון אלימלך שנכנס כמחליף, פתחה את המשחק בצורה הססנית כאשר בני זלפה פעם אחר פעם בהתקפות מצוינות, מביכה את הגנת קריית אתא שנראתה אובדת עצות לאור המהירות המסחררת של שחקני זלפה ששטפו את המגרש.  2 בעיטות של עלי עודאי היו קרובות לעלות את זלפה ליתרון מהיר עד הדקה ה-24, אז במהלך כדורגל נדיר תוך דאבל פס מצא את עצמו סעיד דיאב מול גל בן נעים הבלם של קריית אתא, השחיל לו כדור בין הרגליים והגיע מול השוער, בשנייה האחרונה גל בן נעים מכשיל את סעיד והשופט מורה על הנקודה הלבנה. סעיד גם ניגש לבעוט את הפנדל, כובש ומחליט לא לחגוג מול הקבוצה בה הוא גדל - קריית אתא. 0-1 לבני זלפה.

 

נביל אמארה, מאמנה של בני זלפה. יכול להיות מרוצה מקבוצתו מפתיחת עונה חלומית..צילום: אלעד שומינוב.

 

שתי דקות לאחר השער, כדור קרן מקרי פוגע בשחקן של זלפה אך מאומן מגנה הימני של זלפה מציל את הכדור מקו השער. זלפה המשיכה ללחוץ את קריית אתא שלא מתקרבת לשערה של זלפה עד הדקה ה-40, ואז כדור שפוגע במתן נחמני ניתז אל ברא קאסם שפורץ ומגיע למצב של אחד על אחד מול אבו חמזי שוערה של זלפה, אך אבי צבאג בגליץ' ענק מחלץ את הכדור רגע לפני שהוא נכנס ומציל שער בטוח שהיה מוריד את הקבוצות בשוויון להפסקה.

 

במחצית השנייה ביצע חיים לוי חילוף כפול שהכניס את הרכש לירון אלימלך שרק שבוע קודם שיחק נגד זלפה במדי אום אל פאחם, וליאור דהן. במהלך כל המחצית ראינו שליטה בכדור של קריית אתא אך עד ה-20 מטר האחרונים שם, קריית אתא התקשתה מול ההגנה של זלפה כאשר מעל כולם בלטו המגן השמאלי תאאר קיטאני והבלם אבי צבאג שמנקים כל כדור שמתקרב לרחבה.

 
בדקה ה-70 חטיפת כדור של סעיד דיאב מובילה למצב של אחד על אחד לבד של מייזר זועבי, חלוצה המצוין של זלפה שמול שרון חננייב מחמיץ ובועט את הכדור לשמיים, לאחר שהכדור קפץ לו רגע לפני הבעיטה. הזדמנות גדולה של זלפה לגמור את המשחק. 

 

בדקה ה-75 כדור רוחב מגיע למתן נחמני שדוחק את הכדור עם היד לעבר השער ומקבל כרטיס צהוב. עד הסיום ראינו לחץ בלתי פוסק של קריית אתא להשיג את השוויון, אך הם לא הגיעו למצבים מסוכנים ליד שערה של זלפה שחיפשה והצליחה לשמור על היתרון הקטן-גדול שנותן לה עוד ניצחון חשוב שמגדיל את רצף הניצחונות לחמישה, והכי חשוב עוד 3 נקודות ששמות אותה בפסגה. 

 

אבי צבאג חוגג ניצחון חמישי של קבוצתו!

 

קריית אתא יכולה להיות מאוכזבת בעיקר מעצמה, לאחר משחק אנמי וחסר תכליתיות למרות הרכש הגדול שעשתה, היא נראתה קבוצה לא מחוברת והגיעה לה להפסיד את המשחק הזה. זלפה לעומת זאת יכולה להיות מרוצה מאוד לאחר משחק תכליתי, כשגם בדקות הפחות טובות שלה ידעה להראות אופי, לעמוד על המגרש ולהביא את הניצחון במשחק לא קל. כבר בסופ"ש הקרוב בני זלפה תעמוד בעוד מבחן אופי כאשר תשחק בעוד משחק עונה מול באקה אל גארביה, דבר שגם בחלומות הכי ורודים האנשים בזלפה לא חלמו.

שחקני בני זלפה חוגגים ניצחון חמישי ברציפות

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנראה לא היית במשחק (דן 16-10-2018, 18:39)
    קרית אתא שלטה רוב המשחק והייתה טובה יותר
  2. זלפה מצויינים (ניסים 16-10-2018, 19:29)
    משחקים כדורגל שוטף שכיף לראות הפתעת העונה שלי
  3. בלון שיתפוצץ (זלעפה כלום 16-10-2018, 21:02)
    קרית אתא שלטה 76 דקות במשחק. 7 הזדמנויות. נגיחות מקרנות לתוך השער. מרגע שיוחאי יצא ניגמר המשחק.