קובי רפואה מונה למנהל המקצועי של בני אילת

בני אילת יוצאת לדרך חדשה לקראת עונת 2026/27 עם מינויו של אחד מאנשי הכדורגל המנוסים בישראל לתפקיד המנהל המקצועי. המהלך מגיע כחלק משינוי ניהולי רחב במועדון במטרה לחזק את הקבוצה הבוגרת ואת מחלקת הנוער בשנים הקרובות.

  • על ידי: עידן לביא
  • 24-06-2026
  • 08:44

בני אילת הודיעה על מינויו של קובי רפואה למנהל המקצועי החדש של המועדון. רפואה, ששימש לאורך השנים כשחקן וכמאמן במספר מועדונים בכירים בכדורגל הישראלי, יוביל את המערך המקצועי של המועדון וייקח חלק משמעותי בבניית הקבוצה לעונות הבאות.

המינוי מגיע במסגרת השינויים שעובר המועדון לקראת עונת 2026/27,דוד ואטורי צפוי לקבל את זכויות הניהול של בני אילת ויצא לדרך חדשה עם חזון לקידום המועדון ברמה המקצועית והארגונית.

רפואה מביא עמו ניסיון עשיר הן מהתקופה בה שיחק בליגת העל והן מקריירת האימון שלו, שכללה תחנות משמעותיות בכדורגל הישראלי. בבני אילת מאמינים כי הידע, הניסיון והקשרים שצבר לאורך השנים יסייעו למועדון לבנות תשתית מקצועית חזקה ולהתקדם לעבר היעדים שהוצבו לעונות הקרובות.

במועדון רואים במהלך צעד משמעותי לעתיד, מתוך רצון להמשיך לפתח את מחלקת הנוער, לחזק את הקבוצה הבוגרת ולבנות מערכת מקצועית יציבה שתוביל את בני אילת קדימה.

קובי רפואה, יוביל את אילת לצמרת הכדורגל? צילום: רמי גרידיש

הוסף תגובה
תגובות