עראבה פירקה את הפועל סכנין

בסוף השבוע האחרון במגרש בכאוכב אירחה בני עראבה את הפועל סכנין במשחק ששפט אבירם מטמון. עראבה הייתה פייבוריטית וגם הצליחה לנצח בסיום 1:3 נהדר שנותן לה קצת אוויר במאבקי התחתית

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 04-12-2013
  • 08:30

בני עראבה הגיעה למשחק כשהיא במקום ה-15 בליגה עם ארבע נקודות בלבד במאזנה כאשר הפועל סכנין נמצאת במקום התשיעי עם 10 נקודות.

 

בני עראבה הצליחה להעביר לשירותיה את הבלם הצעיר  המצוין טארק שמאלנה ששחק בלידה הלאומית בעבר שפתח את העונה במדי אחווה עראבה מליגה א ועזב אחרי הנצחון בגביע על מכבי כפר כנא בגלל סיבות אשיות.המגן בהאא רבאח הצטרף גם לקבוצה.

 

בדקה ה-9מערוף כנאענה במבצע נהדר בינו לבין רשאד דראושה עושה 1-0  לעראבה ונפצע אחרי השער. פתיחת המשחק האגריסיבית הובילה לכך שבדקה ה 11 מערוף כנאענה של עראבה שנפצע יצא ובמקומו נכנס סאלח נמארנה.

 

מנאר דראושה חוגג שער (צילום: עלאא בדארנה)

 

אמיר טרביה יוצא פיראס זבידאת נכנס בשירות עראבה עם פתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-48  התקפה מהירה של הפועל סכנין נבלמה אצל טארק שמאלנה שנראה מצויין ויצב את ההגנה.

 

דקה 63  כדור ארוך של שמאלנה לכוון רשאד דראושה שהשתלט טוב וקבע 2-0  לעראבה.השער הזה עצבן את הספסל של סכנין והשופט הרחיק את אמיר טרביה שהוחלף במחצית בגלל דיבורים מיותרים. גם השוער של סכנין  שאדי מיעארי נכנס לפנקס הצהובים.

 

שחקן סכנין מוציא עוד כדור מהרשת.. (צילום: עלאא בדארנה)

 

דקה 77 מבצע ענק של מנאר דראושה שעובר את כל ההגנה של סכנין וקובע 3-0אחרי השער הזה כמאל אבו סאלח העצבני מקבל צהוב שני ומורחק מהמגרש.דקה 88פאדי זבידאת בועט כדור השוער של עראבה נדים סעאידה לא היה עירני וזה נכנס לרשת שער מצמק 3-1.

 

טארק שמאלנה בולם התקפה (צילום: עלאא בדארנה)

 

בסיום עראבה מנצחת 3-1, הפועל סכנין נשארה באמצע הטבלה במאזן 10נקודות אבל קרובה מאוד לתחתית .בני עראבה נשארה במקום ה 14 אבל כעת מאזנה הוא7  נקודות והפרש שערים משאיר אותה מתחת לקוו האדום, במרחק 3  נקודות מהמקום ה-8שבו נמצאת הפועל סכנין.  

 

טארק שמאלנה (מימין) ורשאד דראושה (צילום: עלאא בדארנה)

הוסף תגובה
תגובות