ליגה ג': סיכום מחזור 25 מחוז מרכז

בעקבות השינוי שחל השנה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז מרכז בליגה ג', מחוז מרכז הינו אחד המחוזות החזקים והמעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות שמושקעות בלא מעט כסף. השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום ב' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 29-03-2018
  • 09:54

עירוני גדרה - הפועל לוד : 2-2

משחק העונה שנדחה מהמחזור ה-24 סיפק כל מה שמשחק עונה יכול לתת, משחק בקצב מהיר שהתעלה לרמה גבוהה בסופו הפועל לוד עשתה צעד משמעותי לעבר עלייה לליגה ב'. מחצית ראשונה שקולה מסתיימת בתיקו אפס אבל המחצית השניה סיפקה חווית כדורגל כאשר עירוני גדרה משתלטת על המשחק על מנת להכריע אותו ובדקה ה-76 עולה ליתרון מרגליו של הראל דרעי אבל תוך 3 דקות ליאור אסולין המחליף קובע שיוויון ובחגיגות של השער נפצע והוחלף, בדקה ה-91 בניגוד למתרחש על כר הדשא הפועל לוד עולה ליתרון מרגליו של אסי אסולין , גדרה לא מרימה ידיים ומצליחה להשוות מרגליו של שירן קינן אבל זה לא מפיק לה ובסופו של המשחק התיקו משרת את האורחת מלוד שככל הנראה תחגוג עלייה עוד שני משחקים.

 

גם בהתאחדות הבינו את חשיבות המשחק ושלחו את שופט ליגת העל דניאל בר נתן (אורית סיני)

 

שחקני גדרה נתנו את הכל אבל זה לא הספיק (אורית סיני)

 

אוהדי לוד חוגגים בסיום תיקו שכולו ניצחון (אורית סיני)

 

בית"ר אשדוד - הפועל בני אשדוד : 4-0

הדרבי של אשדוד נצבע באדום כאשר השלישית בטבלה עושה עוד צעד להבטיח את משחקי ההצלבה לעלייה לליגה ב'. הפועל אשדוד מנצחים משערים של אמיר לביא , אבשלום ביטון, מאור גוזלן ולירון אברג'יל, במחזור הבא תנסה בני אשדוד להבטיח את ההצלבה במשחק נגד טירת שלום.

שחקני הפועל אשדוד לפני המשחק 

 

נתנאל סבג ולירון אברג'יל כובש השער הרביעי 

 

בית"ר יבנה – מ.ס ראשון לציון : 1-8

הרביעית בית"ר יבנה הביסה במגרשה את מ.ס ראשון לציון הצנועה והלמה בה ללא רחם 8 פעמים. יבנה הבקיעה מרגליהם של עידן שטרית , שוקי מינזורסקי, יוגב בנישו, דוראל איטח, יוגב לוגסי ושלושער של אלנור אלייב. בית"ר יבנה תתארח במחזור האחרון אצל הפועל מצליח בתקוה לנצח ואיבוד נקודות של הפועל אשדוד שיבטיח לה את המקום בהצלבה.

 

יתר התוצאות :

קרית עקרון – הפועל רמלה : 6-3

הפועל טירת שלום – אבירי בת ים : 8-6

המחזור יושלם בהמשך השבוע ובשבוע הבא כאשר המשחקים הר"מ יושלמו :

אבו גוש – צעירי לוד

הפועל לוד – מבשרת ציון

עירוני גדרה – הפועל מצליח

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

סיכום מחזור 25 ליגה ג' מחוז מרכז

הוסף תגובה
תגובות
  1. במחזור האחרון הייתה הפתעה וכפר ברא עלתה לראשות הטבלה ואתם עדיים מסקרים רק את מרכז (מה עם מחוז שרון ?!!!! 29-03-2018, 11:42)