ליגה א' דרום - נבחרת המחזור ה-24

המוליכות איבדו נקודות, מודיעין מנצחת את נורדיה ועוקפת את דימונה. בתחתית מרמורק ובקעת הירדן מסיימות בתוצאות תיקו דרמטיות. מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-04-2024
  • 16:15

איזה מחזור דרמטי היה לנו בסופ"ש האחרון בליגה א' דרום. תיקו משוגע בדרבי הקטן של ת"א, שערי שוויון דרמטיים של מלאכי ודימונה, חגיגה של הפועל הרצליה ועירוני מודיעין אחת שעלתה למקום השני.

 

המצטיינים:

שוער: אופיר קרצו (מכבי יבנה) שוערה של יבנה היה מצויין מול עירוני אשדוד כשהשיא היה לקראת סיום המשחק כשעצר את התקפת היריבה ועזר לקבוצתו לנצח את אשדוד במשחק חוץ.

 

הגנה:

איתי שור (הפועל הרצליה) מגנה הימני של הרצליה היה מצוין מול לוד, סגר היטב בהגנה וייצר מצבים מסוכנים לחבריו. אין ספק כי צפוי עתיד מזהיר למגן הצעיר שהגיע מהפועל כפ"ס.

 

עומר בוארון, כוכב המחזור של אתר גולר! צמד שערים שלו מול שמשון ת"א. צילום: אבי רביבו

 

טום מרדכי (ירמיהו חולון) בלמה של חולון היה מצויין מול שעריים. עצר את התקפות היריבה ומנע בכמה הזדמנויות ספיגה. בלם צעיר, בנוי היטב שבעתיד יחזור לליגות הגבוהות.

 

לירוי רביבו (אדומים אשדוד) מגינה השמאלי של אדומים אשדוד היה מצוין מול כפר קאסם, סגר היטב בהגנה וייצר מצבים טובים לחבריו. בישל שער ובנה מצבים מהאגף שלו לחבריו.

 

קישור:

אורי זוהר (שמשון ת"א) קשרה המוכשר של שמשון ת"א היה פעיל מאד במשחק מול כפר שלם, כל כדור עבר דרכו, ייצר מצבים לחבריו, בישל וכבש. היה פשוט נפלא.

 

אור דעבול (עירוני מודיעין) קשרה של מודיעין היה הברומטר של במרכז המגרש, חילץ כדורים מהיריבה, הוציא את חבריו להתקפות מעבר וכבש שער חשוב שעזר לקבוצתו לנצח.

 

נהוראי בורה (הפועל הרצליה) קשר הכנף של הרצליה כובש משחק שני ברציפות צמד שערים ועוזר לקבוצתו לנצח. הטריד את הגנת לוד והיה הכי טוב על המגרש.

 

מאור אסור (ירמיהו חולון) מה עוד אפשר להגיד על הקפטן הוותיק של חולון שלא נאמר? כבש צמד שערים והיה חתום על הניצחון. מציג העונה יכולת נהדרת וסוחף את קבוצתו לניצחונות.

 

גיא אמסלם (עירוני מודיעין) קשר הכנף של מודיעין, הטריד את הגנת נורדיה, הפגין עם שליטה טובה בכדור וכמובן כבש שער חשוב שעזר לקבוצתו לנצח.

 

מאור אסור, המנהיג של חולון הוביל אותה לעוד ניצחון. צילום: יח"צ

 

התקפה:

עומר בוארון (הפועל כפר שלם) -כוכב המחזור של אתר גולר- גולר אמיתי ובחסד. כבש שני שערים מול שמשון ת"א ולא הפסיק להטריד את הגנת היריבה.

 

אור אשכולי (בקעת הירדן) חלוצה של בקעת הירדן, לא הפסיק להטריד את הגנת היריבה, היה מסוכן מאד ליד השער של היריבה וכמובן כבש את השער הראשון.

 

מאמן: חי אבייב (שמשון ת"א) חנן אזולאי ובקעת הירדן עצרו את דימונה, עידן דוד עשה ניצחון גדול על לוד אבל מעל כולם הרשים השבוע מאמן שמשון ת"א חי אבייב ששוב עצר את כפר שלם לאחר 7 ניצחונות רצופים! שאפו ענק למאמן הצעיר והסופר מוכשר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה מיקומה בטבלה של מכבי שעריים (קריטי 03-04-2024, 05:23)
  2. מה אתה מרים לחי (מור 03-04-2024, 08:03)
    על מה אתה מרים לחי אבייב, בגול הרביעי לכפר הוא כבר שם טיטול מרוב שהיה בלחץ, השוער של הכפר פישל