עושה זאת שוב: קרית ים מנצחת את בועיינה

קריית ים כבר מזמן לא הפתעה, היא קבוצת צמרת לכל דבר ועניין בליגה א'. לקח שם קצת זמן לייצב את המערכת והגעתו של מאור סיסו, אכן עשתה זאת. העלייה הישירה כנראה ברחה, אז הפלייאוף העליון הוא המטרה ובקצב הזה היא תגיע לשם. ביום חמישי ניצחה הקבוצה את בועיינה מהתחתית.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 30-03-2024
  • 07:39

למרות שעלתה רק העונה מליגה ב', קריית ים אינה נחשבת הפתעה. בקיץ בנו שם סגל לעליית לעגה נוספת אולם הדברים לא עבדו כמו שצריך, הקבוצה איבדה נקודות והחליפה מאמן והפסגה קצת ברחה לה. למרות זאת, עדיין מדובר בקבוצת צמרת לגיטימית כשהגעתו של המאמן, מאור סיסו יצבה את השורות וכרגע המטרה שם היא להבטיח מקום בין 5 הגדולות.
אמש (חמישי) הם הוכיחו זאת נגד הפועל בועיינה מהתחתית. המשחק התחיל בסערה עבור קרית ים כאשר אליאור סיידר כבש בדקה ה-15. עם זאת, במחצית השנייה הפועל בועיינה השוותה משער של חאמד סולימן. השער הזה כנראה רק הרגיז את קריית ים שכן מיד לאחר מכן כבשו שני שערים ע"י עמית מזרחי וארתור אליניקוב.

 

עילאי ששון, מהמצטיינים בקרית ים. נכנס למשחק בישל שער והביא את הניצחון. צילום: עדי דטליס

 

הניצחון של קריית ים וההפסד של צעירי כפר כנא פתח בין השתיים פער של 9 נקודות כשרק משהו מאד בלתי צפוי ישאיר את קריית ים מחוץ לפלייאוף. 

 

 אליניקוב, כובש השער השלישי אמר בסיום:  "תמיד כיף לנצח. היינו טובים, רצנו ונלחמנ אחד בשביל השני, מקווה שנמשיך ככה עד סוף העונה".

 

איך העונה השנייה שלך בקריית ים?
"מרגיש מצוין, המועדון שהפך לבית עבורי. שמח שקיבלתי אמון מהמערכת ואני יכול להחזיר לה על המגרש".

 

איך אתה מרגיש שהשתפרת מהעונה שעברה?
"המועדון נותן לנו את כל הכלים ואת כל השקט לעשות את מה שאנחנו יודעים ואין יותר טוב מזה". 

 

איך זה להתאמן תחת מאור סיסו?
"מאז שסיסו הגיע הוא שינה אותנו כקבוצה, בין אם זה מקצועית וגם מנטלית. לי אישית את כל הביטחון שבעולם לשחק את המשחק שאני יודע. מאז הגעתו אני מרגיש שהשתפרתי מאד".

כובשים השערים חקרית ים. צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפוך גוטה הפוך איך אמש? המשחק בחמישי (הפוך גוטה הפוך איך אמש? המשחק בחמישי 30-03-2024, 09:12)
  2. כלום (אבי 30-03-2024, 13:14)
    לא תגיעו לכלום אתם קבוצה פח