איחוד ברחובות? לא בטוח

הדיבורים על איחוד בין מרמורק לשעריים עתיקים כמו הדיבורים על השלום במזרח התיכון. זו בערך ההקבלה. ההערכה היא גם ששניהם כנראה לא יקרו בטווח הנראה לעין. מדוע? אגו. שלא יספרו לכם סיפורים שההנהלות התחלפו והתנאים בשלים. מחר הן נפגשות לדרבי. האחרון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-03-2024
  • 16:14

האמת שדי עצוב לראות את שתי הקבוצות של רחובות משתרכות להן בתחתית הטבלה של ליגה א', כבר כמה שנים ששתיהן מדשדשות להן שם. כזכור, שעריים ירדה בעונה שעברה לליגה ב' אך שרדה עקב התפרקותה של עירוני כסייפה, העונה עושה רושם שמרמורק תהיה בסרט דומה, רק מה? היא עלולה לרדת אוטומטית וללא סיכוי לשרוד.

 

אז למה מדברים על דווקא עכשיו על איחוד ועוד לפני הדרבי החשוב?

זה לא סוד ששתיהן בבור כלכלי עמוק. מעבר לחובות השוטפים, שעריים מתמודדת עם חוב של 320 אלף ₪ אותו היא צריכה לשלם לגיא לוי בעקבות פסיקת בית המשפט לטובתו אי שם בקיץ 2023. מרמורק מתמודדת עם בור המוערך ב-400 אלף ₪ אותו השאיר הספונסר הקודם, מוטי אברג'יל. 720 אלף ₪ וזה עוד מבלי לדבר על חובות לשחקנים וספקים שכנראה עדיין עומדים, בקיצור מיליון ₪ לפחות. בשתי הקבוצות מקווים כי ראש העיר החדש שנבחר, יכניס את היד אל הכיס ויכסה את החובות בתמורה לאיחוד שיביא למעשה לצמצום התמיכות בקבוצות.

האומנם? האם מחלקות הנוער גם יתאחדו? בספק גדול. לא נראה לי שמי מהצדדים יוותר על השמנת והרי החלק הארי של התמיכות אמור להגיע על מחלקות הנוער, מה שלא תמיד קורה בפועל. הכספים בסופו של דבר עוברים לכיסוי חובות הבוגרים.

 

ויש גם אצטדיון חדש שראוי בהחלט לקבוצה בליגה הלאומית, לפחות. בקצב הזה, אף אחד מהן לא תגיע לשם בזמן הקרוב. אולי ביחד? אז למה לא יהיה איחוד? בגלל אגו. בואו נהיה אמיתיים, אהבה גדולה בין המועדונים, אין. בעונה שעברה, במרמורק כמעט צהלו בקול ששעריים ירדה ליגה והתאכזבו בגלוי שקבוצה נשארה בליגה א'. מה לעשות? אין כמו שמחה לאיד ובמיוחד שמדובר במשהו מושרש. נכון, ההנהלה במרמורק התחלפה, אבל רק למראית עין. הנפשות הפועלות הן אותן נפשות, גם אם הן נמצאות מאחורי הקלעים.

 

ויש את הזהות העצמית. איך יקראו למועדון המאוחד? עירוני רחובות? בני רחובות? איך אפשר יהיה לקשור את האוהדים לשם החדש אחרי ששנים הם התרגלו למרמורק ושעריים. תראו מה קרה באשדוד. איך בגלל האיחוד כל האוהדים פשוט הפסיקו לבוא. אם אין זהות, אין אוהדים.

 

אתם רואים סרט שאוהדי מרמורק ואוהדי שעריים מעודדים יחד את אותה הקבוצה? גם ככה האוהדים של שתי הקבוצות הפסידו לבוא למשחק. ושוב, מה עם מחלקות הנוער? תהיה מחלקה אחת? להיכן ילכו כל אלה שלא יקלטו באיחוד? מי יגזור את הקופונים של הנוער? העירייה? העמותות? בקיצור רב הנסתר על הגלוי. אז לכתוב שיש איחוד ברחובות כולם יכולים, הנייר סובל הכל אבל עד שהמהלך יקרום עור וגידים, הדרך עוד ארוכה, אולי אפילו ארוכה מאד.

 

ניחוש שלי? הדרבי מחר לא יהיה האחרון, גם אם אחת מהן תרד ליגה.

יעודדו את אותה קבוצה? אוהדי מרמורק ושעריים (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה איחוד ואילו נעליים.... (ציני כאן 11-03-2024, 19:07)
    שתי הקבוצות בדרך לליגה ב ומשם- אלוהים ישמור!!
  2. שערוקי (שערוקי 11-03-2024, 19:10)
    אין לך במה להתעסק משעמם לך בחיים אוהד רון אתה כותב רק בגלל השנאה שלך למני סויסה ,אתה בנאדם שפל ורמה נמוכה בסוף האתר שלך יסגר אמן
  3. איחוד (רונן 12-03-2024, 19:36)
    השנה מרמורק יורדת ליגה שנה הבאה שעריים תרד ואז יהיה דרבי בליגה ב במקום קבוצה אחת טובה שתביא את הקבוצות הגדולות לרחובות אני בטוח שהיו רוצים לראות את מכבי תל אביב ואת חיפה וביתר מגעים לרחובות ובגלל אגו אנחנו רואים כל מיני קבוצות שכונה אז היגיע הזמן להנות מכדורגל
  4. איחוד (שערוקי 17-03-2024, 08:21)
    לא רוצים איחוד...גם ככה הקהל של המרמודרקים לא יישב עם הנסיכים משעריים . רוצים רק דרבייייייייייייייייי ! מצידי שהאוגנדים החומים לא יירדו..ושימשיך להיות דרבי.