קלאס באפס מאמץ

במשחק לא גדול שלה, קבוצת האוהדים של הפועל כפר סבא, מ.כ כפר סבא 1928, עמדה במשימה והשיגה ניצחון ביתי חשוב 1:4 באצטדיון "לויטה", בקרב הצמרת מול מ.כ ניבראס כפר קאסם, לעיני כ-500 צופים.

  • על ידי: דני מלניצקי
  • 24-02-2024
  • 11:57

גם כשהיא לא מרשימה, קבוצת האוהדים, מ.כ. כפר סבא 1928 מנצחת ומרבה לכבוש, הרבה בזכות הדחיפה הגדולה של הקהל ושחקני המפתח שלה שמופיעים ברגעי האמת כשהקבוצה זקוקה להם. חניכיו של המאמן שלומי בן ציון, נעלמו הרבה דקות מהמשחק אתמול נגד ניבראס כפר קאסם אך בסיום כאמור, ידעו לעשות את העבודה והשיגו ניצחון חשוב מאד לפני הדרבי.

 

חצי השעה הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה ואף הייתה משעממת, שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים והמשחק בעיקר שוחק במרכז המגרש.

בדקה ה-34 הקפטן הירוק, עומר פדידה הרים כדור קרן, הגנת כפר קאסם לא הרחיקה טוב ולאחר ערבוביה מור שקד דחק מקרוב לרשת וקבע 0:1 לירוקים.

בדקה ה-44 איתמר עוזר העביר כדור רוחב מימין אל שקד, שמחמישה מטרים פספס את המסגרת.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עידו אביטן הכניס כדור עומק נהדר לטל ארז, שלבד מול השוער ג'ובראן אלטורי גלגל החוצה.

 

המארחים רצו להכריע כמה שיותר מהר את ההתמודדות במחצית השנייה. בדקה ה-53 אביטן כבש את השני מבישול ענק של פדידה, והעלה את הכפר סבאים ל-0:2. היה נראה שמפה הדרך לניצחון תהיה סלולה, אבל המארחת הפסיקה לשחק והסתפקה בתוצאה.

כפר קאסם השתלטה על אמצע, נראתה טוב יותר ובדקה ה-72 צימקה ל-1:2: בעיטה חזקה של רמי עאמר הכניעה את קובני, שלא היה ממוקם טוב בין הקורות וספג שער מיותר שהלחיץ את חבריו.

האורחים, שחזרו למשחק, המשיכו לתקוף וחיפשו שער נוסף, אולם אלעד שיק ולב כהן גברו במאבקים האוויריים באזור הרחבה על מוחמד שרבוש ומואנס אגבאריה המסוכנים, שכבשו את רוב שערי קבוצתם מתחילת העונה.

האדומים-שחורים שלחו הרבה שחקנים להתקפה במטרה להשוות והקבוצה של בן ציון ניצלה זאת כדי לכבוש בצד השני.

בדקה ה-90, בניגוד למהלך העניינים, כבשה וסגרה את הסיפור כשגל גולדברג בעט אלכסונית מקצה הרחבה לרשת, 1:3.

בדקה ה-94 פדידה פרץ מימין ומצא את שאדי חמודה, שנכנס כמה דקות קודם לכן, והאחרון בעט בין הרגליים של אלטורי פנימה, 1:4 לירוקים.

 

בסיום קבוצת האוהדים של כפר סבא אוספת שלוש נקודות יקרות, לפני הדרבי במחזור הבא מול בית"ר כפ"ס, מוליכת הטבלה.

 

בזכות הדחיפה של האוהדים. שחקני מ.כ. כפר סבא חוגגים (דני מלניצקי)

 

בן ציון אמר בסיום: "שמחים מאוד על הניצחון. השחקנים עבדו קשה על המגרש ושיחקו במחוייבות גדולה ומשמעת כדי להשיג את הניצחון ולשמח את הקהל היקר שלנו שנותן לנו דחיפה אדירה לאורך כל המשחק. כבר בסיום המשחק התכנסנו כל השחקנים והצוות במרכז המגרש ודיברנו על המשחק החשוב בשבוע הבא.

בית״ר כפר סבא קבוצה טובה ואנחנו מעריכים ומכבדים אותם מאוד, אבל יש לנו מטרה מול העיניים ואנחנו נעשה הכל כדי להשיג אותה! מצפה למשחק כדורגל טוב וספורטיבי. נעבוד קשה השבוע ונחזק את מה שדרוש על מנת להגיע מוכנים בצורה הטובה ביותר כדי לנצח ולשמח את האוהדים שלנו. שבת שלום ובשורות טובות לכולם".

דני מלניצקי

הוסף תגובה
תגובות