מג'דל כרום ניצחה את עכו 0:2

לעיני כמאה צופים באצטדיון בכאוכב הצליחה לנצח מג'דל כרום את אחי עכו למעשה לשמור על מאזן מושלם בדרכו של אימאן חלאיילה לעבר ליגה א'.

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 14-10-2013
  • 13:22

המועמדת לעלייה פגשה את אחי עכו במגרשה הביתי, ואם למישהו היה ספק מי תהיה הקבוצה שתנצח בסופו של דבר, לא לקח הרבה זמן עד שכל נוכחי האצטדיון הבינו: זה פשוט לא כוחות.

 

שתי הקבוצות ניצחו בשבוע שעבר במשחקיהן ונפגשו השבוע כאשר לכל אחת מהן באמתחתה שלוש נקודות. המחצית הראשונה התנהלה באופן זהיר וללא מצבים מיוחדים ליד השער.

 

שתי הקבוצות לפני המשחק...(צילום: עלאא בדארנה)

 

המשחק היה בשליטה מוחלטת של מג'דל כרום שהניעה כדור בעיקר במרכז המגרש, וגם אחי עכו החזיקה בכדור לסירוקין לקראת סיום המחצית הראשונה.

 

האורחים יצאו למספר התקפות מתפרצות אך נתקלו שוב ושוב בשוערה של מג'דל כרוםס רבאח-רבאח המצוין, אשר הצליח לבלום בגופו את כל ההתקפות של מג'דל כרום.

 

במחצית השנייה נכנס בשורות מג'דל כרום מוטי כל טוב הרכש החדש, והפיח רוח חיים בקבוצה שנראתה מתוסכלת מהבונקר של אחי עכו. גם אחמאד כנעאן נכנס במקומו של יאמן כנעאן.

 

(צילום: עלאא בדארנה)

 

במחצית השנייה כבר הייתה רק קבוצה אחת על המגרש כאשר שליטה מוחלטת של מג'דל כרום הובילה לבסוף לכך שהמארחים עלו ליתרון ראשון משער בדקה ה-60. רוברט רחייל קיבל כדור נהדר וגיגל לרשת מקרוב, 0:1 נהדר למג'דל כרום.

 

הלחץ נמשך ובדקה ה-65 בלאל סבע דהר מצד שמאל ועבר שלושה שחקנים, ובעט טיל אדיר לרשת! 0:2 למארחים, שנראו באקסטזה מהכפלת היתרון.

 

בילאל סבא, כבש גול אדיר לזכות קבוצתו. (צילום: עלאא בדארנה)

 

אחרי שספגה את שני השערים נזכרה אחי עכו מעט ליזום, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. הבלם הוותיק וקפטן בני לוד לשעבר חאתם כראיים בלט בניצחון הנהדר של המאמן אימאן חלאיילה.

 

איימן חליילה ואחמד סבא מתדרכים את קבוצתם...(צילום: עלאא בדארנה)

 

רבאח רבאח עצר את כל התקפות אחי עכו ושמר על שער נקי למחזור שני ברציפות (צילום: עלאא בדארנה) 

 

רשואן כריים שוער אחי עכו השנה ושוער מגד אלכרום שנה שעברה (צילום: עלאא בדארנה) 

 

מוחמד אבו ריא, חלוצה של אחי עכו. (צילום: עלאא בדארנה)

הוסף תגובה
תגובות