"אני מחכה למחזור הפתיחה"

אבי בבאי אשר יאמן בפעם הראשונה בחייו, אמור להוביל את הקבוצה החדשה מצליח מליגה ג' במחוז השפלה החדש לצמרת הטבלה: "אם יהיה פלייאוף השנה, אז המטרה היא להיות בצמרת"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 17-09-2013
  • 08:36

אבי בבאי גדל בהפועל רמת גן ואף זכה לשחק עימם בגביע אופ"א בעבר, אך בבאי עבר לא מעט קבוצות בליגה א', ב', וג'. בכל הקבוצות שהיה, הצליח לסייע יחד עם שחקני קבוצתו בעליות הקבוצות ליגה, והיה בורג חשוב מאוד בקבוצות בהם שיחק. 

 

לפני שנה וחצי, בגיל 29 בלם הקבוצה, אבי בבאי נפצע במשחק ליגה במדי עירוני מודיעין נגד ירוחם במגרש הביתי במודיעין ומאז, לא חזר לשחק כדורגל. בבאי מספר: "זה קרה במודיעין בליגה ג'. קרעתי את הרצועות בברך, שני המיניסקוסים, ומהפציעה הזאת לא יכולתי לחזור לשחק כדורגל. למרות גילי הצעיר (29) היה לי קשה מאוד לחזור לשחק כדורגל. הייתי צריך להשקיע הרבה זמן והמון כוחות על מנת לחזור למגרש, אך לצערי לא יכולתי לשאת זאת והחלטתי להתרכז באימון ולעזוב את חיי השחקן. התייעצתי עם מספר רופאים, הרופאים הכי טובים בבעיה שלי ובישרו לי: לכדורגל אני כבר לא אחזור".

 

אבי בבאי, (בצהוב) יתפקד כמאמנה של מצליח בליגה ג'. (צילום: לירן דורף)

 

החלום של אבי היה לאמן, אך אבי חשב שהחלום הזה יתרחש רק בעוד מספר שנים רחוקות הוא לא תיאר לעצמו שכבר בעונה הקרובה, הוא יעמוד על הקווים בתור מאמנה של הקבוצה החדשה בליגה ג' מחוז השפלה, עירוני מצליח. "הקריירה הסתיימה לי מוקדם מדי, אך לא בוכים על חלב שנשפך. פנה אליי יעקב ביטון ואיציק כהן שהם הבעלים של מצליח במחוז השפלה, והציעו לי להגיע לאמן את הקבוצה. המועדון עצמו הוא חדש. אנחנו בונים על שחקני המושב ומסביבו, נצרף בהמשך עוד 4-5 שחקנים כדי לחזק את הסגל ונהיה קבוצה טובה מאוד וישנה התרגשות קלה, כי בכל זאת אני שנה ראשונה מאמן ואני מחכה למחזור הפתיחה".

 

לא יהיה מוזר לעמוד על הקווים, לאחר תפקידך כבלם על המגרש?

"זה יהיה לי די מוזר, אך אני בטוח בעצמי, בטוח בשחקנים שיהיו איתי, ואני בטוח שיהיה מעניין ומהנה. כרגע, מצליח נבנתה על מנת לתקוע יתד בליגה ג', ואם יהיה פלייאוף השנה, אז המטרה היא להיות בצמרת ותמיד אני שואף למעלה. לעלות ליגה? רק הקדוש ברוך הוא יודע, האם זה יקרה".

 

אבי בבאי רצה להודות באופן אישי, לאישה שהייתה איתו בכל תהליך השיקום, אשתו האהובה גלוריה: "אני מודה לה מכל הלב, על כל התמיכה והעזרה ועל כך שהיא דחפה אותי לכך שאני אאמן כדורגל. היו רגעים לא קלים וכלל לא פשוטים ותמיד היא הייתה איתי, האמינה בי ותמכה בי בכל אשר רציתי. אני נשוי באושר פלוס שני ילדים ואני מקווה שמכאן, השמיים הם רק הגבול".  

 

אבי בבאי ומשפחתו היקרה. (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות