"רוצה קבוצה צעירה ורעבה"

הפועל סכנין מליגה ב' צפון א' עברה עונה קשה שכללה מאבקי הישרדות והרבה דפיקות לב. לבסוף הצליחה הקבוצה לשרוד בליגה ממש ברגע האחרון, והעונה המאמן עומר זבידאת לא מתכוון לעבור את אותו תסריט: "לא מתייחס לעבר"

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 16-09-2013
  • 09:04

עונה קשה עבר על הפועל סכנין. הקבוצה שרדה ממש במחזור האחרון במשחק המבחן מול אחווה חיפה. השנה, הנהלת הקבוצה החליטה שהספיק לה ובמועדון רוצים שקט. לכן, בהחלטה משותפת של כל הנוגעים בדבר החליטה ההנהלה לתת את המפתחות למאמן עומאר זבידאת, שנחשב לאחר המאמנים המוכשרים באיזור, אשר מאמן במחלקות הנוער של בני סכנין ואף העלה בעבר אני מכבי בענה לליגה ב'.


זבידאת הוא אחד המאמנים הכי מוכרים ובולטים בצפון בכלל, ובסכנין בפרט. בעונת 2011/2012 זכה עם קבוצת הנערים ב' של בני סכנין באליפות הליגה לנערים כאשר קבוצתו החזיקה במאזן של 25 ניצחונות מ-26 משחקים, והפסד אחד. הקבוצה אז כבשה 114 שערים וספגה רק 16. בהפועל סכנין קונים אפילו 60% מהמאזן הזה, והמאמן נשמע מוכן לאתגר החדש.
 

עומאר זבידאת, "רוצה לבנות קבוצה צעירה עם שחקנים רעבים לשחק" (צילום: עלאא בדארנה)


"אני מגיע לקבוצה אחרי עונה קשה שעברה עליה" אומר המאמן, "אני לא רוצה להתייחס לעניין הזה, לא הייתי שם ולא יודע אם היה משהו שונה אם הייתי"


המאמן מספר על השאיפות שלו לקראת העונה הקרובה: "אני רוצה לבנות קבוצה צעירה עם שחקנים שרעבים לשחק ולהצליח אני רוצה לגדל שחקנים, לשלב שחקנים של מחלקת הנוער של בני סכנין שלא משתלבים בליגת העל ולתת להם את ההזדמנות לשחק בכדי שיוכיחו את עצמם"

מי השחקנים הבולטים אצלך ?

"קודם כל כולם שחקני בית בקבוצה. אני לא מתכוון להביא שחקני רכש. יש לנו שחקנים טובים ומוכשרים בסכנין רק צריך לתת להם את ההזדמנות. סכנין מספקת שחקנים גם לקבוצות מהאיזור. לא חושב שיש מקום להביא שחקנים מחוץ לסכנין"


"יש לי קשר אחורי, עימאד בדארנה, שהוא גם שחקן קישור 50/50 מצוין" מספר זבידאת, "הוא אפילו שולב לפני שנים עם הבוגרים של בני סכנין במשחקי הליגה האירופאית. מלבד זאת, יש את הקשר/חלוץ מחמוד זבידאת שהוא גם שחקן מצוין. בכלל, צריך לתת לסגל קצת זמן ואני מאמין שיהיה בסדר"

יש שאיפות לעלות ליגה ?

"אנחנו מתכננים לשחק ממשחק למשחק. אני לא חושב על עלייה, יש לי המון עבודה בקבוצה, אבל אם באמצע עונה נראה שאנחנו מסוגלים ויש הזדמנות, אני לא אפספס אותה"

מה המטרות האישיות שלך ?

"אני כמאמן שואף לאמן קבוצה גדולה. תמיד שואף לאמן את בני סכנין הבוגרת בליגת העל. קידמתי הרבה שחקנים שהגיעו לשם, זכיתי באליפויות עם הקבוצות של מחלקת הנוער, הגיע הזמן שאני אאמן את הבוגרים ובעזרת השם החלום יתגשם"

הוסף תגובה
תגובות