בית"ר נהריה מתחזקת

ח'יראלדין פואד מכבי דליה אשתקד ונידאל חוגיראת הקשר האחורי, חתמו בבית"ר נהריה. תומר אסולין בתגובה: "נידאל ופואד , הם שני שחקנים מנוסים מאד שיעזרו לנו העונה" בקשר להגרלה תומר הוסיף: "אנחנו לא במצב לשפוט האם זאת הגרלה טובה או קשה, חייבים נקודות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-08-2013
  • 09:10

בית"ר נהריה, העולה החדשה לליגה א' צפון, ממשיכה לחזק את הסגל שלה, אמש חתמו שני שחקנים מאד משמעותיים בליגה א' צפון. המגן קשר, פואד ח'יראלדין ששיחק אשתקד במכבי דלית אל כרמל, ונידאל חוגיראת, הקשר האחורי המוכר והטוב שאומנם סיים את העונה שעברה בטעם מר כאשר ירד ליגה עם עירוני מעלות, אבל אסור לשכוח שמדובר באחד הקשרים האחוריים הטובים שיש לליגה א' צפון להציע.

ללא ספק בית"ר נהריה עושה רכש נאה ולאט לאט מסיימת את בניית הסגל שלה.

 

מימין לשמאל: תומר, פואד, נידאל ועוזר המאמן אייל הלטמן ואבי כץ מנהל הקבוצה.. (צילום: יח"צ)

 

שאלתי את תומר אסולין לגבי החיזוק והוא אמר: "נידאל קשר מנוסה וותיק בליגה א' כבר מספר שנים, אני מאד מאמין שבעזרת הנסיון שלו הוא ישרה הרבה ביטחון וקור רוח לחברה הצעירים שלנו. ולגבי פואד ח'יראלדין מדובר בבחור מאד מהיר וקשוח שרוצה מאד להצליח והוא מתאים מאד לסגנון משחק שלי"

 

מה אתה אומר על ההגרלה? יצא לכם בגביע את הפועל דלית אל כרמל בבית, ובליגה את אסי גלבוע בבית?

אנחנו לא במעמד לשפוט מהו משחק קל או מה משחק קשה. אנחנו קבוצה שעלתה ליגה השנה וכל משחק הוא מלחמת עולם עבורינו. בטח ובטח כשמדובר בקבוצה ברמה של אסי גלבוע. אני מאמין בבחורים שלי ומקווה שנבוא מוכנים לכל משחק.

 

מה לגבי חיזוק? האם יש עוד מישהו בדרך?

אין מישהו ספציפי, אבל עדיין חסרים לנו שחקנים בכמה עמדות כמו, בלם וקשר אחורי. אני מאמין שנחתים ואז נשלים את הסגל. בסה"כ בשלב הזה אני יכול להגיד שאנחנו די בשלבי סיום של בניית הסגל.

 

שיהיה בהצלחה!

 

 

הוסף תגובה
תגובות