הדרבי של טירה: הפועל- מכבי 0:0

לדרבי חוקים משלו, אך מהדרבי של טירת הכרמל ציפינו ליותר. למרות מספר מצבים ליד השערים, שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת והתחלקו באופן שווה בנקודות

  • על ידי: ערן רז אור
  • 08-03-2015
  • 12:51

הדרבי של טירת הכרמל, הסתיים אומנם בתוצאת תיקו (0-0), אך לתוצאה הזאת יש מפסידה אחת- הפועל טירת הכרמל. הפועל שנאבקת על הכרטיס לליגה ב' ראש בראש עם הפועל רובי שפירא, הייתה זקוקה לנקודות  אך איבדה אותן, בזכות משחק הגנה מצויין של המארחים מעירוני. על משחק ההגנה "ניצח", מי אם לא השוער הוותיק דני שושן. שושן הוכיח שאין משמעות לגיל, ולמרות גילו המופלג (45) התעופף פעם אחר פעם ומנע מהאורחים לכבוש.

 

השחקנים בפתיחת המשחק. (ערן רז אור)


באחת מההזדמנויות היחידות במשחק, כדור עונשין של קשר הפועל, יוני רנקביץ, שלח טיל לחיבורי הקורות, אך שושן כמו פנתר הגיח משום מקום והדף בצורה מרשימה לקרן. שושן עוד הספיק להציל שניים- שלושה שערים בטוחים בתצוגת שוערות יוצאת מגדר הרגיל. גם עירוני מנגד, הגיעו למצב או שניים אך לא השכילו לתרגם את המצבים לשערים.

 

הקהל של שתי הקבוצות, שאפו לאוהדים. (ערן רז אור)


בסופו של דבר, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושחקנים כמו אור אטיאס, נדיב סימנטוב, יוני רנקביץ וליאור טל לא הצליחו להניע כדור בגלל משטח הדשא הגרוע בלשון המעטה באיצטדיון. המנצחים הגדולים של הדרבי היו ללא ספק קהל האוהדים- 700 איש לפחות טרחו להגיע למגרש העירוני, עם תופים, בלונים, צעיפים, ודגלים שהיו גורמים לדרבי מפתח תקווה הרגשת מבוכה.

 

שמעון רביבו מאמנה של מכבי עירוני טירת-כרמל: " למרות ההאכזבה שלא ניצחנו, אני יכול לצאת מעודד, אם בתצוגת כדורגל הגרועה ביותר שלנו העונה ידענו לא לספוג, אז יש לי סיבות לאופטימיות. הצעירים שלנו כנראה התרגשו מאווירת הדרבי ולא הצליחו להביא את יכולתם לידי ביטוי, שאפו גדול לחלק האחורי בראשותו של דני שושן המצויין והבלם נתי חמו ששומר על יציבות לאורך כל העונה"


מכבי טירת הכרמל: דני שושן (מצטיין) אלמוג שחר, נתי חמו, בר שוורצבורד, ליאור שלודינגר; אריק בן-אבו, טל צמח, אוראל פרידהבר, אור אטיאס (הורחק) ליאור טל; נתי וקנין . שותפו: גל פפו, עמית מזרחי, יוסף אשטה ומתן ונונו .
 

הפועל טירת הכרמל: אלעד אורן; סהר יצחק, ארתור פוס, עידן אליאס, גל קובה; שי פוליטי, דובב בן-הרוש, יוני רנקביץ, נדיב סימן-טוב, עקיבא מנדלסון; נתנאל לוי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בטירה יש רק מכבי (רק מכבי 08-03-2015, 19:49)
  2. שנה הבאה הפועל טירה מתפרקת (אחד שיודע 08-03-2015, 19:49)
  3. לא תיפול שנית (הפועל טירת כרמל 08-03-2015, 21:30)
    הפועל טירת כרמל לא תיפול שנית לעולם .
  4. ערן רז אור, ראית את הטבלה לפני שכתבת את הכתבה? (שמשון 09-03-2015, 09:26)
    "הפועל שנאבקת על הכרטיס לליגה ב' ראש בראש עם הפועל רובי שפירא"? 7 נקודות הפרש לפני המשחק, 9 נקודות אחריו וזה נקרא נאבקת ראש בראש?
  5. משחק שבו הייתה מנצחת אחת (תומר 09-03-2015, 13:23)
    הפועל רובי שפירא חיפה נצחה בדרבי של טירה חחחחח
  6. הזויים (תתחברו למציאות 10-03-2015, 07:15)
    הפועל טירת הכרמל מתמודדים עם הפועל רובי שפירא? המנצחת מהמשחק הזה זאת חיפה? מה אתם הזויים? 7-9 הפרש לקבוצה שבמשך כל העונה קיבלה רק 4 שערים ולא הפסידה זה מאבק? תתעוררו, הפועל טירת הכרמל לא הייתה בשום שלב של העונה מתחרה להפועל רובי שפירא