תגובות
מכבי נווה שאנן ממשיכה בהכנות לעונה הקרובה, ולגולר נודע כי הבלם באסל טאהא נמצא על סף חתימה בקבוצתו של עמרי ביטון. טאהא, שנחשב לאחד הבלמים המובילים בליגה א’, צפוי לחזק את מרכז ההגנה של הקבוצה.
הבלם מגיע לאחר עונה מוצלחת במדי מכבי אחי נצרת, עמה חגג עלייה לליגה הלאומית, וכעת הוא קרוב לפתיחת פרק חדש בקריירה במדי נווה שאנן. אם לא יקרה שינוי של הרגע האחרון, טאהא צפוי להצטרף רשמית לקבוצה בימים הקרובים ולהוות תוספת כוח משמעותית לסגל שנבנה לקראת העונה החדשה

בקרוב בנווה שאנן? צילום עודאי ואכד