בקעת הירדן עצרה את שמשון, מדינה: "שמח שעצירת הפנדל עזרה להביא נקודה"

במסגרת המחזור ה-16 בליגה א' דרום, שמשון ת"א ובקעת הירדן סיימו בתיקו ללא שערים. נדב מדינה, שוערה של בקעת הירדן שעצר פנדל אמר לאחר המשחק: "אנחנו צריכים להמשיך להתאמן ולבוא מוכנים לקראת המשחק הבא כדי לצבור עוד נקודות" ירין מוגרבי משמשון החמיץ פנדל ופספס הזדמנות להעניק לקבוצתו ניצחון

  • על ידי: ענר אלדר
  • 17-02-2024
  • 09:21

שמשון ת"א אירחה את הפועל בקעת הירדן במסגרת המחזור ה-16 בליגה א' דרום. שמשון מגיעה למשחק כשהיא בכושר נהדר, לאחר שני ניצחונות ותיקו וכשהיא במקום השלישי, קרובה מאד למקום ממנו עולים לליגה הלאומית. מנגד בקעת הירדן ממוקמת במקום לפני האחרון, אך עם ניצחון גדול בשבוע שעבר על הפועל לוד. על הנייר, המשחק היה אמור להיות משחק חד צדדי כששמשון ת"א עדיפה ברורה וכך היה גם במגרש, שמשון הגיעה למצבים מצויינים לכיבוש ואפילו החמיצה פנדל בדקה ה-60, כאשר ירין מוגרבי בעט ושוער הבקעה נדב מדינה, הדף כמו גדול והשאיר לבקעת הירדן נקודה חשובה להמשך המאבק. 

 

בסיום המשחק דיברנו עם שוער בקעת הירדן, נדב מדינה, שהיה המצטיין במשחק והדף את הפנדל של ירין מוגרבי שאמר על עצירת הפנדל: "אין יותר כיף לשוער מלעצור פנדל, במיוחד שהעצירה הביאה נקודה חשובה להמשך הדרך". 

 

איך היית מסכם את המשחק של היום? מה היו הדברים הטובים שעשיתם, מהם הדברים שאתם יכולים לשפר בהם כקבוצה?
"הרגשה מאוד טובה. הצוות הכין אותנו למשחק מאוד פיזי ושיחקנו נגד קבוצה טובה מאד שלא במקרה הם בחלק העליון של הטבלה. אנחנו צריכים להמשיך לבוא להתאמן חזק ולהיות מוכנים למשחק הבא. אי אפשר לנוח על זרי הדפנה - המצב בטבלה לא מאפשר זאת".

אתה חושב שתצליחו להישאר בליגה? 
"אני סומך על הצוות והחברים שלי לקבוצה שנמשיך לצבור נקודות וזה מה שישאיר אותנו בליגה בעזרת השם".

נדב מדינה, עצר פנדל והביא נקודה לקבוצתו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שוער (נטרלי 17-02-2024, 10:00)
    מרמורק יורדת עירוני אשדוד למבחנים מזל שלהם רק אחת יורדת השנה
  2. עירוני אשדוד (אשדוד 17-02-2024, 14:15)
    בליגה ב ניגמר החמצן דגו חלש מאוד
  3. ביום שישי מנצחים את חולון (אוהד הבקעה 20-02-2024, 01:09)
    חייבים המשכיות, ניצחון על חולון ואנחנו נשארים בליגה