״ניצחון גדול שלנו, כפר קאסם באו רק להפריע"

כך אמר אהוד כחילה, מאמנה של בית״ר נורדיה ירושלים, לאחר שזו ניצחה אתמול את שמשון כפר קאסם 1-2 משערים של בר סוויסה בפנדל ומתן שוורץ, קארלוס צאקנה השווה זמנית עבור שמשון. עוד אמר כחילה: ״הניצחון הכי חשוב שלנו העונה כי חיברנו 2 ניצחונות רצופים. היינו צריכים להוביל במחצית שלוש או ארבע אפס. הגענו להמון מצבים שאם לא השוער שלהם התוצאה היתה גבוהה. סיימנו סיבוב בצורה טובה״

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-02-2024
  • 12:57

בית״ר נורדיה אירחה את שמשון כפר קאסם למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגה א׳ דרום. נורדיה מגיעה למשחק לאחר ניצחון גדול על מלאכי בחוץ, בעוד כפר קאסם מגיעה לאחר תבוסה ביתית ליבנה. 

 

המשחק נפתח בשליטה של נורדיה שהגיעה למצבים טובים לכיבוש, אך שוער כפר קאסם איציק שולמייסטר הציל את קבוצתו ואם הוא לא היה שם להציל את הכדורים, היו את קורות השער שהיו גם הן עם כפר קאסם. נורדיה כבשה רק שער אחד במחצית הראשונה, לאחר סללום אדיר של דוד אנסקה הצעיר והמוכשר, שעבר ארבעה שחקנים והחמישי הכשיל אותו - פנדל לנורדיה אותו כבש בר סוויסה. יש לציין שדוד אנסקה לא שיחק כמעט חודשיים עקב פציעה וחזר עם מבצע מרשים.

 

המחצית השנייה נפתחה כשכפר קאסם מצליחה להשוות מרגלי קארלוס צאקנה שכובש וקובע 1-1 מפתיע. 

בדקה ה-77 היה זה עידן סולימני מנורדיה שהעביר כדור למתן שוורץ בין שני שחקנים, שוורץ הסתובב כמו חלוץ ענק על הבלם שלו וכבש שער ניצחון מוצדק לנורדיה. גם מתן שוורץ חזר מפציעה לאחר שלא שיחק שנה וחודשיים - איזו חזרה נהדרת למגרשים מבחינתו של שוורץ.

בסיום ניצחון גדול של נורדיה על שמשון כפר קאסם 1-2. 

נורדיה מחברת שני ניצחונות רצופים ובורחת יפה מהאזור המסוכן. ואילו כפר קאסם חייבת לחזור ולנצח, שכן היא מתקרבת לאזור המסוכן ממנו יורדים ליגה. 

 

בסיום המשחק דיברנו עם מאמן נורדיה, אהוד כחילה, שאמר: ״זה ניצחון גדול, ניצחון משמעותי! זה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה כי הדבקנו שני ניצחונות והשחקנים קיבלנו קצת ביטחון אחרי חודש וחצי שהיינו במצוקה של שחקנים, הם חזרו ורואים את זה בתוצאות ורואים שאנחנו קבוצה יותר טובה״. 

 

לגבי המשחק עצמו אמר כחילה: "כפר קאסם באו רק להפריע והשוער שלהם הציל 7-8 הצלות של גולים בטוחים, היו לנו גם שתי קורות. המחצית הראשונה הייתה צריכה להיגמר 3-4 אפס לנו, אבל לא כבשנו וספגנו. אבל אני מאושר מהניצחון. סיימנו את הסיבוב הראשון עם 18 נקודות  שזה בסדר בעיניי למרות שהיינו יכולים להשיג עוד 3-4 נקודות. יש לנו קבוצה איכותית וטובה ושרק נמשיך במומנטום הזה״.

ניצחון חשוב מאוד לכחילה וקבוצתו

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל המשחקים מתחילת העונה באת להפריע (שקד 10-02-2024, 14:31)
    עשית בונקר 90 אחוז מהמשחקים אז מה אתה בא בטענות לכפר קאסם יא מאמן פח