כוכב נולד

שחקנה של מכבי צעירי שפרעם, מוחמד בשתאוי מסכם עונה שבסיומה הקבוצה עלתה מליגה ג' לליגה ב'. וגם מדבר על שער העלייה שלא נרשם לזכותו למרות שלפי התצלומים, הוא זה שכבש את השער.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-05-2016
  • 08:55

מכבי צעירי שפרעם הקבוצה החדשה בליגה ג' חגגה בסיום העונה הנוכחית עלייה לליגה ב' .

הקבוצה הוקמה רק בעונה שעברה ונכשלה במטרותיה בעונתה הראשונה. בהנהלה החליטו לבנות סגל חדש שיזכה בכרטיס העלייה לליגה ב' .

אחד השחקנים הראשונים שחתמו בקבוצה הוא הקשר מוחמד בשתאוי בן ה-22 שגדל במחלקת הנוער של אחי נצרת ועלה לקבוצה הבוגרת שמשחקת בליגה הלאומית, אך לא מצא את מקומו בהרכב והחליט לרדת ולחפש לו בית וקבוצה אחרים. שחקן שיכול לשחק ביותר מעמדה אחת, גם בקישור וגם בהגנה .

בשתאוי הצעיר עשה מסע טוב בליגות הנמוכות כאשר הגיע לפליאוף העליון של ליגה ב' שנתיים ברצף, אחת עם בני נוגידאת והשנייה במדי עין מאהל, בשתאוי גם נשאר עם יפיע בליגה ב' וסיים עונה אחת במקום ה-6 במדי מכבי סולם.

 

"ברגע הראשון שהחלטנו שאנחנו רוצים לעלות לליגה ב' האמנתי שהוא השחקן שיכול להוביל אותנו" - מספר חבר הנהלת הקבוצה  שהחתימה אותו בלי להסס.

 

מוחמד בשתאוי - נענה לאתגר והעלה את קבוצתו לליגה ב'

 

מוחמד, איך הגעת לשפרעם ?
"הייתי בפגרה בחופשה פרטית בחו"ל, קיבלתי שיחת טלפון מגורם בהנהלת הקבוצה שהסביר לי שהקבוצה רוצה לעלות לליגה ב' והם רוצים אותי בכל הכוח."

לא פחדת מליגה ג ?'

"זה לא היה ממש פחד, אך אני הגעתי מהמקומות הכי גבוהים בכדורגל בארץ, מהליגה לאומית ולרדת עד לליגה ג' זה דבר שמצריך מחשבה עמוקה ואומץ, חשבתי הרבה ובסוף החלטתי שזה אתגר שאני צריך לעבור."

איך עברה העונה ?
"ההתחלה לא הייתה 'טובה'. למקום הזה הגעתי פעם ראשונה בחיים. לא קבלתי הזדמנות כמו שרציתי. זה  היה בגלל שאני שחקן צעיר ועוד לא מכירים אותי טוב. קבלתי דקות הוכחתי את עצמי ולא קיבלתי את מה שאני רוצה בדיוק, הייתי שם את הראש בין הידיים ושואל את עצמי מה אני עושה פה? זה לא המקום שלי. היו לי לא מעט הצעות באמצע העונה, שתיים מהם מליגה א' ועוד אחת מפתה מהליגה הפלסטינית. אך לא נשברתי אני בעל אופי חזק ולא בורח בזמן שהולך קשה, המשכתי להשקיע ולהתאמן נתתי 300% מעצמי עבדתי חזק עם שכל ומחשבה רציתי להוכיח לכולם מי אני."

 

"בהמשך קיבלתי את חולצת ההרכב במשחק חוץ מאוד קשה נגד חלת אל שריף טמרה שהיו איתנו בצמרת, שיחקתי כקשר בונה משחק, נקלענו לפיגור בדקה ה-25 . לקחתי אחריות והתחלתי ליזום ואחרי 8 כבשתי שער גדול באותו משחק בישלתי שער נוסף ומאז קניתי את מקומי.''

 

מה היה בהמשך העונה?

"בסיבוב השני המגן הימני שלנו שבר את הרגל, והמאמן ניסים אדרי תיפקד אותי במקומו - תפקיד שאני מאוד מכיר. כבשתי עוד 2 שערים כמגן ימני ובישלתי עוד המון שערים מהעמדה הזו."

 

חלק מהעיתונאים ומאנשי הכדורגל ראו במשחק האחרון נגד עראבה שאתה זה שכבש את שער הניצחון ולא את השחקן שרשמו - ואומרים שיש צילומים שמעידים על זה  ?

"הייתי מעדיף לא להתייחס לדבר הזה אבל אם כבר נכנסת לזה, אז כן מי שכבש את השער זה אני, הראו לי את התמונה וזה נראה ברור. אך אני לא יודע למה בדיוק האנשים ראו אחרת, אולי יש אנשים ועיתונאים שקשה להם לראות את ההצלחה שלי וכואב להם שאני מצליח ולא רוצים להגיד את האמת .אומנם שהיה קשה לראות את זה תוך כדי המהלך כי זה היה מהיר אבל כל מי שנכח יודע בתוך תוכו שהשער הזה הוא שלי."

 

רגע כיבוש השער של בשתאוי

 

למה לא דיברת ?

"תשמע ברגע שהקבוצה צריכה להבקיע בכדי לעלות ליגה, אז לא משנה לך מי מבקיע גם אם יהיה שער עצמי של היריב . חגגנו עליה וזה לא היה הזמן מתאים להתווכח עם אנשים. אני עם אישיות שלא אוהב לדבר על עצמי, אני רק עובד ומשקיע, שהאנשים והתקשורת ידברו עלי לבד."

 

מילה לסיום :
"אני מודה לכל הצוות שהיה איתנו לאורך כל העונה . היה שווה לשמח את הקהל המדהים שיש לנו, היינו הקבוצה הכי טובה והגיע לנו לעלות."

מה יהיה בעתיד?
"אני תמיד שואף להגיע לטופ של הכדורגל הישראלי. ואני עובד ומשקיע בשביל המטרה הזו. הזמן שלי עוד יגיע."

הוסף תגובה
תגובות
  1. הצדק יצא לאור- שחקן ענק (ראמי 03-05-2016, 03:44)