ליגה א צפון - נבחרת המחזור ה-24

רעננה עלתה מעשית ללאומית, באקה נעצרה מול טייבה וטירה ניצחה את נוג'דאת ונצמדת לבאקה. בתחתית כאוכב ניצחה את פאחם ונצמדה למדורגות מעליה. מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-04-2024
  • 11:49

אז מה הנה לנו בסופ"ש האחרון. רעננה חגגה עליה, טירה חגגה על חשבון נוג'ידאת, באקה נעצרה בבית וכאוכב עדיין בחיים. המצטיינים:

שוער: דורון מיכאלי (מ.ס. קרית ים)

שוערה המצויין של קריית ים היה במיטבו מול בועיינה. היו לו כמה הצלות ענקיות והוא ללא ספק חתום על הניצחון הגדול של קבוצתו.

 

דורון מיכאלי, השוער המצטיין של המחזור ! צילום: חגאג רחאל

 

הגנה:

אליאס זאנה (טירה) המגן – קשר של טירה היה מצויין מול נוג'ידאת, שלט במרכז המגרש במחצית הראשונה ובשנייה כשעבר לשחק כמגן היה מצוין וכמובן סיים עם בישול השער האחרון.

 

שני סלם (מגדל העמק) משחק נהדר לבלם מגדל העמק, שהרוויח את מקומו בגדול. נלחם על כל כדור, לא אפשר ליריב להגיע למצבי הבקעה וכמובן כבש את שער הניצחון לזכות קבוצתו.

 

מוחמד מוראד (הפועל כאוכב) מגינה השמאלי של כאוכב סגר היטב בהגנה, תמך רבות בהתקפה והיה מצויין שבוע שני ברציפות.

 

שני סלם, הבלם המצטיין של המחזור! צילום: יח"צ

 

קישור:

יונתן פרבר (הפועל רעננה) המנוע של רעננה במרכז המגרש, היה מעורב בכל ההתקפות של קבוצתו וגם חתם את תוצאת המשחק עם שער יפה.

 

 עילאי שושן (קרית ים) קשרה הצעיר של קרית ים, נכנס למשחק במהלך המחצית השניה והביא את השינוי שעזר לקבוצתו לנצח. בישל שער והיה בעל הבית במגרש.

 

ראול גרשומוב (מ.ס. טירה) קשרה המצוין של טירה היה נייד מאד ומעורב בכל מהלכי המשחק. ייצר מצבי הבקעה לחבריו ובישל את השערים לשלום אדרי ומחמוד חופאש.

 

אמג'ד סולימאן (אחי נצרת) קשרה של אחי נצרת, חזר מפציעה ארוכה ובגדול למרכז המגרש. ניהל את משחק קבוצתו, ייצר מצבים לחבריו והיה נייד מאד.

 

עילאי שושן, נכנס למשחק ועשה את השינוי עבור קרית ים. צילום: עדי דטליס

 

התקפה:

עמית תשובה (צעירי טייבה) חלוצה הצעיר של טייבה, עשה הרבה תנועה בחלק ההתקפי, היה מסוכן מאד ליד השער וכבש שער שעזר לקבוצתו לסיים בתיקו מול באקה החזקה.

 

פיראס תלחמי (אחי נצרת) חלוצה של אחי נצרת, סיכן רבות את שער היריבה, הגיע למצבי הבקעה ואף כבש שער שהביא ניצחון חשוב לקבוצתו.

 

זן שלאטה (הפועל כאוכב) חלוצה המוכשר של כאוכב שכבש שבוע שני ברציפות. היה פעיל מאד לאורך כל המשחק ואין ספק שזוהי אחת ההחתמות המשמעותיות בקבוצתו של חנא פרהוד.

 

מאמן: פטריסיו סייג (הפועל מגדל העמק) חנא פרהוד עשה ניצחון גדול עם כאוכב על אום אל פאחם אבל מעל כולם הרשים השבוע פטריסיו סייג, מאמנה של מגדל העמק שבניהול משחק מצוין, ניצח את צעירי כפר כנא והשאיר את קבוצתו בליגה הרבה לפני סיום העונה. שאפו!

הוסף תגובה
תגובות
  1. הבחירה של סייג לא נכונה צעירי כפר כנא הפסיקו להתאמן ולשחק (ראמי 02-04-2024, 12:25)