הדרבי של טירה: הפועל מול מכבי

לאחר 18 שנה שקטים למדי, טירת הכרמל תתעורר מחר ליום מרגש ומרתק במיוחד הדרבי של העיר: הפועל נגד מכבי, יהיה חם. שושן: "נעשה הכל על מנת לנצח" שימי: "נעשה את המקסימום במגרש"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 02-01-2014
  • 08:30

ביום שישי ישוחק הדרבי הגדול של טירת הכרמל, בו תארח הפועל טירת כרמל לאחר 18 שנה ללא דרבי בעיר את מכבי טירת הכרמל לקרב צמרת חם מהרגיל. "יש התרגשות גדולה מאוד בקרב תושבי טירת הכרמל ובוודאי אצל כל מי שקשור לדרבי", הדגיש שוערה של מכבי טירת הכרמל, (43) דני שושן. אני מאמין שתהיה יריבות ספורטיבית בין הקבוצות ואנחנו נעשה הכל על מנת לנצח ולשמח את הקהל שלנו. זה יהיה אחד מהדרבים האחרונים שלי, כי אחרי העונה הזאת אני פורש ואני רוצה להישאר עם טעם טוב על השפתיים". 

 

דני שושן: "זה יהיה אחד מהדרבים האחרונים שלי". (צילום: יח"צ)

 

מן העבר השני, שחקנה של הפועל טירת הכרמל, שמעון פרץ (28) מתייחס לקיום הדרבי לאחר 18 שנה: "הפועל הוקמה רק השנה, אנחנו הקבוצה הקטנה של העיר שלא נתמכת כספית מול מכבי עם הכסף הגדול ויהיה קשה לנצח, אך אפשרי". תיקו יספק אותנו במשחק הדרבי הקרוב, יש כאן הרבה שחקנים עם לב גדול שנותנים הכל על המגרש ואני מאמין שנעשה את המקסימום במגרש". יש יותר מדי שחקנים בטירה בשביל קבוצה אחת, לכן הוקמה הפועל מחדש והיא נותנת להם מקום לביטוי בהצלחה רבה יש לומר".

 

שימי פרץ: "יש כאן הרבה שחקנים עם לב גדול". (צילום: אלי ראול)

 

מה שברור עוד לפני הדרבי, כי כל קבוצה חושבת "שהדשא אצל השכן טוב יותר". דני גולן ממכבי אמר: "יש לנו קבוצה צעירה עם שחקנים צעירים לא מנוסים, רוב השחקנים עלו ממחלקת הנוער שמונה 200 ילדים ומטפלים בהם באהבה ובמסירות אין קץ. הפועל קבוצה טובה יותר עם שחקנים טובים יותר ואנחנו נשמח לתוצאת תיקו במשחק". שימי פרץ מהפועל הגיב: "זה לא נכון, מכבי היא קבוצה עם התקציב הגדול ביותר, (מעל חצי מיליון ש"ח), קבוצה מנוסה הרבה יותר מאיתנו ואם הם אומרים שאנחנו יותר טובים מהם, אז אנחנו עשינו את שלנו עוד לפני משחק הדרבי. תיקו יהיה טוב לנו להמשיך להיות מעליהם בטבלה".

 

טירה מתעוררת לחיים ביום שישי הקרוב. בכל עיר כאשר הפועל פוגשת את מכבי זהו דרבי חם, אך אפילו אני שכלל לא הייתי באחד מהדרבים ורק מסיפורים עליו, עולה בי צמרמורת לנוכח הקהל הגדול שיגיע למגרש אבי רן בשעה: 12:30 ויוציא לדרך את הדרבי הגדול של הצפון, כך מספרים.

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות