ליגה א' – סיכום מחזור 21

עוד לא הספקנו להתאושש מהמחזור הקודם וכבר נחת עלינו המחזור הנוכחי. בדרום: כפר שלם ודימונה ניצחו, שמשון ת"א הפסידה, הדרבי של רחובות כחול ועירוני אשדוד עם ניצחון 4 רצוף. בצפון: רעננה נתנה בראש, תיקו בדרבי של בועיינה-נוג'ידאת, נחלצה מהמקום האחרון ואתא ביאליק ממשיכה בשלה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-03-2024
  • 17:08

איזה יופי של מחזור היה לנו, לפחות בינתיים כשהבשורה העיקרית היא שבעצם אין בשורה ורוב הקבוצה שמרו על מקומן פחות או יותר.

 

ליגה א' דרום:

 

אדומים אשדוד – הפועל כפר שלם 2:0

אם מישהו בדימונה חשב שכפר שלם תיעצר באשדוד, אז הוא טעה. החבורה של נעם שוהם רושמת ניצחון רביעי רצוף והפעם 0:2. דין סופר (30) והשחקן הכי חם בליגה, מולאט גברה (55) כבשו לזכות המוליכה.

 

הפועל הרצליה – מ.ס. דימונה 4:1

מחצית ראשונה פנומנלית של האורחים. סתיו פיניש (14), גיל חדד (21, 44) ועומאר אלדאדה (38) כבשו לזכות הדרומיים ששמרו על הפער מכפר שלם. הרצליה רק צימקה לקראת הסיום.

 

שמשון ת"א – עירוני מודיעין 2:0

אם עד המחזור הקודם השמשונים ספרו 8 משחקים ללא שער חובה, הרי כעת הם כבר רושמים שני הפסדים רצופים וללא שער חובה. איש המשחק של מודיעין היה אלי אלבז שכבש את הראשון מחצי מגרש (!!) בדקה ה-48, גיא אמסלם (85) מבישול של אלבז חתם את התוצאה ומודיעין כבר שלישית.

 

האם זה הסוף של מרמורק בליגה א? צילום: דוברות מרמורק

 

הפועל מרמורק – מכבי שעריים 1:0

איום צו הסגירה הוסר והמשחק התקיים בסופו של דבר ובו נקמו הכחולים על התבוסה בסיבוב הקודם כשניצחו 0:1 משער של יובל פיבן בדקה ה-70. שעריים נושמת קצת אוויר, מרמורק תקועה עמוק במרתף הטבלה.

 

הפועל בקעת הירדן – עירוני אשדוד 1:0

מי יעצור את החבורה של אורי קרגולה. ניצחון רביעי רצף (!!) למאמן ובקצב הזה אפשר לחלום שם כבר על הפליאוף העליון, אולי. שער דרמטי של עמית מנייסקו בדקה ה-87 הכריע את המשחק ואשדוד כבר מתקרבת לחמישייה הראשונה.

 

מכבי יבנה – הפועל לוד 2:2

את הקבוצה של יוסי חכים הספידו במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:2 ליבנה משערים של עודד בירו (25) ולירון אלמליח (40). הלודאים לא ויתרו והשוו משערים של ירין אסולין (70) ודניאל אגמי (82) והמאמן החדש של לוד עדיין ללא הפסד.

 

מודיעין כבר שלישית. הכובשים של מודיעין אלבז ואמסלם (יח"צ)

 

ירמיהו חולון – נורדיה ירושלים 0:0

תיקו מאכזב שהשאיר את הקבוצות במקומן. חולון עדיין בעמדת זינוק אל הפלייאוף העליון, נורדיה רק 7 נקודות מהאזור המסוכן.

 

שמשון כפר קאסם – מכבי קרית מלאכי 0:1

שער אחד קטן של איברהים בדיר הספיק לכפר קאסם כדי לעלות למקום ה-13 בו בסופו של דבר נשארים בליגה ולסבך את יתר שכנותיה. כפר קאסם ניצחו את קרית מלאכי שלמעלה ממחצית שיחקו בעשרה שחקנים לאחר שהורחק הקשר סאלח סעדיה. משחק נהדר לשוער כפר קאסם איציק שולמייסטר שממשיך להציג יכולת מרשימה ובעיקר להביא נקודות לקבוצתו. 

 

ליגה א' צפון:

 

מכבי אתא ביאליק – הפועל מגדל העמק 0:1

תענוג לראות את החבורה מהקריות שממשיכה להתבסס בחלק העליון. שער עצמי של מגדל העמק בדקה ה-89 חרץ את גורל המשחק והאורחים רשמו שוב, הפסד קטן.

 

הפועל בועיינה – מכבי נוג'ידאת 1:1

חלוקת נקודות בדרבי התחתית של המועצה המקומית. מחמוד אבו עיאש העלה את הפועל בועיינה ליתרון בדקה ה-32, ראשיד עדאוי השווה בדקה ה-60 והשאיר את הסטטוס קוו בתחתית בעינו.

 

צעירי טייבה – עירוני נשר 1:2

ניצחון חשוב מאד למארחים. עודאי שלאעטה כבש את השער הראשון בדקה ה-40 ובמחצית השניה היה זה המגן בן כהן והחלוץ מוראד אבו ענזה שהפכו את התוצאה בתוך שתי דקות והצילו את טייבה מנשירה למקום האחרון. יום שישי משחק העונה נגד כאוכב. 

 

צעירי כפר כנא – הפועל כאוכב 4:3

משחק קצבי שהוכרע בסופו של דבר לטובת המארחת שרוצה פלייאוף עליון. כאוכב הוליכה, כפר כנא עשתה מהפך, 1:2, כאוכב השוותה, כפר כנא הוליכה שוב אך המילה האחרונה של האורחים שבמהפך ענק ניצחו 3:4 אבל לא נחלצו מהמקום האחרון בגלל הניצחון של טייבה.

 

צעירי אום אלפאחם – אחי נצרת 2:0

אחי נצרת עם הגב לקיר במטרה לא להסתבך במאבקי התחתית עשתה את העבודה כשהשיגה ניצחון חשוב משערים שהבקעו בדקה ה-20 ובדקה ה-85.

 

הפועל רעננה – הפועל כפר כנא 0:6

חניכיו של אסי אלימלך התפוצצו על היריבה האומללה. ניר עזריה כיכב עם שלושער, מג'ד איבריה, ליאל דרעי ואחמד רביע כבשו את היתר. רעננה ממשיכה להגדיל את הפער בצמרת והליגה הלאומית נראית קרובה מתמיד.

 

עירוני באקה אל גרביה – מ.ס. קריית ים 1-2

הריצה המטורפת של מאמן קרית ים מאור סיסו וקבוצתו נעצרה כשפגש את מוחמד עוואדי וקבוצתו מבאקה. באקה ניצחה ועלתה למקום השני. לבאקה כבשו כרים בלעום ושאדי מסורוואה. באקה במשחק נהדר מנצחת את קרית ים החזקה. 

 

מ.ס. טירה – הפועל בני זלפה 1-1

טירה ממשיכה לאבד גובה ואם חשבנו שקבוצתו של חיים סירוטקין יכולה לעות ליגה אז ביכולת ובעיקר בתוצאות שהקבוצה משיגה לאחרונה אנחנו בספק אם היא תיכנס לפלייאוף העליון. בני זלפה צברו עוד נקודה שיעזור לה להגיע לעונת הרחצה מהר יותר. 

שחקני כפר שלם חוגגים עוד ניצחון גדול.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים מה צה צה (רפי 12-03-2024, 18:18)
    אדון אוהד רון עכשיו תעשה כתבה מי הקבוצה הבכירה בעיר רחובות תפסיק ללקק לחופי בשנה הבאה מרמורק ליגה ב שעריים מה מה מה
  2. כוכב (סמיח 12-03-2024, 20:09)
    משחק מכור בין כוכב לכפר כנא חחחחחה התאחדות בדיחה כוכב עשו שני נצחונות במכירת משחקים 3:0 נגד זלפה והיום נגד כפר כנא 4:3
  3. בושששששששה כפר כנא אין לכם בושה מוכרים משחקים (טייבה 12-03-2024, 21:21)
  4. בושה וחרפה של כדורגל (אייל 13-03-2024, 07:25)
    כאוכב מנצחים את צעירי כפר קנא???בושה וחרפה לכל הכדורגל הישראלי צריך היה לעצור את כל השחקנים מיד זה מכירה אשכרה,והדרבי של נוגידת??כל התוצאות סגורות לפני המשחק איפה המשטרה איפה ההיתאחדות לכדורגל איפה??אתם עיוורים??
  5. פלג כוכב (שחקן שחקן פלג 13-03-2024, 07:54)