8 שחקנים מ.ס. טירת הכרמל זומנו לחקירה

על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר לא פחות מ 8 שחקני מ.ס. טירת הכרמל מליגה ב' צפון קיבלו זימון לחקירה בנוגע לחשד למשחק לא כשר. יו"ר הקבוצה, רוני לניאדו: "לא יודע במה מדובר. מדובר בשחקנים שחלק מהם כבר לא משחקים אצלנו". מההתאחדות:"חקירה על משחק מלפני שלושה חודשים".

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-04-2024
  • 14:08

ההתאחדות לכדורגל הצהירה בתחילת העונה כי תילחם בתופעת ההימורים הלא חוקיים. במסגרת מלחמה זו הועבר סעיף בתקנון כי במקרה של חשד לכשרות משחק, ניתן להזמין שחקנים לחקירה. 

 

ממקורות נודע לאתר גולר כי לא פחות מ-8 משחקני מ.ס. טירת כרמל מליגה ב' צפון ב' זומנו בימים האחרונים לחקירה. כאשר השחקנים והמועדון לא יודעים על מה מדובר. איזה משחק כביכול החקירה נפתחה? ומה צפוי להיות בחקירה.

 

רוני לניאדו יו"ר מ.ס. טירת הכרמל מסר בתגובה: "אין לי מושג על מה מדובר. אני רק יודע שהתקשרו אלי וביקשו טלפונים של שחקנים שיגיעו לחקירה. הזמינו כאלה שלא משחקים אצלנו כבר 3 חודשים ועוד כמה ילדים צעירים. אנחנו לא מבינים על איזה משחק מדובר. מה בכלל הם רוצים לדעת ומה הם מחפשים.אנחנו מועדון נקי ולא חוששים להיחקר ושרק הצדק יצא לאור".

האם יש חשד לגבי משחק מסויים?

הוסף תגובה
תגובות
  1. סיסו (אחמד 04-04-2024, 14:36)
    סיסו סיסו אחלה גבר חחחחחח
  2. התאחדות כושלת (דני 04-04-2024, 16:09)
    חוקרת את כל הצדיקים וחוקרת לפי כתבות פה באתר אין כלום כי לא היה כלום לא מפריע לכם תיקו סגור בין סכנין לריינה בליגת העל מתעסקי במכבי בש וטירת הכרמל