מהפכה!!ביטוח לשחקני הליגות הנמוכות

אתר גולר שוב עושה למען השחקנים בליגות הנמוכות והפעם יוצא בשיתוף פעולה עם חברת "אופיר סוכנות לביטוח", במטרה לדאוג שלשחקני כדורגל בליגות הנמוכות יהיה ביטוח! ובמצב של פציעה יהיה מי שידאג להם והכי חשוב, הם יקבלו את שכרם, או לפחות חלק ממנו. רוצים לדעת איך זה עובד?

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 13-12-2013
  • 10:05

אתר גולר בדק ומצא, שלשחקי כדורגל בליגות הנמוכות אין ביטוח שמכסה אותם מפציעות מכיוון שהם נחשבים כמרוויחים כסף מהכדורגל. הרבה שחקני כדורגל לא יודעים שבמצב הקיים אין ביטוח מספיק לשחקני כדורגל בליגות הנמוכות, אין להם מי שישלם להם את אובדן ההכנסות ואין מי שיפצה אותם במצב של פציעה ממשחק כדורגל. אובדן הכנסה לכל הדעות.

 

נכון שהקבוצות משלמות את המשכורות, אבל הרבה קבוצות מנסות להיתנער מכך. ומי כמונו יודעים את זה. לכן אתר גולר פנה לסוכנות הביטוח אופיר, בבעלות מאיר כהן, מאמן כדורגל בכיר בליגות הנמוכות, ומצא את הנוסחה הנכונה שתכסה את פוליסות הביטוח הרצויות לשחקני הכדורגל. או במילים פשוטות: נפצעת? יש לך למי לפנות ולקבל פיצויים.

 

מאיר כהן, מאמנה לשעבר של עמישב פ"ת, הביא לשינוי הגדול והחשוב למען השחקנים בליגות הנמוכות! 

 

שאלנו את מאיר כהן מבעלי סוכנות הביטוח מספר שאלות כדי להבין במה מדובר:

 

מאיר, מה בדיוק המצב כיום?

"נכון להיום יש בעיה לבטח שחקנים בליגה הנמוכה מבחינת אובדן כושר עבודה, שברים, נכות מתאונה, היות ואין ביטוח לאובדן כושר עבודה שניתן לקנות בחברות הביטוח בארץ".

 

אבל השחקנים בטוחים שיש ביטוח? ובמקרה פציעה הם מקבלים את כספם?

"זה נכון שיש שחקנים שמקבלים את כספם מהקבוצות המסודרות יותר. ויש גם את חוק הספורט שמגן ברובד מאד קטן, אבל למה לקחת סיכון? למה שכל שחקן לא ידאג לעצמו? כמה פעמים שחקנים נפצעו ולא קיבלו את שכרם? וכמה קיבלו לאחר אין ספור תחנונים? אנחנו פה כדי לשנות את המצב ולשפר אותו".

 

שחקן נפצע. מהיום ניתן להשלים את ההכנסה! (צילום אילוסטראציה: יבגני צ'רניאבסקי) 

 

ומה אתה מציע כיום?

"אנו מציעים ביטוח של תאונות אישיות לשחקנים כולל כיסוי לשברים, וכולל נכות תעסוקתית של עד 2000 ש"ח ללא הוכחת הכנסה וללא הצהרת בריאות".

 

כלומר, שחקן יקבל בערך את המשכורת בסיס שלו במקרה של פציעה. ובלי שום קשר אם הקבוצה תשלם לו את שכרו הוא יקבל כפול. האם זה נכון?

"כן. השחקן יקבל כסף מהביטוח ללא קשר לקבוצה שלו. אם הקבוצה שלו תשלם לו את השכר באופן מלא, אז הוא הרוויח".

 

יש אינטרס גם לבעלי הקבוצות?

"ללא ספק. זה מוריד מהם נתח גדול. כי רוב השחקני לא מגובים מבחינה חוזית. ורוב הסגירות נעשות בעל פה".

 

ואיך שחקן דורש את כספו? האם הוא צריך להוכיח משהו? להראות הכנסות כי הרוב לא מגובים בחוזים. וקשה להוכיח הכנסות במצב כזה?

"הקלות של הביטוח שהוא ללא הצהרת בריאות היות שמדובר במקרה תאונתי וללא הוכחת הכנסה ,והכי חשוב שהפוליסה מאושרת ומגובה לשווקה לשחקני כדורגל בליגות הנמוכות".

 

חשוב להבין שבימים אלה אין אף חברה או סוכנות ביטוח אשר מעניקה ביטוח שכזה לשחקני הליגות הנמוכות, וחברת הביטוח אופיר השיגה פוליסה משתלמת ביותר מאחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל, אשר תספק פוליסה איכותית ואמינה. 

 

טלפונים לבירורים וקבלת הסבר נוסף:

052-2248252

054-8086858

050-6879455

 

הוסף תגובה
תגובות