תחזית ליגה א דרום- מחזור מספר 22

חננאל עייאש, יו"ר מועדון ספורט דימונה, ומנהל מחלקת הנוער, אוהב את ליגה א׳ מאוד (כמובן שואף להתקדם יחד עם מ.ס דימונה לליגה הלאומית). "וכבוד הוא לי לנסות לתת מהידע שלי את התחזית השבועית לאתר ׳גולר׳ בהצלחה לכולם.

  • על ידי: אתר גולר
  • 14-03-2024
  • 16:11

ונעבור למשחקים:

מ.ס דימונה - א.ס אשדוד
פה אני קצת משוחד, אבל עדיין מאמין גדול בסגל שלנו. אשדוד קבוצה חזקה עם מאמן מנוסה כמו ויקטור גניש. עדיין אני מאמין שבבית ובכושר הנוכחי מ.ס דימונה תנצח. 

 

עירוני מודיעין - מ.כ חולון
שתי קבוצות פלייאוף לכל דבר, מאומנות היטב ע"י מיטב המאמנים מצד אחד ארז בנודיס מצד שני מוסא בן חיים. שתי הקבוצות רוצות לסיים בין 5 הראשונות. תיקו יעשה טוב לשתיהן ולכן אני חושב גם שייגמר בתיקו.

 

קהל עירוני אשדוד. הביאו מאמן ורואים תוצאות. צילום: דדי ברק

 

מכבי שעריים - הפועל בקעת הירדן
הבקעה מגיעה למגרש הכי קשה בליגה ועדיין נאבקת על חייה בליגה. שעריים אחרי ניצחון בדרבי אך גם לה קשה במגרש הביתי בגלל התנאים. שעריים עם שיא ההתלהבות אחרי הדרבי מול הבקעה שחייבת את הנקודות.
תיקו.

 

עירוני אשדוד - שמשון ת״א
עירוני אשדוד אחרי רצף של 4 ניצחונות מאז הגעתו של אורי קרגולה. נתון מדהים לכשעצמו! שמשון ת״א קבוצה מאומנת עם מאמן שאני אישית מאוד אוהב ומעריך, חי אבייב. שמשון חזקה מאוד שאחרי ההפסד למודיעין לא תרצה להיגרר לרצף הפסדים. אני חושב שהיא תנצח.
ניצחון לשמשון

 

מכבי קרית מלאכי, חייבים לנצח את הרצליה כדי לא להסתבך. צילום: דוברות מלאכי

 

נורדיה ירושלים - מכבי יבנה
ביתר נורדיה חייבת עוד 3 נקודות על מנת להבטיח הישארות, יבנה קבוצה כל כך כשרונית ובלתי צפויה שיכולה לנצח כל קבוצה אבל גם להפסיד לכל קבוצה. משחק שקול שיסתיים ככה.
תיקו.

 

מכבי קרית מלאכי - הפועל הרצליה
מלאכי חייבת לחזור לנצח אחרת היא תסתבך בתחתית וגם תעשה את זה לעיני הקהל הנפלא שלה. הרצליה קבוצה טובה עם חוסר ביטחון כשגם היא יודעת שהפסד נוסף יכול לגרור אותה למאבקים. שתי קבוצות חייבות את הניצחון. 
ניצחון בית לקרית מלאכי

 

דניאל אגמי, הכוכב הגדול של לוד העונה. ינצח גם את שמשון כפר קאסם? צילום: אבי רביבו

 

הפועל לוד - שמשון כפר קאסם
הפועל לוד מגיעה אחרי תיקו עם יבנה לאחר שכשכבר הייתה בפיגור 2:0 וחזרה יפה. בבית שלה היא חייבת לעשות את זה. שמשון קאסם מגיעה בלי שני שחקני מפתח חשובים, חמדיה ועומרי עאמר אבל אחרי ניצחון חשוב על קרית מלאכי. לוד עדיפים.
ניצחון ללוד.

 

הפועל כפר שלם - הפועל מרמורק
כפר שלם קבוצה מאומנת היטב, מקום ראשון עם רצף של 5 ניצחונות חשובים ורוצה להמשיך לנצח. מנגד מרמורק, מועדון ענק, חבל אם ירדו ליגה כי יש להם קהל נהדר שמעודד ושר לאורך כל המשחק כל משחק. לא יביאו ניצחון מול הכפר.
ניצחון קל לכפר שלם.

חננאל עייאש, האם יצליח לנחש את המשחקים?

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפועל הרצליה יורדים בעזרת השם (גרגמל 14-03-2024, 16:24)
    קבוצה גרועה הנהלה זבל מאמן ביצימוש. רק מכבי מכבי
  2. דימונה תרחמו עלינו (גילי 14-03-2024, 17:19)
    תנו אחד שתיים ומספיק אנחנו קבוצה מתה
  3. להוקיע אותם מכורים (מכירות משחקים 15-03-2024, 21:58)
    שלא יזכו לשחק כדורגל יותר איתי אלקסלסי וליאור חדריאן הזבלים שמכרו שבוע שעבר לכפר שלם