סיכום מחזור 7 ליגה ג' שומרון

הפועל טירת כרמל מחלצת תיקו מול פרדס חנה בבית, קרית ים שוב פעם התורנית בכיבושים, מפרקת את בית"ר חדרה, אור עקיבא עם עוד נצחון הפעם על עירוני טירה הטובה, רובי חיפה מביסה את נוה שאנן, עוספיא מפסידה בבית לאחוה חיפה, בני ג'ת חוזרת לנצח על חשבון חליסה וגם ג'סר אל זרקה מנצחת את ברטעה שנחלשה.

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 08-12-2014
  • 14:25
יום שישי נפתח לו המחזור השביעי בליגה ג' שומרון, המחזור סיפק לנו 38 שערים, התורנית השבועית לניצחון מוחץ שוב מגיע מקרית ים שמאותת לאחר שצירפו אליהם את מוטי כל טוב ויעקב רבינוביץ.
 
בשעה 13:00 נפתחו לנו שלושה משחקים :
הפועל טירת כרמל אירחה את בית"ר פרדס חנה באיצטדיונה בטירת כרמל למשחק עונה, זהו המשחק הראשון של הפועל במגרשה והם הצליחו להביא איתם 300 אוהדים שהספיקו לצפות אך ורק בתיקו ובמריבה לא נעימה שבה הורחקו ארתור פוס שחקנה של הפועל טירת כרמל ואהרון בויקו, שחקנה של בית"ר פרדס חנה, כאשר שניהם יודעים שזו אבדה גדולה לשניהם. בית"ר פרדס חנה נהנתה משער מהיר בעקבות טעות בהגנת המאחרת, אך זה החזיק רק 72 דקות.
להפועל טירת כרמל כבש : עידן אליאס (80)
לבית"ר פרדס חנה כבש : חיים צ'יבטורו (8)
 
חזרו הביתה, שחקני הפועל טירת כרמל והאוהדים (צילום: רועי לוגסי)
 
במשחק השני התנהל בקרית ים, מועדון ספורט כדורגל הפועל קרית ים אירחה את בית"ר חדרה ופשוט התעללה בה כאשר קרית ים יורדת במחצית ביתרון 7-1 ובעצם סוגרת את הסיפור כבר במחצית ולא משאירה צל של ספק לגבי הצטרפותם של כל טוב מרדכי שכבש במשחקו הראשון בקבוצה שלושער.
לקרית ים כבשו :  שלושער פלאש אורן (5,38,90), שלושער כל טוב מרדכי(35,40,70) צמד דרור ישראל (13, פנדל, 54, פנדל), צמד קדוש מוטי (15,42).
לבית"ר חדרה כבשו : דהן גלעד(30), בוטראשוילי טל(70)
 
קרית ים באדום, שרפו את המגרש מול חדרה (צילום : דני אלטרוביץ')
 
המשחק השלישי הפגיש את הפועל עירוני אור עקיבא נגד מכבי עירוני טירת הכרמל גל קובי, אור עקיבא הדהימה ורושמת ניצחון שלישי רצוף והפעם על חשבונה של עירוני לא פחות מ-חמישה שערים. אור עקיבא הספיקה עוד לקבל אדום, מלכה שלמה קיבל צהוב שני בדקה ה 76 והשאיר את קבוצתו ב 10 שחקנים אך עדיין זה לא עזר לעירוני טירה לנצח.
להפועל עירוני אור עקיבא כבשו : צמד אסולין שלומי(10,74), משה ישראל(23), מלכה אלירן (47,פנדל), מלכה קלוד(91)
למכבי עירוני טירת הכרמל כבשו : שורצבורד בר(9), אטיאס אור(45), אדרי בן(77).
 
בשעה 14:08 אירחה מועדון ספורט חיפה רובי שפירא את מכבי נוה שאנן אלדד, אם לרגע חשבתם שהיא זו שתהווה איום על החבורה האדומה, אז הרגע טעיתם, מכבי נוה שאנן מבין הקבוצות שיתמודדו בחלק התחתון של הטבלה רוב העונה לא נתנה פייט בכלל לרובי חיפה וספגו חמישיה, היה אפשר ליראות שחנא פרהוד נותן גם לשוערו השני עופר יקשין קצת דקות משחק, כאשר הכניס אותו בדקה ה 58 במקום ענאן פרו. בדקה ה 85 ניסן כהן מקבל את הצהוב השני ומשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.
למועדון ספורט חיפה רובי שפירא כבשו : שלושער יואש איתן(55,78,88), חייט שגיא(17), ואנה ניר(22).
 
שלושער לחלוץ המוכשר, מצטיין המחזור (צילום : מאור קסלסי, עיר הפועלים)
 
המשחק שנעל את משחקי יום השישי, בשעה 14:30, הפועל עוספיא אירחה את הפועל אחוה חיפה סעיד חורי בברטעה. אחוה מנצחת 3-0 חלק את עוספיא החלשה שרושמת הפסד שני רצוף.
להפועל אחוה חיפה סעיד חורי כבשו : בסתוני אמין(8), אבו עיסא חסן(22), מואיד חנפה(90).
 
משחקי יום השבת נפתחו בשעה 12:00 במגרש ג'ת המשולש, הפועל איחוד בני ג'ת מערכת את הפועל חליסה מהמקום האחרון, זה נגמר בתבוסה 4-1.
להפועל איחוד בני ג'ת כבשו : צמד ותד בשיר(1,28), עוודי מג'די(19), עותמאן נידאל(80).
להפועל חליסה כבש : דיבי אוסויו(37)
 
המשחק שנעל את המחזור התקיים בברטעה, כאשר מכבי עירוני ברטעה מאחרת את הפועל בני ג'סר אל זרקה בביתה, בקטה רצתה להמשיך את הדרך הטובה שהיא עושה לפני רובי חיפה, אך נחלה הפסד 2-1 לחסורב מג'סר אל זשרקה.
למכבי עירוני ברטעה כבש : מרעי חסן(76)
להפועל בני ג'סר אל זרקה כבש : צמד עמאש סמי(30,44)
 
מאמן המחזור שלנו השבוע הוא  ערן כנפו, ערן מאמנה של מועדון ספורט כדורגל הפועל קרית ים שמתחילת העונה מביא אותה להשגים יפים, נכון שלפעמים יש גם הפסדים, אך ללא ספק הוא מעמיד קבוצה לתפארת וחזקה שבהתחלה לא ספרו אותה לאחת המועמדות לעליה.
ערן כנפו אמר לנו : "ראשית, תודה על בחירתי למאמן המחזור, כבוד הוא לי. אני לקחתי קבוצה צעירה, חדשה, אשר בשנתה הראשונה מנסה להיבנות. לבנות איזשהוא בסיס חזק ואיתן שישאיר אותנו בצמרת הליגה. כמאמן, עומד לנגד עיניי המחזור הקרוב ולא מה יהיה בעוד שניים או שלושה מחזורים. אני מנסה ואף מצליח לבנות קבוצה חזקה ומגובשת, שנה הבאה בע"ה נתחזק בעוד שחקן או שניים ונוכל לדבר על עלייה. השנה המטרה היא לבנות קבוצה."
 
ערן כנפו, מאמנה של הפועל קרית ים (צילום: דני אלטרוביץ')
 
שחקן המחזור שלנו השבוע הוא איתן יואש, החלוץ שלא נגמר, איתן יואש עושה פלאים בליגה ג ומוכיח מעל כל ספק שהוא מפתח ברובי חיפה ומהווה איום לכלל ההגנות בליגה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית ים-פרדס חנה (רמי 08-12-2014, 15:09)
    קרית ים תחטוף תבוסה בפרדס חנה אין להם סיכוי
  2. פרדס חנה חילצה תייקו (סמרה מטירה 08-12-2014, 15:25)
    למי שהיה במשחק של טירה נגד פרדס חנה ראה שבמחצית השניה טירה תקפה גלים גלים ורק השוער המצוין של פרדס חנה הוא הגורם לתייקו 5 2 לטירה היה משקף את המשחק
  3. קרית ים חיסלה את חדרה (היה שם 08-12-2014, 16:29)
    זה היה פשוט משחק מצחיק, כל הכבוד ערן כנפו !
  4. קרייתי (קרייתי 08-12-2014, 18:56)
    במחזור הקרוב פרדס חנה תקבל בראשששש! קרית ים מחזירה עטרה ליושנה!!
  5. כנסו (טיראי 08-12-2014, 20:22)
    אין ספק שרובי שפירא עולים אנחנו נלחמים על המקום השני נקווה לטוב צריך לנצל את המשחק של פרדס חנה עם קרית ים ולנצח את אחוה חיפה בהצלחה חברים
  6. להחזיר את שמעון באבא קוזיה היו ימים בקריה (יאללללה קריית ים שיכון ד מאחוריכם 08-12-2014, 22:45)