מאמן מהיציע: משה ויצמן מנתח מקצועית את ההתמודדות בין באקה ובני זלפה

משה ויצמן, המאמן הבכיר מנתח את ההתמודדות בין הפועל באקה אל גרביה והפועל בני זלפה... מי הרשימה? מי שלטה במשחק? מי חייבת להתחזק ובאיזה עמדות...? שווה לקרוא ולהבין את המשחק כפי שמאמן מקצועי מנתח...

  • על ידי: משה ויצמן
  • 13-02-2024
  • 09:27

הפועל באקה אל גרביה אירחה את הפועל בני זלפה למשחק במסגרת במחזור ה-15 - משחק שינעל את הסיבוב הראשון בליגה. ערב המשחק, באקה ממוקמת במקום השלישי ואילו בני זלפה במקום השמיני. 

 

זלפה ובאקה הגיעו למשחק שהן בסגל חסר. מצד אחד בזלפה היו חסרים השוער חמודי דיאב וספוואן זועבי שסובב את הברך במשחק מול קרית ים. מצד שני באקה עם הסגל המצוין שלה הגיעה למשחק עם המון שחקנים חסרים ופצועים שלא פתחו בהרכב.

 

המשחק התחיל בצורה מהוססת ודיי שוויונית כאשר שתי הקבוצות חיפשו לא לספוג. בדקה ה-14 ליאל כהן המצוין מעביר כדור לראם גוהגא שמעלה את באקה ליתרון. לאחר שער היתרון באקה הגיעו עד הדקה ה-30 לעוד שני מצבים טובים להגדיל את היתרון. מרגע זה זלפה השתלטו על המשחק, הכתיבו 
את הקצב והיו הרבה יותר מסוכנים וחיפשו בכל דרך לאזן את התוצאה אך לא זלפה לא הצליחה לכבוש והקבוצות יורדות למחצית כשהתוצאה נשמרת.
בחצי השני באקה עורכת שני חילופים מאולצים שמחלישים את הקבוצה בצורה משמעותית וזלפה מחפשת בכל הכח את השוויון אך ללא הצליחה ובאקה משיגה את שלוש הנקודות.


זלפה רושמת הפסד שלישי ברציפות ובכדי שהקבוצה באמת תמצא את הפוטנציאל שיש בקבוצה, הצוות המקצועי חייב לחזק את הקבוצה בעוד קשר התקפי ובחלוץ נוסף. מנגד, באקה ממצה את הפוטנציאל של השחקנים הצעירים שלה וממשיכה בעונה הטובה שלה.

משה ויצמן, מאמן ליגה א מנתח משחק בליגה א. שווה צפייה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקון (בקאווי 13-02-2024, 13:49)
    רק תיקון טעות , זלפה זו שאירחה את המחק , ולא באקה
  2. משה ויצמן (מאיר שמח 13-02-2024, 18:52)
    לא מבין למה מאמן מדהים כמשה ויצמן לא מאמן לפחות קבוצה בליגה הלאומית