ליגה א' צפון - תחזית מחזור 29

עוד שני מחזורים נותרו לסיום העונה ויש לנו כבר עולה ללאומית ויורדת לליגה ב'. כל שנותר הוא לקבוע את המיקומים הסופיים הן בפלייאוף והן במשחקי המבחן. מי תנצח? הכל בתחזית של סוכנות D&A.

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 25-04-2024
  • 15:15

אז לאחר שנקבעו עולה ויורדת אנחנו לפני ההכרעות שיקבעו את המיקומים הסופיים ואת סדר משחקי הפלייאוף והמבחן.

אחי נצרת - עירוני נשר
אחי נצרת מבטיחה הישארות בצורה מעוררת הערכה כמו גם היריבה מנשר. אחי תגיע כדי לסיים את העונה בצורה טובה וספורטיבית ונראה שגם נשר שם כבר מתכוננים לעונה הבאה. התחזית: תיקו

 

הפועל כפר כנא - הפועל כאוכב
הפועל כפר כנא ממשיכה להיות הבדיחה העצובה של העונה למרות ששרדה בליגה. הקבוצה שהייתה מאריות הליגה בעונות שעברו הפכה להיות חברה קבועה בתחתית הטבלה בשנים האחרונות. טוב יעשו בכפר כנא אם יחשבו מסלול מחדש ויבנו משהו חדש ואיכותי עם חשיבה לטווח ארוך. כאוכב ירדה ליגה במחזור הקודם באופן רישמי ובמחזורים האחרונים עושה רושם שהקבוצה מתפרקת לחלוטין. בכאוכב חייבים לאסוף את השברים, להתארגן מחדש ולחזור במהירות לליגה א'. התחזית: כפר כנא תנצח.

 

שאקר סאקר, יוביל את נשר לניצחון על אחי נצרת? צילום: עובאדה אכילאת.

 

בני זלפה - מ.ס. קריית ים
זלפה סיימה את העונה עוד לפני חודש והקבוצה מגיעה לשחק ולהנות. במחזור הקודם זלפה הביסה את כאוכב והורידה אותה ליגה בלי חשבון. לעומתה, קריית ים לא מורידה את הרגל מהגז ורוצה להגיע לפלייאוף בכושר שיא, ממקום כמה שיותר גבוה  וכמה שיותר רחוק. במחזור הקודם היא סיימה בתיקו ואם הם רוצים את יתרון הביתיות בפלייאוף אסור להם לאבד נקודות לזלפה. תחזית: קריית ים תנצח.

 

הפועל רעננה - צעירי טייבה
רעננה כבר העפילה ליגה והשיגה את המטרה אליה היא כיוונו שם מתחילת העונה. הראש יהיה כנראה כבר בהכנות לליגה הלאומית. טייבה חייבת לנצח כדי להיות זו שתארח במשחק המבחן ולכן אסור לה למעוד. התחזית: טייבה תנצח.

 

מ.ס. טירה - צעירי כפר כנא
טירה בעונה טובה מבחינתה וממוקמת במקום השני בטבלה והיא רוצה לסיים שם כדי לזכות ביתרון הביתיות בפלייאוף. בטירה יש סגל שיכל היה לעלות ליגה אך הקבוצה סבלה מחוסר יציבות מקצועית ואיבדה המון נקודות מיותרות. צעירי כפר כנא סיימה את העונה ומנצלים את המשחקים כדי להשביח שחקנים צעירים לשנים הבאות. התחזית: טירה תנצח

 

 

טייבה רוצה לחגוג גם מול רעננה. צילום: אמיר חאג יחיא

 

אתא ביאליק - הפועל באקה
משחק בין שתי קבוצות שרק נקודה מפרידה בינהם בטבלה. אתא ביאליק במקום השלישי עם 53 נקודות, רוצה להמשיך ביכולת הטובה ולהגיע
לפלייאוף כשהיא במומנטום. מנגד באקה עושה עונה מצוינת, משחקת כדורגל התקפי וחיובי ובגדול יש שם יופי של קבוצה שיכולה לנצח את כל הצמרת בכל יום נתון. התחזית: תיקו

 

מכבי נוג'ידאת - מגדל העמק
נוגיידאת מגיעים למשחק שיכול להבטיח להם את יתרון הביתיות במשחק המבחן וכשהיא סופרת 3 משחקים ללא הפסד. על מנת לשרוד, זו היכולת שהיא צריכה להמשיך איתה במשחקי המבחן.  מגדל העמק סיימה את העונה והיא מגיעה למשחק כדי ליהנות.  הראש שם הוא כבר בעונה הבאה. התחזית: נוג'ידאת תנצח.

תחזית של סוכנות השחקנים D@A.

הוסף תגובה
תגובות
  1. טייבה תנצח ברעננה חחחח. איזה תחזיתן (ניר 25-04-2024, 15:43)
    זה משחק ההכתרה של רעננה.אם וכן אולי טייבה יוציאו תיקו.גם בנוער של רעננה ננצח את טייבה
  2. תיקון קטן להימור (בני 25-04-2024, 17:50)
    רעננה-טייבה X..אתא ביאליק-בקה אל גרביה 1
  3. שחקנים (כפר קנא 26-04-2024, 09:04)
    יש כמה שחקנים מצטיינים כמו ארמני עומר השוער ורוי החלוץ שהכניס 20 גולים וכמובן אישם וברטי